Ms. Marvel
65/100 - 56×

Ms. Marvel

Kamala Khan je muslimská superhrdinka, která díky svým schopnostem dokáže měnit svou podobu. Není však schopná se natahovat jen do šířky a výšky, ale je zároveň schopna se razantně zmenšovat a zvětšovat.

USA | 2021 | Ukončeno
vysílání
1 sezóna | Disney+ | 50 minut
žánr
Akční, Komiksový, Nadpřirozený
hrají
Iman Vellani (Kamala Khan), Matt Lintz (Bruno Carreli), Zenobia Shroff (Muneeba Khan), Mohan Kapur (Yusuf Khan), Rish Shah (Kamran), Saagar Shaikh (Aamir Khan), Yasmeen Fletcher (Nakia Bahadir), Laurel Marsden (Zoe Zimmer), Travina Springer (Tyesha Hillman), Alysia Reiner (Sadie Deever)

Divácký nezájem o Marvels pokračuje, doma neutrží ani 100 milionů dolarů

Divácký nezájem o Marvels pokračuje, doma neutrží ani 100 milionů dolarů

Došlo ve třetím týdnu ke zázračnému spasení filmu Marvels? Bohužel ne. Kde jsou ty roje diváků, kteří hltali každou komiksovku před pandemií? Tady je krásně vidět, jak moc se svět za poslední čtyři roky změnil. Divák už nepotřebuje vidět vše a už vůbec ne špatný film.

5 1
27.11.2023

Noční můra v podobě Marvels pokračuje. Do kin vtrhl Napoleon a samozřejmě i spin-off Hunger Games, tudíž Marvels ztrácí diváky, kinosály a jen podtrhuje naprosto divácký nezájem o tento snímek. Jedná se o největší propadák od Marvel Studios v celé jeho historii a po tomto snímku musí přijít zaručená změna. Pokud už ani po těchto výsledcích studio nijak nezareaguje, tak jim již není pomoci.

(Divácký nezájem o Marvels pokračuje, doma neutrží ani 100 milionů dolarů. Foto: Disney+)

Domácí tržby se zatím zastavily na 76 milionech dolarech, to je mezitýdenní nárůst o 11 milionů dolarů. Bídný výsledek bohužel jen potvrzuje, že film zřejmě ani neutrží 100 milionovou hranici z USA. Bohužel ani zahraniční trhy nehlásí kdovíjaké spasení. Odtamtud si film odnesl 112 milionů dolarů. Nárůst oproti minulému týdnu o 16 milionů dolarů ze zbytku světa.

Celosvětově se tak film horkotěžko vyšplhal na 188 milionů dolarů. O film byl velký nezájem už před jeho uvedením. Nepomohla ani marketingová kampaň zaměřená na Thanose a Avengers. Je zkrátka vidět, že diváci dnes už neskočí na každý špek, který si pro ně studio přichystá. Příští týden to nebude o moc jiné a Marvels už ve čtvrtém týdnu mohou vypadnout z Top 10.

Zdroj: BoxOfficeMojo.com

Diskuze /15

Aphxm

Bossgrrrrls a woke propaganda táhnou MCU (vlastně celé Disney) zugrunt. A to je dobře.

27.11.2023 | 18:13:47
Edvin69

@tom99 Myslím, že nemá smysl to svalovat na nějakou post pandemickou dobu, kdy se diváci odnaučili chodit do kina. Poslední dva Spidermani si vedli VELMI dobře (hlavně proto, že za nima stálo Sony a ne Disney) a stejně tak si vedli obstojně i poslední strážci galaxie. Takže to nemá nic společného s pandemií nebo nějakou únavou ze superhrdinských fil­mů.

Stručně řečeno, když vypustíš z filmu feminismus a woke sračky (a máš alespoň trochu kompetentního režiséra) tak lidi přijdou a bude to mít úspěch.

#3 tom99
27.11.2023 | 18:52:38
tom99

#2 Edvin69: Nechci se za to schovávat, ale filmový divák se za těch pár let dramaticky změnil. Ano, máš pravdu, Spider-Man a Strážci Galaxie 3 byly nesmírně úspěšné filmy, ale stále se koukáš na to tržby z kin jako na jedno číslo. Ono za těch posledních pár let ten lístek do kina dramaticky vzrostl (ano, i v USA), tudíž i když dáš tržby nad 700 milionů dolarů, tak ve finále ti na ten film přišlo daleko méně lidí.

Jasně, v případě Marvels je to asi jiný příběh. Lidi se na ten film úplně vyprdli. Kdysi to ale bylo tak, že MCU fanda chodil na „všechno“, protože chtěl vědět, jak příběh bude pokračovat dál. Ale to po Endgame už rozhodně není. Ty kolísavé výsledky o tom jen vypovídají. Lidé si vybírají – chtějí kvalitní film, nemají tolik peněz a radši je dají někam jinam, nebaví je komiksovky. Těch aspektů je několik.

#4 Edvin69
webmaster
27.11.2023 | 21:23:08
Edvin69

#3 tom99: Jako ruku na srdce, Brie Larson je nesympatická a arogantní ženská co neumí nijak zvlášť dobře hrát (a to jí ještě lichotím). Na Ms. Marvel se prakticky nikdo nedíval (já jsem viděl jeden díl a stačilo mi to) a co se týká té černé ženské, nemám vůbec ponětí kdo to je. A upozorňuji, že jsem (byl) skalní Marvel fanda co do teď viděl všechny filmy a i nějaký ten seriál.

Proč by měl tedy běžný fanoušek vůbec uvažovat (pojďme pro teď ignorovat to, jak strašně woke ten film je) že se půjde podívat na film o ženských o kterých nikdy ani neslyšel nebo o nich slyšel a to co slyšel se mu vůbec nelíbilo?

Disney mělo se Star Wars a Marvel prakticky neomezenou továrnu na peníze. Jediné co stačilo bylo nechat věci tak jak jsou a nehrabat se ve věcech, které poslední dekády tak skvěle fungovaly a vydělávaly mraky peněz. Ale oni se museli začít honit za neexistujícím „moderním publikem“ a od té doby jdou zisky dramaticky dolů. Už se téměř dostali do bodu, kdy už se i skalní fanoušci přestanou zajímat a i kdyby jejich výtvory byly kvalitní, tak se nikdo nebude koukat protože značka už je příliš poškozená.

#5 skylla #6 Monkeyskunk
27.11.2023 | 21:42:17
skylla

#4 Edvin69: pod to se podepíšu, neboť to je můj pocit z Myšáka obecně (možná souvisí s americkým publikem) a to jsem neviděl zatím jen seriály jako Ms. Marvel, I am Groot a ještě jeden možná, jinak jsem zkousnul vše

28.11.2023 | 10:14:34
Monkeyskunk

#4 Edvin69: Castecne s tebou souhlasim, ale castecne ma Tom pravdu, je to mnohem komplexnejsi a doba se proste zmenila. Kdyby tvuj argument platil na 100%, tak cpt. Marvel neda miliardu dolaru, protoze woke. Jenze ona dala, ze… Ale taky doufam, ze tem woke casum uz odzvoni, normalnimu cloveku to hlava nebere, co se se spolecnosti deje.

#8 dvl
28.11.2023 | 10:59:44
mkshee

The Marvels není fantastický film a je tam spousta sci-fi & plot nesmyslů, ale je to dobrá oddechovka na které oceňuju hlavně spoustu zábavných WTF momentů a herecký výkon Iman Vellani. A taky spolupráci hlavních postav, respekt a citlivost s menším množstvím stejných klišé které jsou v ostatních týmovkách. Pokud od toho očekáváte něco jiného, máte prostě špatně nastavená očekávání.

Podle místních komentářů se divím, že jsme se vůbec posunuli třeba z otroctví když tu lidem praská žilka při jakémkoliv náznaku změny od jejich konzervativního patriarchálního vnímání života, nesnesou, že jsou tam 3 ženy jako lead a je to třeba trochu jiný než na co jsou zvyklí. Grow up.

#10 Zilwicky #12 Carlos Matos
28.11.2023 | 11:15:24
dvl

#6 Monkeyskunk: Lenže cpt. Marvel bola jednou s prvých woke lastovičiek od Marvelu, vtedy bol Marvel na vrchole. Potom to postupne išlo s kopca, Ono sa Marvel tvorivo vyčerpal a myslím, že woke na tom má podstatný podiel. Platí tu Go woke go broke.

#9 Edvin69 #14 Monkeyskunk
28.11.2023 | 11:21:44
Edvin69

#8 dvl: Stihnul jsi to napsat dřív než já. Rovněž je dobré zmínit, že cpt. Marvel byla natočena už v roce 2019 a v té době woke loby ještě nebyla v plné síle. Většina lidí by se určitě shodla na tom že to byl woke film, ale byl ještě udělaný snesitelně. Nic skvělého, ale dalo se na to koukat. A samozřejmě taky musíme zmínit, že to vyšlo ve stejné roce jako Endgame. Marvel fandom by na vrcholu. Mohli by vydat film o dvou postarších feministkách co si čuchají vlastní prdy a lidi by na to stejně přišli. Teď už je ale značka natolik poškozená že fanoušci prostě ztratili důvěru. Už jim ty stále větší sračky prostě nežerem.

28.11.2023 | 13:40:14
Zilwicky

#7 mkshee: Ano, preto napríklad taký Arcane zožal taký úspech, lebo su tam 3 hlavné ženské postavy ktoré nikto s patriarchálno-konzervatívno-sexistickým vnímaním sveta nemôže oceniť.. moment, to mi nesedí daako. Že by to nesúviselo s pohlavím ale kvalitou ako takou? Nieee.. to je moc jednoduché vysvetlenie, za tým musí byť určite niečo iné.

28.11.2023 | 16:30:00
Nina317

Podľa mňa tento film dopadol zle kvôli tomu, že nepriniesol v zásade nič nové. Zase zloduch čo chce niečo zničiť alebo získať, budú spolu bojovať, nejaké vtipné scénky, nejaké smutné scénky, porazenie zloducha a bum nejaký cliffhanger a konec. To už tá Echo na ktorú každý nadával vyzerá dobre :D

28.11.2023 | 22:20:56
Carlos Matos

#7 mkshee: PATRIARCHÁT REEEEEEEEEEEEEEE… :D, něco jako 5G sítě pro „současné liberály“

28.11.2023 | 22:55:51
rhobos

Myslím že to je jen proto, že už je toho hodně a člověk co neviděl seriál/1–2 filmy radši do kina nepůjde protože „spoilery“. Já sem pozadu od Ant mana sem si nenašel čas, takže jsem neviděl ani LOKIho druhou sérii, a dokud to všechno nějak zázračně nedoženu, nebudu koukat ani na Marvels. Kdysi když bylo víc času bych byl možná na premiéře… je mi jedno jestli to je Woke nebo ne, když táhnul MARVEL, potitulkové scény, propojení s ostatníma filmama, easter eggy atd.. ale teď si kvůli toho člověk musí dávat bacha, protože vše navazuje na vše, ať už sem tam nějaká zmínka, postava.. cokoli.

29.11.2023 | 17:28:17
Monkeyskunk

#8 dvl: To je pravda, nepopírám to. Proto píšu, že s tebou částečně souhlasím. Nicméně jak sám píšeš, i cpt. Marvel byla první woke vlaštovka – takže to v tom filmu bylo a tak nějak se to čekalo už dopředu, co si pamatuji. Pouze říkám, že woke směr není jediný důvod, proč na to lidi nechodí. A v tom má pravdu zase tom :)

Konec konců, to v dalším příspěvku i Edvin, že byl Marvel na vrcholu a fans by jim sežrali všechno. Z toho jasně vyplývá, že se divák změnil přece.

30.11.2023 | 18:01:32
NewPerson

Tak se všichni uklidníme. Black Widow se ScarJo, kterou žrali všichni a víme, jak si to stálo. Cate Shortland režie mimochodem. Jinak tohle je seznam filmů, co jeden woke-web deklaruje za pre-woke: Mad Max Fury Road (2015) Ghostbusters (2016) Star Wars: The Last Jedi (2017) Oceans 8 (2018) Captain Marvel (2019) Na tomhle je krásně vidět, že ti lidé jsou naprosto mimo a vůbec nic nepochopili. Raději nadávat na ,,patriarchát,, ,který už tu není desítky let.

30.11.2023 | 23:21:55
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Novinky

Divácký nezájem o Marvels pokračuje, doma neutrží ani 100 milionů dolarů

Divácký nezájem o Marvels pokračuje, doma neutrží ani 100 milionů dolarů

Došlo ve třetím týdnu ke zázračnému spasení filmu Marvels? Bohužel ne. Kde jsou ty roje diváků, kteří hltali každou komiksovku před pandemií? Tady je krásně vidět, jak moc se svět za poslední čtyři roky změnil. Divák už nepotřebuje vidět vše a už vůbec ne špatný film.

Reklama

Nejlepší postavy

Zajímavosti

Iman Vellani: Výsledky z kin mě nesvazují, to je problém Boba Igera

Iman Vellani: Výsledky z kin mě nesvazují, to je problém Boba Igera

Film The Marvels se v kinech utápí a utápí. Studio Disney si musí udělat interní analýzu, aby vyhodnotilo, proč je divácký zájem o film tak malý. Strachovat by se měli i herci. Iman Vellani má ale na to jiný názor, od tržeb z kin dává ruce pryč a ukazuje, za kým to jde.

Galerie postav

Galerie postav

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama