The Vampire Diaries (Upíří deníky)
89/100 - 654×

The Vampire Diaries(Upíří deníky)

Elena, hlavní postava seriálu, tragicky ztratila oba rodiče, takže ji s jejím problémovým bratrem Jeremym vychovává teta Jenna. Elenu však v nadcházejícím roce čekají velké změny a to v podobě nově příchozího záhadného studenta Stefana. Ačkoli je to osudová láska na první pohled, staví jim život do cesty překážky a to hlavně v podobě Stefanova staršího bratra Damona. Elena však pomalu zjišťuje, že Stefan je mnohem víc, než obyčejný člověk, a tak se o něm dovídá pravdu. Stefan je upír.

USA | 2009 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | CW | 43 minut
žánr
Dobrodružný, Hororový, Romantický
hrají
Nina Dobrev (Elena Gilbert), Paul Wesley (Stefan Salvatore), Ian Somerhalder (Damon Salvatore), Steven R. McQueen (Jeremy Gilbert), Sara Canning (Jenna Sommers), Kat Graham (Bonnie Bennett), Candice King (Caroline Forbes), Zach Roerig (Matthew Donovan), Kayla Ewell (Victoria Donovan), Michael Trevino (Tyler Lockwood), Matthew Davis (Alaric Saltzman), Joseph Morgan (Niklaus Mikaelson), Michael Malarkey (Lorenzo St. John), Marguerite MacIntyre (Elizabeth Forbes), Robert Pralgo (Richard Lockwood)

4x10 - After School Special - Extended Promo - CZ titulky

4x10 - After School Special - Extended Promo - CZ titulky

Rozhodně si nenechte ujít další pokračování, které se na obrazovky vrátí už 17. ledna. Do té doby se budete muset spokojit jen s malou ochutnávkou v podobě traileru na příští díl, který nese název After School Special.

0 0
14.12.2012

Thumbnail Play icon

Zdroj: CW

Diskuze /161

TNoty

no,počkáme si jen měsíc :(

14.12.2012 | 11:59:27
kllenka

…vypadá to, že původ.upír Kol se dá dohromady s Bonni…A Bonni už nebude soudit Elenu… :o) Taky doufám, že vše bude kladně pokračovat pro vztah E+D, tedy pokud chtějí udržet sledovanost. S+E by měli odpískat…tam není nic, co by lidi táhlo k televizi…

14.12.2012 | 12:28:37
TNoty

to všechno si pochytila s tohodle proma?? :O :D

14.12.2012 | 12:40:32
kllenka

TNoty…na netu byl někde sestřih líbání..a myslím,že v něm se líbala i Bonni s Kolem…a tady v ukázce jdou proti sobě…nevím…snažím se spojovat útržky, hádám :o)

14.12.2012 | 12:48:33
teri33

hele nemohl by někdo prosím dát na net (ulozto.cz) 9.díl s českejma titulkama, protože já sem tak neschponá, že mi to prostě s těma titulkama nejde spustit… :D

14.12.2012 | 13:30:11
kllenka

teri33: pokud jsi si stáhla HDTV xvid, tak k tomu ještě nejsou titulky hotové, píšou kolem 15h. Pokud máš však díl se stejnou koncovkou ..LOL. Tak si jen titulky přejmenuj jako verzi filmu,dej to společně do jednoho souboru a pak to spusť. Tak to tedy dělám já.

14.12.2012 | 13:37:20
teri33

Kllenka: Díky :)

14.12.2012 | 13:49:56
Anetka

no, doufám, že Elena řekla Stefanovi, že i když nemůže být blízko Damona, tak že ho stejně miluje! ha.

14.12.2012 | 15:10:35
hali13

Tak poslední díl nic moc ale už se těším na druhou polovinu sezóny a taky na Rebeku.

14.12.2012 | 16:15:09
ducki

když to je strašně dlouhé čekání…:-(

14.12.2012 | 17:14:03
kikinka007

chcu se zeptat kolik tech dilu bude mit 4 serie?

14.12.2012 | 17:22:48
TNoty

mě se tenhle díl líbil ve všech směrech až na Damona a Elenu :( to bylo docela suchý… kllenka: Bonnie a a Kol :) to by se mi docela líbilo :)

14.12.2012 | 18:22:52
TNoty

tady je to promo nějaký lepší :) http://www.youtube.com/watch?…

14.12.2012 | 18:24:14
kllenka

TNoty: no není Damon drahoušek? Krásně se uklidil z cesty, pomáhá Elen. bratrovi…u mě boduje na celé čáře, samé + :o)

14.12.2012 | 18:40:12
teri33

Kllenka: jo udělal správnou věc pro Stefana, ale uškodil sobě i Eleně…chci aby byli spolu…musí!!!

14.12.2012 | 19:04:54
kllenka

teri33: to já s tebou souhlasím.....ale hledám pozitivum. Musí být spolu, jinak ani neuvažuji…prostě k sobě patří. Doufám že 4×10 nám ukáže, že se Elena nebude chtít vzdát Damona. Bude o něj bojovat… :o)

14.12.2012 | 19:11:14
teri33

Kllenka: Jo…patří k sobě…ale mě už z toho hrabe…pořád to protahujou a už mě to trohu štve…takže doufám že od příštího dílu se to zrychlí aspoň na 30km za jeden díl…:D :Duž se moc těším

14.12.2012 | 19:33:00
sacharka

No tento dil byl suchy .. ale strasne zajimavi 1.. Damona muliju jeste vic za to co udelal a slo videt ze elena ho doopravdy muluje pouto nepouto 2… stefana mi je lito, ale fakt už me tam stve jak misli jen na sebe 3… Rebeka no tesim se nani vsadim se, ze bude chranit Taylera pred Klausem 4… Klause zase nemam rada :( dva dili vypadal jako slusnak a pak to taklhe pokazi :D no debil ale taky mi je ho lito protoze ho tak nejak vsichni podelalav :) a jinak DELENA ♥

14.12.2012 | 20:51:39
teri33

Sacharka: Se vším souhasím :). hlavně s tou 1…opravdu patří k sobě

14.12.2012 | 21:16:59
kllenka

teri33: mě tedy trochu neštvou, mě ser… pořádně :o)

14.12.2012 | 21:43:58
teri33

kllenka: Jo…no já sem to nechtěla napsat tak ostře :D

14.12.2012 | 22:44:38
Klarolineforever

Mě se 9 líbila nejvíc ze 4 serie, a asi víte proč..No ale nechápu jak dokážu říct že mi je trochu líto Damona, spletla jsem se v něm on není sobecký to jen Elena..chudák Damon, ale zároven lituji i Stefana…nechápu Elenu..nemám ráda když salvatorovi jsou rozhádaný!Kéžby by Elena umřela..nevíte jestli Elena zemřela v knížce, já četla jen stefanovy? No a co se týče Klause, toho mi je taky líto. Každej o něm mluví jak je zlej ajak si zaslouží smrt a přitom..prostě jsem na jeho straně, vždyt´ na začátku Mikael z nich udělal upíry oni o to nestáli..jinak ta Hayley pořádná čubka!!!

15.12.2012 | 12:13:48
Avery29

Já jsem na straně Klause ať se chová jak chce. Zdá se mi že ho nikdo nebere vážně. Jak mu neustále nastrkujou Caroline jako rozptýlení to už je taky trapné. Sice to co udělal matce od Tylera jsem nečekala. Smrt by si zasloužil spíš Tyler. A tomu profesorovi taky nevěřím, to je takový slizoun, myslím že s tím lékem lže. A Hayley to je taky svině, s Tylerem se k sobě fakt hodí.

15.12.2012 | 12:32:22
TNoty

co Klaus udělal Tyleroví matce mě ani nepřekvapilo…celý seriál dělá to,že se vždycky pomstí na těch který má ten dotyčný rád. Tenhle díl, mi ho bylo fakt líto…když se dozvěděl,že jeho hybridi získali svobodu jak říkal Stefanovi,že vždycky skončí sami :( ty slzy v očích jak měl…fakt mi ho bylo líto…a je pravda,že jak ho pořád rozptylují Caroline je už trochu průhledný no…

15.12.2012 | 13:00:14
Klarolineforever

Jo no..navíc Klaus není atk blbej aby si to nevypočítal..taky jsem na straně Klause at´ už udělá cokoli, ale to samí i u Stefana…A taky nevěřím tomu kudrnatýmu hnusákovi, co vůbec chce!?A ta Hayley, další svině zatracená..když tak počítám tak v TVD jsou takových svin hodně!

15.12.2012 | 15:48:04
Klarolineforever

A navíc mi není vůbec líto té Kim, zasloužila si smrt, dobře že jí Klaus zabil…kéžby by zabil i hayley..

15.12.2012 | 15:48:52
Goodies

No nevím, mi je teda celý Klaus někde… Beru ho spíš do počtu a aby se tam „naši“ upíři nenudili:D Stará se akorát o sebe a využívá svou vlastní rodinu akorát pro své osobní zájmy. Opravdu nevím, v čem bych mu měla fandit.

15.12.2012 | 16:10:12
TNoty

já miluju tu jeho angličtinu :D

15.12.2012 | 17:07:49
Klarolineforever

Tak každý má rád něco jiného, at´ už je to co je to Goodies..Jo já taky TNoty, Klaus má dobrou angličtinu, lepší jak nova dala nějakej hroznej jazyk! :D

15.12.2012 | 17:31:05
kllenka

No pro mě po shlédnutí 4×9 je teda jako největší sviňa blondýna. A snad ani nemusím vysvětlovat proč. Klaus je mi ukradený, ten byl vždy za padoucha…takže žádná změna…Stefanovy výlevy taky žádná novinka (to už známe-celé 3.serie).....A zase mi zůstává pochvala jen pro Damona :o) Pokud to nepokazí(tedy chování Eleny k Damonovi), tak bude bodovat i ona… :o)

15.12.2012 | 17:33:09
Goodies

Ale já neříkám, že mi nějak vadí, jen je mi prostě nějak ukradený… i to, jestli bude s blondskou nebo ne. A tu pro změnu nemám moc v lásce už od prvního dílu, kdy všechny jen odsuzovala a všem rozkazovala. Její role mě nikdy nějak nenadchla. Jinak Klausovu angličtinu taky žeru;)

15.12.2012 | 17:37:52
Gejar

Damon se zachoval fakt skvěle,to klobouk dolů!!Věděl,co může ztratit,ale přesto to udělal…Ale zas trochu na obranu Stefana,sposta tu píše,jak se chová hrozně,jak je chce rozeštvat,ty jeho výlevy apod. Nic proti,ale mně sourozenec přebrat mojí „životní“ lásku a pak jí ještě nastěhuje k nám do baráku,tak jim asi taky nepopřeju hodně štěstí a nebudu dělat,jak jsem rád,že jsou spolu!! :)

15.12.2012 | 17:51:40
kllenka

Gejar: v obráceným sledu…Stefan taky věděl co pro Damona ta tvář znamená…a žádné servítky si nebral…ba co víc,zákeřně se kolikrát culil…, takže s tebou vážně nemohu souhlasit :o( A chudák Damon nedával to najevo,ale asi mu také do zpěvu nebylo (až na občasné výbuchy-ale i ty v dané situaci chápu) … jo jo, to je můj názor.

15.12.2012 | 18:02:06
TNoty

no,Damon Elenu osvobodil hlavně s toho důvodu,že chce aby ho milovala sama od sebe…a né kvůli poutu(co si myslím já)…což je od něho opravdu fér! mohl toho pouta využít,ale myslím,že on to nemá opravdu zapotřebí :) já nemůžu říct,že bych někoho nesnášela…každý má svojí určitou roli,která je tam z nějakýho důvodu…tak se snažím brát všechno s nadhledem,ale nejradši mam Damona…samozřejmě ;) …a néé,jen kvůlu tomu,že je to hroznej kus,ale i kvůli tomu,že se mi líbi jeho povaha…a že je i takovej uličník :) Jinak koukám na 4×9 ještě jednou abych pochytila to co jsem třeba na poprvé nezaregistrovala a přemýšlím,že mi nějak nejde dohromady to,že jestli Shane byl dohodnutý s tím pastorem(nebo co byl) jak se v prvním díle vyhodil do povětří i s 11 lidma tak to bych taky brala jako ty oběti né?? bylo jich přeci 12…nebo k čemu byl teda ten výbuch dobrý? To mi tam pořád nějak nehraje :D

15.12.2012 | 18:15:56
TNoty

a jako vždy souhlasím s Kllenkou,že Stefana taky nezajímalo jak se bude Damon cítit když zbalil Elenu…věděl,že Kathrin fakt miloval…a kam se nám holka vůbec poděla???

15.12.2012 | 18:17:42
kllenka

TNoty: Kathrin bude lovit Stefana…a ten bude moooooc nešťastný (zase) :o)

15.12.2012 | 18:25:14
Gejar

kllenka: Máš pravdu,že Stefan taky nebral ohledy,ale pokud si dobře pamatuju,tak Elenu miloval,hlavně kvůli tomu jaká je(opak Kathrin) kdežto Damona přitahovala jen vzhledově (myslím tím ze začátku)

15.12.2012 | 18:31:37
Goodies

No já teda nevím, že by Damona Elena přitahovala kvůli vzhledu Katherin… A popravdě nevím, jestli ho vůbec ze začátku přitahovala:D Pořád miloval Katherin, proto ji chtěl osvobodit. Právě že se do Eleny zamiloval kvůli tomu, že ho neodsuzovala a byla jeho kamarádka, což do té doby nezažil…

15.12.2012 | 18:40:00
Gejar

No to je jedno,ale tady vidíš,že když s ní začal chodit Stefan,tak Damon o ní neměl zájem a chtěl jen osvobodit Katherin…Jinak vůbec nemám nic proti Deleně,jen říkám,že na jednu stranu chápu Stefanovo chování.

15.12.2012 | 18:46:59
Goodies

A s citama k Eleně taky hodně bojoval. Nechal ji zapomenout i to, že jí miluje. Mohl využít toho, že tam pak Stefan nebyl, udělat ze sebe nejlepšího, jak jí pomáhá a jak je Stefan špatný, že je s Klausem. Ale vždycky jí řekl vše popravdě, i když věděl, že jí tím dožene zpátky k Stefanovi. A i přes to všechno si k němu našla cestu. Lásku prostě nezastavíš;)

15.12.2012 | 18:57:25
Gejar

Jo v tom všem máš pravdu,já jen poukazuju na to,že když ji miloval Stefan tak o ní Damon neměl ani zájem,takže to je úplně něco jinýho…ale zas uznej,že ikdyž jí říkal pravdu a nechal ji zapomenout,že jí řekl,že jí miluje,tak z ní chtěl rozhodovat(chápu,že ji chtěl chránit,ale stejně)…Stefan ji chtěl taky chránit a bál se,že ji ztratí,ale nechal jí rozhodovat se samu z sebe…

15.12.2012 | 19:04:11
Goodies

Já jsem nikdy neřekla, že bych nechápala, že Stefanovi vadí, že chce Elena Damona. Ale pokud ho opravdu miluje, tak za to nemůže ani ona, ani Damon. Prostě kdo spolu má být, ten spolu bude… A je jedno, jestli se mu to líbí nebo ne…

15.12.2012 | 19:05:07
Goodies

Jenže problém je v tom, že já s ním souhlasím:D Protože jedině kdy zasáhl nepřiměřeně bylo, když se jí jednalo o život a tohle nemůžu brát jako něco špatného… Navíc, Elena si ve výsledku stejně vždycky udělala, co chtěla nebo ne?

15.12.2012 | 19:10:32
Gejar

Já vím,že pokud se milují,tak za to nemůže ani jeden,že citům neporučíš,stejně tak,ale neporučíš zlomenému srdci,ať už není zlomené…Myslím,že Damon a Elena budou spolu a asi tak to má i být,ale Stefana to jen tak nepřejde…

15.12.2012 | 19:11:13
Goodies

Tak to je jasné. Ale já hold Stefana nemám ráda už od začátku, někdy od poloviny první série. Jak začlo vyplouvat na povrch, že Damon být upír nechtěl a on mu přivedl tu holku, protože nechtěl být sám… To není tak, že by mi vadil teď. Já takové litující se typy nemám ráda ani v reálném životě. Vždycky mi bude bližší člověk, který dělá dobro a nepotřebuje tím na sebe upozorňovat, jak je správný, než člověk, který se lituje pokaždé, když udělá něco špatně. Hold každý musí za své jednání nést následky a zbytečně se pořád nelitovat…

15.12.2012 | 19:24:08
Goodies

Neříkám, že je Stefan ten špatný, ale já s ním prostě snad nikdy nemůžu souhlasit. Až na to, že zabíjet lidi je fakt špatné:D Ale zas nevím, jak bych to brala být upír a muset se živit krví, že…:D

15.12.2012 | 19:26:42
Gejar

Tak to naprosto chápu,proč ti vadí…a taky nemám ráda sebelitující lidi,ale tohle je trochu rozdíl mi teda přijde.Jako někdy mě tím fakt štve,jak se furt lituju apod. ale přece jen to jsou chyby,které už většinou nejdou napravit,ale śouhlasím s tebou,že už by se měl přestat litovat!!

15.12.2012 | 19:28:00
kllenka

Gejar: nooo, a jsme u děje v seriálu. Damon miloval mrtvou Kathrin, kterou mu vzal Stefan(zabili ji). Pak se Damon sbližoval i s Elenou (což k té tváři je logické), vzpomínám si , že mu chtěl i Stefan zabránit zachránit Kathrin…to je na dlouhé povídání…

15.12.2012 | 19:38:36
Goodies

Jako já nevím, já mu nemůžu odpustit už jen to, že Elenu nechal zemřít, ať si to přála sebevíc. Pokud jí miluje tak, jak říká a je pro něj vším… Když se chtěla Bonnie obětovat pro ten rituál, tak jí to nenechali udělat, i když to bylo její rozhodnutí a když se jedná o Elenin život, tak ho dá v sázku pro to, aby jí vyhověl? To mi prostě hlava nebere…

15.12.2012 | 19:41:18
Gejar

Goodies: V tom všem máš pravdu a souhlasím s tebou,já prostě jen mluvím o tom,že jediné,co bych Stefanovi až zas tak moc nevyčítala je jeho chování,když vezmeme v potaz,to že se prostě neumí smířit s tím,že Elena už ho nemiluje a miluje Damona…kllenka:Po­kud si dobře pamatuju,tak ikdyby Katharine nezabili,tak by stejně s Damonem nebyla,protože ho nemilovala,tak neříkej,že mu ji Stefan vzal…A na druhou stranu ty se divíš,že mu nechtěl dovolit aby ji osvobodil?Já teda ne :D

15.12.2012 | 20:01:31
kllenka

Gejar: ..no a to dlouhé povídání dokončím…Damon měl zlomené srdce, když pochopil, že pro Kathrin byl pouze Stefan. A Stefan mu ji vzal v tento moment (když Damon doufal,že je milován)…jí přece kvůli Stefovi zabili. Proto ta nenávist mezi bratry. A to že se děj vyvíjel…my pochopili proč,jak.....vy­vinul se vztah mezi D a E a ten vztah stále sílí…Pointa byla, a stále je…že Stefan je chuák ne? Já ho nelituji. Už 3 serie to zvládá sám. Také souhlasím s Goodies. A doufám, že další díly bude Stefík alespoň nepříčetný, bude to alespoň u něj nějaká změna.

15.12.2012 | 20:25:35
Gejar

Myslím,že tohle už nemá cenu řešit :)…a navíc ať už cokoliv napíšu o Stefanovi,tak budeš proti,protože seš úplně jasná Damonka,já to jen popisuju z nezávazné strany :)

15.12.2012 | 20:41:21
kllenka

Gejar: pokud to takto vidíš, tak potom asi jsem. Hold se mi chování i jednání Damona líbí víc. Stefan mě přestal bavit v půlce 1 serie. Je to věc názoru. :o)

15.12.2012 | 20:51:56
Goodies

Chudák nechudák, může si za to sám:P Tak jako si za všechno, co udělal, mohl Damon… A stejně jako Damon není vysloveně ten zlý a sobecký, tak Stefan není ten „svatý“ a bezchybný. Za mě jeho postavu prostě ráda nemám, nebaví mě, a ve většině s ním nemůžu souhlasit. Ale jinak je mi celkem buřt:D

15.12.2012 | 21:24:04
TNoty

mě ho bylo líto když volal Stefan Eleně 1. díl 3. serie na ty narozeniny…jak mu říkala,že všechno bude v pořádku a,že ho miluje…to mi teda ukápla i slza :) ale jinak Damon je prostě Damon :) oba maji svý dobrý i špatný :) a jak píše Goodies každý si za všechno může sám!!

15.12.2012 | 22:29:10
kllenka

Tak mě Stefanovu postavu zcela zprotivili…a s ním se vezla i Elena. Ty její myšlen.pochody a chování mi smysl teda nedávaly…třb. tím jak litovala Stefana (Stefan vyprávěl jak se změnili v upíry)…vážně logicky a od srdce, jsem litovala Damona. A kolik mu přibývalo kopanců…o to víc jsem ho měla raději a začala jsem i jeho chování chápat. Pokud někdo píše, že mu je Stefana líto…tak já musím napsat, že mě bylo líto 3 řady Damona…Tak pokud chci,aby měl trochu štěstí, nemůžu litovat Stefana (ten se stejně litoval sám a uměl to náležitě prodat-a to nesnáším!) A pokud by snad Elena zase kvákla ve 4×10 Stefanovi,že ho miluje…půjdu zvracet…a její postavu fakt v oblibě nebudu mít…a seriál pro mě jde do kopru! Protože jak mě nazvala Gejar Damonkou, tak ano asi jí budu…jelikož bych to zase viděla, jako další kopanec Damonovi. A podle mě, ten jich tam v seriálu dostává na můj vkus až dost. TAKŽE OD SRDCE DOUFÁM, že Elena bude chtít Damona…alespoň něco…když víme,že Damon jejím citům nevěří.

16.12.2012 | 9:06:38
TNoty

tak to já taky chci aby byli spolu…to je jasný :) … je pravda,že celou dobu bylo spíš ubližováno Damonovi…jen ríkám,že tam byla chvíle,že mi bylo Stefana líto,jako,že spíš ta samotná scéna byla smutná…když opomenu všechno kolem… :) a teďka k promu: nevíte kdo se to tam s Jeremym pere? Není to Stefan? Já to snad do 18. nevydržim :(

16.12.2012 | 9:30:16
Goodies

Já z těch nových ukázek teda nic moc nevím… Ale na fb zas psali nějakou informaci, že prý 15tý díl by měl být emotivní pro fanoušky Deleny. Jenže se neví, jestli je to myšleno pozitivně nebo negativně. Sakra:/

16.12.2012 | 9:40:55
Goodies

A jinak, neříkám, že mi Stefana někdy nebylo líto nebo že bych ho někdy nechápala, ale jak napsala kllenka – Damona mi je líto už tři řady… Takže když se náhodou něco děje Stefanovi, tak si toho pomalu ani nevšimnu – a i z toho důvodu, že on se stejně polituje sám, tak co budu plýtvat energií:D:D:D

16.12.2012 | 9:44:45
TNoty

jojo :) na fcb jsem to četla taky…ten kdo se ptal co se bude dít dál,jsem byla jáá :D … No,je jasný,že Rebecce vytáhnu kudlu April…:) potom si myslím,že podle ukázky Elena řekne Stefanovi,že miluje Damona…Rebecca se spřáhne s Tylerem proti Klausovi…a teď by mě zajímalo kdo je v promu s Jeremym a Damonem na tý chatě…ukázka Deleny tam není,takže to bude určitě zase suchý jako 4×9 co se týká Deleny :(

16.12.2012 | 9:58:16
kllenka

Goodies: ve 13. to má být s tím Vaughnem..a ty Damonovy city k Eleně…, k 15.-snad to bude pozitivní, alespoň kapku. Mě je Damona tak líto, že bych mu dopsala scénář sama…i pro Elenu… :o) TNoty: nevím…Stefan to asi nebude..ten má být v té knihovně s Elenou…

16.12.2012 | 10:01:35
TNoty

to je fakt,ale kdo by to mohl být?? :D …jinak je divný,že má být 15 pozitivní pro Delenu když má Damon ve 14 umřít ne?? To říkám,že umře jen na oko :) a taky jsem docela zvědavá jak se zachová Caroline ke Klausovi za to,že utopil Tylerovi matku…na jednu stranu jestli se sním dá dohromady tak chudák Tyler…

16.12.2012 | 10:15:29
Goodies

Já jsem tak doufala, že nechají umřít Caroline:D A už jsem si myslela, že to tak bude, když zůstala na tom záchodku sama s Heyley (či jak se to píše). A zas nic, kurňa:D

16.12.2012 | 10:26:06
TNoty

no,ona je vlastně jediná kamarádka Stefana…za kamarádku Eleny už jí ani neberu…potom co vyžvanila Stefanovi,že spolu byli na tý chatě…je fakt,že ona neumí mlčet o ničem…i když jí řekl Tyler o svým plánu hned volala Stefíkovi…bych jí ten mobil nacpala víte kam :D

16.12.2012 | 10:36:11
kllenka

TNoty- blondska je prostě …blonďatý ocásek Stefíka…to je mi povedený páreček! Moralizují, odsuzují, pak si o tom pokecají…brrrr..

16.12.2012 | 10:42:04
Goodies

Tak ať je Stefan s Caroline:D Budou spolu papat zajíčky, všem diktovat, jak by se měli chovat a jací by měli být… Když jsou oba tak „dokonalí“, tak by si jeden druhého zasloužili:D

16.12.2012 | 11:13:46
Klarolineforever

hmm, moc vtipné Goodies, a co vy vlastn chcete?Aby z Damona byl romantik druhý „Stefan“, já myslela že právě proto nemáte rády Stefana! Plecová vám to objasní!!!! : http://in-mysticfalls.blog.cz/…c-on-twitter

16.12.2012 | 11:21:57
I like Stefan

Já mám teda docela Caroline rád, podle mě je docela jasné, že nebude ráda, když je Elena s Damonem, protože jednak je Stefan její kamarád a taky (hlavně) si z ní damon udělal pitlík s krví na napití a sex, takže si myslím, že Elena taky neni moc dobrá kamarádka, protože to postavila před Car jako hotovku buď ráda a zapomeň na to co ti udělal.

Jo a jenom malá poznámka: Caroline pije balenou lidskou krev „zlato“

16.12.2012 | 11:29:18
Goodies

Aby vás z toho náhodou nekleplo, že někdo nemá rád blondsku;) Ať si pije třeba colu s rumem – to není to podstatné, ale to ti (I like Stefan) nedochází skoro nikdy, co já píšu. A taky jsem nikdy neřekla, že chci aby byl z Damona druhý Stefan – chraň Bůh před tímhle:D:D:D To je opravdu to poslední, co bych chtěla… Já mám Damona radši kvůli tomu jaký je už od začátku.

16.12.2012 | 11:46:37
I like Stefan

Díky Klarolineforever bylo to fakt zajímavý.

16.12.2012 | 11:47:00
Goodies

A Plec mi může vlézt na hrb, stejně akorát mlží. A to co píše, má kolikrát velké trhliny. Pěkně jí řekli, že by jako konzultanty občas měli vzít fanoušky. Už jen to, že Tyler jasně Eleně řekl, že pouto ovlivňuje jen její chování a né city a najednou se řeší, že by to její city mohlo ovlivňovat je chujovina na entou! Nevím jak moc ten seriál sledujete, ale Tyler kolikrát udělal co si Klaus přál, ale nikdy ho nepřestal nenávidět. Nevím, že by ho někdy kvůli poutu měl snad rád nebo byl na jeho straně! Takže ano, má to velké trhliny a je to překombinované až běda…

16.12.2012 | 11:50:46
I like Stefan

Takže máš ráda chlapy, kteří si z ženami dělají co chtějí? A myslím, že si nepochopila hlavní smysl toho co jsem napsal, tam nešlo o to co kdo pije, to bylo jen rýpnutí to hlavní bylo, že jsem tam chtěl poukázat na to, že Car je asi stejně dobrá kamarádka Eleny jako Elena Caroline.

16.12.2012 | 11:50:57
Goodies

:D:D:D Já ale opravdu nemůžu za to, že ses zasekl na první řadě… Lidi se mění… Jak Damon, tak i ten tvůj svatý Stefan udělali chyby. A pro mě bude vždycky míň to, co udělal Damon Caroline, než to, kolik zabil Stefan lidí jako rozparovač. Ať to udělat chtěl nebo ne, udělal to a nikdo ho do toho nenutil.

16.12.2012 | 11:58:54
kllenka

Já bych pochopila, kdyby se tu řešili poslední díly…a I like Stefane, chápu že se vracíš zpět až na začátek…,jelikož a protože samé + vyhrává poslední dobou Damon. Ať Stefa neb blondýna…nic moc v těchto dílech. A proto souhlasím s názorem :o) Car a Stefa ať jsou spolu, jak jsem psala-povedený páreček! :o)

16.12.2012 | 12:25:48
Garia

hmmm velebnosti du blejt… četla sem ten rozhovor s Pleckou a musim říct, že ta ženská na mě působí ve všech rozhovorech hrozně nepříjemně a omezeně. Nechápu že třetí sérii napsala ona :D A vlastně ani první a druhou :) Líbili se mi všechny.. ale ta čtvrtá.. nemůžu si pomoc. To kulhá na obě nohy.

16.12.2012 | 12:27:17
Klarolineforever

Nemáš zač I like Stefan No nejsem si jistá anechci tady nikoho obvinovat, ale mám takové podezření že Delena team nenávidí Car, kvůli tomu že se zastává Stefana, ikdyž jí v předchozích serií docela rády měli. Jak už říkali vtom rozhovoru! Mno a jinak I like Stefan má pravdu, proč by Car měla mít ráda Damona a navíc Stefan je její kamarát takže..a ještě si myslím že každej v Mystic Falls mám radč Stefana jak vašeho „Damonka“, a at´ už je Stefan rozparovač nebo ten starej Stefan, mám ho ráda furt stejně a vždycky budu na jeho straně, jako vy na Damona! :D :)

16.12.2012 | 12:27:31
TNoty

i like Stefan…jak řekla Elena..proč mi do tý postele skočila?? v tomhle směru byla opravdu rychlá :D:D …a ano,na začátku byl takový jak ho Caroline popsala…jenže jak napsala Kllenka od tý doby se dost změnil!!! To,že je Stefan našvaný a smutný je vinna pouze Caroline…jak se říka…co oči nevidí srdce nebolí…nemusela mu všechno říct…ano akorát mu tím ublížila!! Já jí ráda chvílema měla,ale to jak všechno vyžvaní mi vážně vadí :( a je pravda,že by se Carolin ke Stefíkovi opravdu hodila…aspoň by měl konečně Damon s Elenou pokoj :)

16.12.2012 | 12:38:17
kllenka

I like Stefan- Mimochodem, pokud někoho miluji…a vím,že kamarádka ho nesnáší…beru to v potaz, ale na citech to nic nemění. Má se El řídit rady Car? Tak to by byla nesvéprávná ne? Car ať se stará o sebe, o své milostné výpadky… Pokud by byla kamarádka, nemusí s Elenou souhlasit, ale nemusí ji ani soudit.(např.Bonni) To kámošky nedělají. A to nebudu ani zmiňovat, jak nerespektovala prosbu Eleny, a hned to použila…Tak to není kamarádství. Na dobrého kamaráda má být spolehnutí…a Car je slepice!

16.12.2012 | 12:40:07
TNoty

Karolineforever…víš proč má v Mystic Falls každý radči Stefana? Protože on vždycky ze sebe udělá takovou chudinku…za to Damon…to mu je fuk co si ostatní myslí..!! nemusí se pořád obhajovat proč udělal tohle a proč tamto…a ano,Car jsem měla ráda dřív…neříkám,že mi teďka nějak vadí,ale prostě mě štve,že si neumí něco nwechat pro sebe…

16.12.2012 | 12:41:39
TNoty

Kllenka…presně tak… a i Stefíkovi slíbila,že o tom poutu bude mlčet…a huuups…co se stalo..?? při první příležitosti to vyžvanila jak je u ní zvykem :D

16.12.2012 | 12:43:34
TNoty

ale na jednu stranu…ještě,že jí tam máme…jinak by se tam nikdo nic nedozvěděl :D

16.12.2012 | 12:44:17
kllenka

Klarolineforever

  • a to samé(viz.níže) k tvému názoru. Pokud ty si takových kamarádek vážíš- páni…tak to budeš asi jediná …
16.12.2012 | 12:48:48
kllenka

TNoty:(…víš proč má v Mystic Falls každý radči Stefana? Protože on vždycky ze sebe udělá takovou chudinku…za to Damon…to mu je fuk co si ostatní myslí..!! nemusí se pořád obhajovat proč udělal tohle a proč tamto) VÝBORNĚ NAPSÁNO A SOUHLASÍM!

16.12.2012 | 12:52:49
Goodies

Tnoty a kllenka už tu v podstatě vše řekly za mě:D Jen bych vyzdvihla jedno, mi Caroline nesedí už od začátku! Už od první série, kdy jí Elena s Bonnie řekly, že je nikdy neposlouchá a všechno kritizuje a to se dodnes nezměnilo, tak nevím, co by mě na ní mělo bavit. A vždycky mi bylo fuck jestli bude s Mattem, Tylerem nebo Klausem. Teď je mi u řiti tak samo s tím rozdílem, že mi ty její výlevy a odsuzování už opravdu vadí! A zase je tu ta věc, že I like Stefan a Klarolineforever se poserete, když někdo řekne, že nemá některou postavu rád. Co je vám vůbec do toho? Se ani nedivím, že máte rádi Stefana, připadáte mi jako stejně litující se typy…

16.12.2012 | 13:42:11
Goodies

A opět jenom vytahujete staré věci a hádáte se kvůli tomu, kdo koho nemá rád. Ale k tomu, co se děje v seriálu neřeknete nic… A to, že má čtyřka trhliny a místy je úplně mimo opět nevidíte, je asi lepší falešně si lhát…

16.12.2012 | 13:48:11
Klarolineforever

No jasně my sme stejně litující se typy jako je Stefan jo?A vy ste stejně arogantní typy jako Damonek..no vůbec mě neznáš…!!!Jo a to mi připomělo, Damon že se nikdy nelituje jen jeho mladčí bráška, jo?A co to když se litoval že ho na začátku Stefan proměnil..slíbil mu že mu udělá ze života peklo..a to mu dělá pořád..už mu to milionkrát oplatil..!A mě vůbec nezajímá že nemáte rádi Car, hlavní je že jí mám ráda já a jiný a např. i Plecová a to mám výhodu že u ní třeba bude dobrej děj :D No ale to nechám být..:D(Já Car měla nejradči už od první serie, a ted´ když je na straně stefana, tak jí mám zase o některé % radči)…a ještě každej píšete..:„Damon by taky mohl někdy být št´astný“, copak byl jedinej koho Kath jenom ovlivnila?!A ste­fana vina to není že jí Damon nezajímá..

16.12.2012 | 14:12:30
Goodies

Ach, ty děti:D Hodně štěstí v životě, když si myslíš, že je všechno jenom černé a bílé a vše je tak jednoznačné… To, co udělal Damon, byla pomsta, ne litování se. Udělej si v tom trochu pořádek;)

16.12.2012 | 14:38:04
kllenka

Klarolineforever

  • tak poslouchej drobku…nikdo tebe neuráží, pouze rozebíráme postavy! A když už jsme u tebe, má reakce na tvé výlevy bude tato: bav se s blbcem bez klacku… a to je pořekadlo! Ty reaguješ úplně na něco co tu není, tak dle mě nestačíš pobrat o čem tady my vůbec píšeme. To je celé.

A pokud ani tomu co jsem napsala nerozumíš, poraď se se svou kamarádkou typu Car. (ta o všem povypráví ostatním, jak nedokážeš pobrat názory ostatních)

16.12.2012 | 16:39:27
kllenka

Vážně mě unavuje se vracet na začátek 1.serie. Bože seriál už máme ve 4.serii, pro ty co nechápou! Můžeme normálně diskutovat o dění ve 4.serii? Je to tak těžké? Vývoj seriálu a postav snad známe všichni ne? TAKŽE- pro mě se blondýna nyní chová jak slepice(už jsem psala proč), Stefana mi líto není(víte proč…, přeji konečně štěstí Damonovi)a Elena…na tu jsem zvědavá, jak se zachová ve 4×10 a dle toho ji budu soudit (taky jsem zmiňovala,jak doufám že se zachová)a Damon má pořád a stále + ové bodíky......to je celé :o) .....ostatní je mi fuk…

16.12.2012 | 16:55:20
Gejar

Naprosto souhlasím s Goodies!!Mělo by se tady řešit,jaké má 4.série trhliny…kdežto každá diskuze u TVD je o tom,kdo je v čím týmu a jak obhajuje jen své oblíbené postavy!! Ať už jakýkoliv z nich něco udělá,tak je to jeho rozhodnutí a není třeba ho litovat.Stefan se rozhodl,že zachrání bráchu,dobře kloubouk dolů,ale bylo to jeho rohodnutí,stejně jak se Damon rozhodl „odehnat“ Elenu.TAk už prosím žádné litování!!

17.12.2012 | 11:49:14
I like Stefan

Takže já jsem napsal tentokrát jen svůj názor, nikoho z vás jsem neurážel a rozhodně jsem se neposral z toho, že někdo řekl, že nemá rád Caroline, prostě jsem stejně jako vy napsal co si o ní myslím. A co se to stalo? Ti co mně poučovali, že nemám urážet mě sami uráží jen proto, že jsem napsal svůj názor, který se lišil od těch jejich. A co se týče těch vašich trhlin říkáte tady, že Tyler Klause nemiloval kvůli poutu, ale v tom poutu jde o to, že se snažíte, aby byl ten ke komu pouto máte štastný a nemyslím si, že by Klaus chtěl aby ho Tyler miloval bylo mu to jedno, ale všichni víme, že Damon by byl velmi štastný a možná třeba tak to myslí i Plec, protože jak psala pouto není ovlivnění, ovlivnění má přesně stanovené hranice, pouto ne, nebo něco v tom smyslu. Takhle jsem to pochopil já. A nemyslí si, že jste toho dokázali dost, aby jste mohli urážet někoho, kdo vymyslel seriál který v lidech budí takové emoce.

TAk a ještě malá poznámka: nemyslíte si, že jste už moc staří na to, aby jste se tady hádali s puberťákama (kterým jsem)co jste jako čekali, že tady na žádný nenarazíte? A ještě něco víte jak vypadá náš normální slovník? Kolik sprostých slov použijeme během dne? Tak buďte rádi, že jste taky ňejaký neschytali, protože už končím, od teť na každý váš útok proti mé osobě odpovím výčtem sprostých slov, protože to prostě děti v našem věku dělají a je mi úplně u prdele co si budete myslet.

17.12.2012 | 14:25:46
I like Stefan

Jo a ještě něco, víš proč má každý raději Stefana, protže Damonovi jsou ukradený a neudělal by pro ně nic pokud by to nějak nepomohlo jemu nebo Eleně.

17.12.2012 | 14:40:05
I like Stefan

Ale je to jen můj názor.

17.12.2012 | 14:42:47
Goodies

Hned mi z těch výlevů bylo jasné, kdo je puberťák a kdo ne, ale to řešit nehodlám. Že Elena podvědomně miluje Damona kvůli poutu – aby ho udělala šťastným – to už je na můj vkus hodně přitažené za vlasy i na takovýhle seriál. Nehledě na to, že právě kvůli tomu, že k němu cítila něco víc, vzniklo to pouto. Dále Plec ten seriál sama nevymyslela, čerpá z knížek, které jsou psány už od nějakého roku 91… A kdo si ty, že můžeš soudit nás? Tys snad jako puberťák něco pořádného vykonal? Měl by ses v těch svých výlevech krotit. Moc velký frajer nejsi, když se tady oháníš tím, že bys mohl použít i sprostá slova. Ne všechno se točí kolem tebe a ne všechno, co tu okomentujeme patří tobě!!!

17.12.2012 | 15:39:13
TNoty

i like Stefan…si myslíš,že když si puberťák tak umíš mluvit jedinej sprostě?? Když budu mluvit za sebe tak bych tě tu dokázala seřvat na jednu dobu…a ani bych u toho nemrkla…ale když si tak chytrej řekneš mi co bych s toho měla? Sprostý výrazy umí používat každej…jenže ten kdo začíná nadávat ukazuje pouze na to,že už je zoufalej a dochází mu pádný argumenty…kterých ty máš určitě dost…tak proč si nadávat? Snad se tady můžeme bavit normálně né?? A pokud ti to dělá nějakej problém nemusíš tu diskuzi číst,ale podle mě si jen vztahovačnej a moc si to bereš…

17.12.2012 | 16:47:45
TNoty

a jinak…já mam prostě ráda Damona…vždycky se ho budu zastávat…

17.12.2012 | 16:50:18
I like Stefan

Goodies vždyť jo já tam píšu, že jsem puberťák a nepopírám, že Elena miluje Damona, ale popírám, že ho miluje víc než Stefana. Já já nejsem nikdo a i když nejsem nikdo, tak vím, že určiťe Plec toho udělala víc než ty. A ano nejsem frajer, ale fakt mě naštvalo, když mi tady někdo poučuje, abych neůtočil na osaby co existují a pak mi tady nadávat začne. A ano né všechno patří mně, taky se vyjadřuju k tomu co mi patří. TNoty: ne to rozhodně ne. No taky ty jsi mě neurážela, takže tobě to nepatřilo a věř, že já tady taky nechci psát sprostě, ale když na mě zaůtočí někdo bez důvodu, tak se prostě naštvu a navíc někdo kdo mě poučuje. A to, že máš ráda Damona, to já chápu, dvě moje nejlepší kamarádky mají rádi Damona, ale ani jedna neni taková jako někteří lidé tady.(a jen tak mimochodem obě mají rádi Caroline, i když je na straně Stefana)

17.12.2012 | 17:21:18
kllenka

I like Stefan: tak já k tvé osobě neřekla ani popel, pouze jsem řešila chování Car…a to se snad tady na diskuzi dělá. A pokud mě někdo (viz. klarolinefore­ver)uráží, slušně mu dokáži i odpovědět. Tak tu nevyhrožuj nadávkama! Tady se má řešit seriál a postavy ne? A je mi úplně volné, kdo koho má rád…A vztahovačnost bych sem vůbec netahala.

17.12.2012 | 17:51:01
I like Stefan

No a píšu tam snad tvé jméno? ne. Ti co mně uráží o tom ví, takže nevím, kdo je stahovačnej. Ale takhle to jde pořád, já jsem to chtěl ukončit( ty útoky ), napsal jsem svůj názor na postavu a mněl jsem to zas.

17.12.2012 | 18:09:12
I like Stefan

Tak jsem pak už vybouchl.

17.12.2012 | 18:10:09
kllenka

I like Stefan: tys tam nenapsal žádné jméno…jen že sis o postavách psal a bylo na tebe útočeno…a já si s tebou psala… :o) a vztahovačnost v tom nebyla…

17.12.2012 | 18:15:58
I like Stefan

Ano jméno jsem tam nenapsal žádné to je pravda a ano ty sis se mnou psala, ale psala si se mnou i třeba Klarolineforever, takže fakt jsem to nemyslel na tebe.

17.12.2012 | 19:02:16
I like Stefan

A pokud to tak vyznělo tak promiň

17.12.2012 | 19:03:07
kllenka

I like Stefan: :o) já pochopila že to nebylo na mě… v pohodě… a vrátím se k té Car- jsi neodpověděl, co si myslíš o mém názoru, který mi přijde rozumný…

17.12.2012 | 19:14:18
TNoty

i like Stefan…to není tím,že bych neměla ráda Caroline protože se kamarádí se Stefanem…jsem ráda,že někoho má…ale vadí mi jak všechno vyžvaní…nedokáže udržet tajemství…ani když jí něco řekne Elena a u Stefíka to samé…

17.12.2012 | 22:05:47
I like Stefan

Je pravda, že by mohla držet někdy jazyk za zuby, ale i tak se mi pořát docela líbí, je taková trochu ulítlá, panovačná, není určitě mou nejoblíbenější postavou, ale prostě jí mám rád, ale chápu proč jí zazlíváte její žvanivost, protože pusu má fakt pěkně prořízlou.

17.12.2012 | 23:00:29
TNoty

konečně se na něčem shodneme ;)

17.12.2012 | 23:35:36
kllenka

Tady nejde ani moc o žvanivost (každý je nějaký), jako spíš o to, že dle mě podrazila kamarádku. Nejdřív ji obejme, omluví se a něco Eleně slíbí – vzápětí to poruší.(to mi vadí a v tomto okamžiku ji vidím, jako bezpáteřního zmetka) Tohle správné kámošky prostě nedělají! Měla nechat na Eleně,ať to řekne Stefanovi sama (Elena ji požádala, a ona něco slíbila) A nevidím proto, jak se zachovala, žádnou omluvu. Tak to prostě vidím já. A proto i hodně lidí, co mají rádi blondýnu, psali J.P., proč ničí její postavu!

18.12.2012 | 9:28:45
Goodies

No Caroline byla od začátku tak trochu jednoduchá blbka… ale teď z ní pro změnu dělají ještě zamindrákovanou slepici. Že je teď na straně Stefana – to byla podle mě vždycky, co si pamatuju. Tak nevím, proč se najednou řeší, že ji někdo nemá rád jen kvůli Stefanovi… padlé na hlavu.

18.12.2012 | 9:37:06
kllenka

Goodies: tak já jsem ji nikdy moc neregistrovala, líbila se mi s Tylerem…ale jak přišli na ten lék, tak je na pěst. Mě vadí, že chce napravit Elenu…a sebe ne? Ona je jako dokonalá? Vidí chyby na ostatních a sama se má za ctnost.....a podělali to tou scénou jak bonzuje- a v ten moment, je mi odporná.( ještě jak u žalování čuměla, jak kdyby neuměla do pěti počítat) Pokud chtěli dát scénu jen,že se jako vždy prořekne…tak neměli natočit tohle! V ten moment bych jí napálila. A to fakt.

18.12.2012 | 9:52:27
TNoty

Je pravda,ze Elena asi moc nadsena nebude az zjisti,ze Caroline rekla Stefanovi oni a Damonovi…tuhle vec mu mela rict sama!! Jo,taky mi vadi jak vsechny poucuje…jak se rika:kazdy by si mel zamect pred vlastnim prahem…ale proste nemuzu rict,ze bych v serialu nekoho nesnasela…ja jsem clovek,kterej zkousne vsechno:D teda skoro!! :)

18.12.2012 | 10:09:35
kllenka

TNoty: tak je to seriál :o) ale mě jako člověku- ten moment Car a Stefan. Vážně jsem koukala jak z jara…jak mi v mžiku někdo dokáže tak znepříjemnit postavu. Ať vymyslí teď cokoli, budu ji stále vidět v ten moment, jak žaluje a jak u toho koukala…je mi odporná. Asi těžko u ní najdu něco, za co bych ji mohla mít ráda.

18.12.2012 | 10:16:33
kllenka

…jsem háklivá na křiváctví, podrazáctví…a tohle mě dostalo do kolen… :o) Ještě že mě zajímá jiná postava :o) a ta zatím bodíkuje :o)

18.12.2012 | 10:24:06
Gejar

Tak zas na jednu stranu je možná lepší,že se to Stefan dozvěděl od ní.Ikdyž mi jí tím hooodně zprotivili!!!

18.12.2012 | 10:33:51
Katerin

Já mám ráda Caroline… Od té doby co je upírem je lepší člověk. Je rozhodně (dle mého) lepší než Elena. I když žalovala… Podle mě by to Elena Stefanovi neřekla, dokud by na to značně nepřicházel. Stefana má ráda jako kamaráda, a Elena se podle Car teď chová hrozně ke Stefanovi ( což je podle mě pravda) Jak byste se zachovali vy?? Já bych to taky řekla, byl by to podraz vím… Ale každej se tam podráží lže a spřáda plány. A Caroline jednou udělá něco špatně ohledně „naší zlatý Eleničky“ a už je ta nejhorší… Elena taky není andílek a skoro furt lže a lže a pořád jí máte rádi ;) Mě se např. Elena zprotivila jak si nemohla vybrat kterýho Salvatora má ráda.

18.12.2012 | 16:35:56
kllenka

Katerin: nepochopila jsi co jsem psala!!! Kdyby se takto zachovala třeba k Bonni, odsoudila bych to stejně. Tady milá zlatá nejde o Elenu, ta je mi fuk. A kdyby se takto zachoval kdokoli jiný k někomu, vadilo by mi to stejně! Jde tu o tu scénu…a to co se dělo před ní, pro mě je to hnus. A pokud ty by ses takto zachovala- no co říct- jak jsem psala, nesnáším podrazáctví a křiváctví…a nejspíš bych tedy nechtěla být tvá kamarádka. A nebudeme tady řešit, kdo jak se zachová a chová v reál.životě. Jinak já bych to tedy odsuzovala jak v reálu tak i v seriálu.

18.12.2012 | 16:56:00
I like Stefan

Tak souhlasím s tím, že je Car lepší upír nežli člověk a je pravda, že tady dost lidí nemá rádo Elenu, jak Delelny tak Steleny, někdy mi příjde, že by bylo možná lepší, kdyby Elena nebyla ani s jedním, protože se mi líbí, když spolu spolupracují, ale to jsem trochu odběhl od tématu, podle mě mu to asi nemněla říkat a rozhodně souhlasím s kllenkou v tom, že by jsme tady nemněli řešit co by kdo udělal v reálu, protože to pak přebíhá jinam, kam už nechceme :D, ale já si počkám na další díly, a pak možná na Car zmněním názor, zatím jí mám pořád docela rád.

PS: Máš moc pěkný jméno Katerin :D

18.12.2012 | 17:31:31
TNoty

No,myslím si,že si se Stefanem nemají co vyčítat kdo se ke komu chová nebo choval hrozně…Já s tebou Katerin moc nesouhlasím :( …Caroline byla kamarádka vždycky Eleny a i když nesouhlasí s jejím chováním tak to neznamená,že to musí vyžvanit,nehledě na to,že díl před tím se Elena nabídla jako rukojmí tý holčině místo Car(nevím jak se jmenovala,měla docela krátkou roli:D)takže to od Caroline byl dost velkej podraz podle mého…Elenu jako postavu zrovna 2× nežeru,ale nevím v čem teda pořád lže…ze Stefanem se rožešla…řekla i důvod proč…na jednu stranu,že se Elena zamilovala do Damona tak trochu může taky Stefík.. A to s Damonem si myslím,že mu měla říct sama…ale souhlasím s tebou,že jako upírka je lepší…teda než si to pohnojila tímhle :D

18.12.2012 | 18:16:43
TNoty

už jsem si vzpomněla na to jméno tý holky…Kim :)

18.12.2012 | 18:44:53
Goodies

Souhlasím s TNoty. Caroline byla vždycky kamarádka Eleny (i když už tehdy tak trochu na baterky…). Každý si musel všimnout, jak se na ní Elena a Bonnie vždycky podívají, když je začne soudit – jako by byla poslední spravedlivá nebo co. A nikdy jsem si nevšimla, že by Elena někomu lhala (a to nejsem zrovna její fanoušek). Že je nerozhodná a někdy na facku:D ještě neznamená, že lže. A Caroline jako její kamarádka by měla být na její straně a přestat ji soudit, i když si myslí, že její city nejsou opravdové. Jednou už řekla svůj názor, ale hustit to do ní – ještě takovým způsobem, jakým to dělá – už fakt přehání a tím se mi protiví ještě víc…

18.12.2012 | 18:54:16
Daniela13

Nevim jestli to tu někde bylo nečetlas sjem všechno. Jaké jsou hlavní důsledky smrti Carol Lockwood? Prvním důsledkem je to, že město nemá starostu. Když se seriál vrátí zpět, poznáme muže, který byl zvolen do pozice dočasného starosty Mystic Falls, kterým je Rudy Hopkins, o kterém velmi rychle zjistíme, že je otcem Bonnie. Zorientoval se v situaci a vyplnil mezery v informacích, které za ta léta poznal nebo i ne, takže teď hraje roli starosty pro město a otce pro svou dceru.

Proč bylo důležité, aby se Carol stala velkou obětí? Rozhodně jsme měli pocit, že důsledkem revoluce by měla být smrt velitele nebo osoba jemu blízká. Tyler nebo jeho matka. Někdo za to musel zaplatit.

Neviděli jsme Tylerovu reakci na její smrt. Jak se s tím vypořádá? Další epizoda začíná po uplynutí nějakého času a uvidíme, že Tyler to nezvládá velmi dobře. Uzavře se do sebe, nechce odhalovat své pocity, potlačuje hněv a žal, díky čemuž je těžké pomoci mu. Je to smutné pro Caroline, která ho chce podpořit.

Ztratil svého otce, matku a strýce Masona. Vyjde z úkrytu nějaký další člen jeho rodiny? Nebo bude sám? Právě teď, což je smutné a tragické, je opuštěný a sám.

Nechal Tyler Hayley po zradě jen tak jít? První věc, kterou chtěl udělat, bylo jít tam a pokusit se zastavit Klause. Samozřejmě jsme viděli, že už bylo pozdě. Pokud by se mu pak podařilo najít Hayley, pravděpodobně by jí dal okusit své pocity nebo jí vyrval srdce z těla. Ona však utekla. Nějakou dobu ji neuvidíme.

Jak bude Bonnie reagovat na jeho příchod do města? Stejně jako by reagoval každý teenager, kterému se vrátil do života rodič a snažil se nad ním převzít kontrolu.

Bude mít teď Tyler problém, když Klaus zjistil, že se ho snažil zabít? Tyler je rozhodně na Klausově černé listině a následky Tylerovo kroku proti Klausovi se projeví v několika dalších epizodách.

Na chvíli jsme si mysleli, že Klaus nemusí být tak špatný a možná ani takovým být nechtěl? Klause a jeho činy vždy definovali 3 věci. Za prvé – bojuje o své přežití. Když ho zradíte, vrátí vám to a porazí vás. Za druhé – síla, která pochází z jeho nestabilní výchovy a dětství, ve kterém ho chtěli jeho rodiče vidět mrtvého. A za třetí – byl to chlap, kterého jeho rodiče neměli rádi a nenávidí se za to, že stále touží po životě, ve kterém by mohl důvěřovat lidem a milovat je. Můžete to vidět i na tom jak se chová ke Caroline a ke svým sourozencům. Také jsme však viděli, že když je zatlačen do úzkých, někdo s ním špatně zachází nebo ho zneužívá, vybije si to na nich tím nejdramatičtějším možným způsobem.

Klaus v této epizodě udělal pár hrozných věcí (stručně řečeno). Jak to ovlivní jeho rodící se téměř-vztah s Caroline? Bude to určitě velkou překážkou. Nemyslím si, že Caroline se na něj podívá svým svůdným pohledem tak brzy. Viděli jsme však, že Klaus si vždy najde způsob jak se lidem dostat pod kůži. Neřekla bych, že to bylo naposledy, co jsme viděli chemii mezi nimi. Byl to moment, kdy Caroline přestala chtít, aby tam ta chemie mezi nimi byla.

Pokud jde o Elenu: Opravdu je pouto oddanosti zlomené? Ne. Damonova volba slov opravdu svědčila o tom, co Damon v tomto okamžiku chtěl. Mohl ji osvobodit a říct: „Nikdy mě znovu neuvidíš, nepromluvíš se mnou ani na mě nebudeš myslet.“ Mohl udělat všechny tyto věci. Místo toho ji jen poslal zpět do Mystic Falls. Ona ho musí poslechnout a vrátit se domů. Bude sedět doma a přemýšlet o tom, co dělá Damon. A on bude sedět v domě u jezera, litovat své rozhodnutí s vědomím, že to bylo rozhodnutí, které musel udělat. Mezi těmito dvěma bude hodně smutné touhy.

Eleniny city k Damonovi mohou být stále skutečné i přes pouto oddanosti. Získáme definitivní odpověď na tuto otázku? Pokud pouto oddanosti bude existovat – což bude, dokud je Elena upír – budeme nuceni klást si tuto otázku. Ale součástí Eleniny cesty bude i snaha přijít na kloub svým citům a vyjádřit je Damonovi. Elena si v podstatě myslí, že to, co cítí je na 100% skutečné. Má pocit, že má důkaz, protože žádné pouto by mezi nimi nevzniklo, kdyby tam nebyl určitý druh lásky. Je to příběh o dvou osobách, které chtějí být spolu, ale vědí, že by neměli. Ale oni to opravdu chtějí. Takže, co mají dělat?

Damon řekl Eleně, aby odešla.Znamená to konec pouta oddanosti? To neznamená, že už k němu není připoutána.Damon použil toto pouto, aby ji přinutil odejít, protože pokud při ne kom nejste, pak k němu nemůžete být připoután.V další epizodě uvidíme, jak žijí své životy, když jsou oddělení, jak je to pro ně složité a jaké silné je jejich odhodlání nebýt spolu.

Velmi mě zaujala jedna věc, kterou řekl profesor Shane o léku na nesmrtelnost. Pokud se někdo opět stane smrtelným, neměl by být mrtvým? Všechny tyto rozhovory o přípravku by měly přinutit diváky ptát se na tyto otázky. Co to ​​znamená? V jaké podobě to bude? Co se stane lidem, kteří ho vezmou? Může to být použito jako zbraň? Nebo možná jako dárek? Je to jedna z těch hrozných věcí z té tmavé zóny, kde pokud to vezmete, vrátíte se do doby, kdy jste už po smrti? Nikdy nevíte. Tato situace má mnoho různých východisek a naší touhou je to, aby se lidé i nadále ptali.

Děkujme Bohu za to, že April konečně vytáhla dýku z Rebekah. Ale co bude dělat s novými informacemi, které se dozvěděla? (smích) April bude jednou z těch osob, u kterých se každý ptá: „Sakra, proč jsme ji nechali žít?“ (smích) Je naštvaná a cítí se manipulována a obelhávána. A nebude to brát na lehkou váhu. V další epizodě bude představovat menší problém.

Pokud uvážíme jak je naštvaná, můžeme si jen představit, jak moc rozzlobená bude Rebekah poté, co byla znovu probodnutá dýkou? Rebekah, která je královnou zrady, přivede do dokonalosti své umění pomsty a někteří naši hrdinové dostanou pořádně krutou lekci.

Půjde po Klausovi? Ne, ne, ne. Klause si šetří na jiný den. Nejprve se bude snažit pomstít se Stefanovi.

V jakém stavu bude Stefan po návratu seriálu? Když se vrátíme, nebude to zvládat velmi dobře a v nadcházející epizodě se jeho bolest ještě zvětší. Pokud jde o emoce, musí se s nimi vypořádat a čeká ho spousta rozhodnutí o tom, jak se vyrovná s tím, co cítí – velkou zradu od jeho bratra a hluboké zklamání a zároveň ztrátu jeho dívky.

Je Jeremyho nenávist vůči Eleně opravdu pryč? To není konec.Je to pro něj jen jednodušší.Znovu se spojili za pomoci emocí a Jeremy našel cestu, díky které si s tím může poradit.Jeho prokletí spočívá v tom, že je naprogramován, aby si přál smrt takových jako je ona.Ta touha nezmizí, ale mohou se s ní pokusit bojovat jako bratr a sestra.

Znamená to, že uvidíme více scén s Jeremyho svalnatými bicepsy? To byl teprve začátek.

Co nového se dozvíme o Shane(ovi) a Silasovi v následujících epizodách? Když se seriál vrátí, čeká nás 5 epizod, které budou představovat „kapitolu o Silasovi“ a pokud jde o věci spojené s ním, přijde moment vyvrcholení.

Pokud by našli Silase, mohl by se stát novým velkým darebákem v tomto seriálu? Rozhodně je to někdo, kdo bude po zbytek seriálu spojován s velkou dávkou strachu a napětí.

Při pohledu na první kapitolu 4. série: která dějová linie je Vaše nejoblíbenější? Užívala jsem si příležitost posunout Damona do další fáze vývoje. Je to chlap, který po tom, co nebyl vybrán, řekl: "Kašlu na to. Jsem, kdo jsem. "A z tohoto se pak zrodilo objevení, že Elena ho miluje takového, jaký je, aniž by se musel snažit být někým jiným. Úleva a krása, která se s tím pojí, byla však krátkodobá, protože se dozvěděl, že nemůže na 100% věřit, že to bylo skutečné. Je to opravdu skvělý materiál pro tuto postavu, která byla tolikrát odmítnuta a neokusila takový druh štěstí. Ale uvidíme, zda se to promění na opravdové štěstí a zda je ten cit opravdu skutečný a takovým i může zůstat.

Nejvíc mě štve co spala o tom poutu :(

18.12.2012 | 20:43:53
evice

Co jako myslela tímhle : „Pokud pouto oddanosti bude existovat – což bude, dokud je Elena upír“. To mi tak nějak zavání tím, že nakonec bude z Eleny zase zpátky člověk :-( Hmmm, jako upírka se mi její postava líbí víc :-(

18.12.2012 | 21:02:55
Goodies

To bylo víc než jasné, že z ní udělají zase člověka – ať má Plecka zase příležitost dát Elenu a Stefana opět dohromady a to, co bylo mezi ní a Damonem může hezky hodit na pouto a na to, že byla upír:/

18.12.2012 | 21:12:39
Goodies

A s tím poutem ať už jde do hajzlu! Nevím, na co tam vůbec dávali scénu, jak jí Tyler říkal, že jí pouto neovlivňuje city, když se to teď furt dokola řeší! Padlé na hlavu celé!

18.12.2012 | 21:15:25
evice

No, tak ještě můžem doufat, že je to schválně udělané tak nejednoznačné, aby nás to znejistělo a co nejvíc se o tom mluvilo :-)

18.12.2012 | 21:40:40
kllenka

Ať si J.P. strčí to pouto…, stejně ho nechápu…plácá nesmysly,které si protiřečí....­.nevidím tam žádné napětí, jen chaos otázek proč?jakto? …a stále dokola. Jestli chce někoho úplně zblbnout, tak se jí to daří…protože mě to její pouto smysl nedává. Jen že ho používá jako zástěrku, aby steleňáky udržela u televize. A nebo nám vytře zrak…a dopadne to celé na h… takto mě seriál, ještě nikdy neštval…a to jsem slušně napsala!!!

18.12.2012 | 21:56:00
kllenka

Stejně je to celé na hlavu. 1)Už když se nad tím zamyslím, stejně kdokoli může Damona osočit, že jí nedal svobodu. Jak by to dokázal, že to udělal ( Stefan, ho určitě bude stále osočovat, že to neudělal-třb.proto,že si má Elena stát nadále za svými city.) 2)A dále kdyby to měl přesně formulovat, tak jak mu to řekla ta čarodějka, aby ji poslal pryč, mohl by skončit pro mě děj seriálu….neboť, pokud by to Damon udělal, tak by nebylo na co koukat. Aby se s ním Elena nikdy nepotkala…musel by Damon opustit město- a byl by konec.(to asi J.P. došlo)

takže, buď to stejně nakonec ukončí takto, a nebo se z Eleny stane ten člověk a nasměrujou ji zpátky ke Stefovi…byl by zázrak kdyby k Damonovi…. A to ještě nevíme, jak to vyřeší s Katerin… Jsem zvědavá co tam nakonec vymyslí..

19.12.2012 | 11:25:37
TNoty

docela dobrý článek…aspoň jsme se dozvěděli něco novýho :) …no,já jsem spíš přemýšlela nad tím jak tak zmínila,že když se člověk vyléčí z nesmrtelnosti tak jestli ho to zabije nebo ne…já si myslím,že vyléčení tě zabije…podle mého…a byla bych i docela ráda…aspoň by si ho Elena nevzala a byla by upír. Jinak…to jsme si Deleny teda užili dlouho :( teďka budeme celej díl koukat na to jak bez sebe budou smutný :( …ale docela se těším na Rebecu… :)

19.12.2012 | 12:19:13
Goodies

Nad tím jsem přemýšlela taky, je to celkem logické, že když si upír vezme lék na upírství bude z něj člověk, ale zase jako člověk musel umřít, aby se z něj stal upír, takže logicky by měl zůstat ten dotyčný mrtvý… Jestli ne, tak je to vážně na palici:D A s tím, co psala kllenka – Plec to možná nerozebírá až tak do detailu jako my fanoušci… Někdy mi to tak opravdu připadá, proto my se tu nervujeme, jak něco nedává smysl a ona v klidu prohlásí, že pouto žádné trhliny nemá:D:D:D

19.12.2012 | 12:27:08
Texasanka

Přesně tak. Logika je logika. Jak vůbec můžeš upíra vyléčit? To je na hlavu. Vždyť pak nežije. Je přece mrtvý. Je smutný, když fanoušci domýšlí detaily více než scénárista. Chápu, že musí něčím seriál gradovat, neztratit tempo. Ale všeho moc škodí. A někdy je to naopak k neprospěch a ze všeho čouhají nesmysly…

19.12.2012 | 12:31:43
Texasanka

Je to vlastně zázračný lék, až elixír života :D Na Rebekah se těším, ale raději mám Katherine.

19.12.2012 | 12:38:24
TNoty

to jo…taky už by se mohla ukázat :)

19.12.2012 | 13:12:23
Daniela13

Mohla no, ale jak už Plecka řekla, dokud tam bude Klaus, Kath se nevrátí. Takže by Klaus musel být někde uvězněnej kouzlem nebo pryč z města aby se vrátila.. :D

19.12.2012 | 14:40:07
Daniela13

Spoiler about TVD

Něco nového o The Vampire Diaries? Už jste se podívali do své horské diskotéky? Protože to může být místo, kam show zamíří. „Ještě není nic jisté, teprve píšeme scénář, který nás v dokonalém světě vrátí do 70. let do New Yorku,“ říká Julie Plec. Všechno se může ještě změnit, ale je to období, které jsme ještě neprozkoumali. Může to být velká zábava. Zejména proto, že uvidíme bratry Salvatory v té či oné podobě. „Cue the Saturday Night Fever soundtrack za 3, 2, 1…“

19.12.2012 | 14:41:19
Daniela13

Spoiler about Bonnie and Jeremy

Bonnie a Jeremy se k sobě vrátili? Nejsi jediná, kdo si všiml těch letmých pohledů. Co tato epizoda udělala, ve formě nostalgie, je připomínkou toho, že mezi sebou mají nějaké nevyřešené pocity. Byla mezi nimi láska a možná ten letmý pohled znamená, že se odehraje něco dalšího.

19.12.2012 | 14:42:03
Daniela13

Spoiler about Katherine

Užívám si tuto sezónu The Vampire Diaries, ale jedna věc, kterou potřebuju zpět je Katherine! Je nějaké šance, že se v brzké době objeví? Tato nepolapitelná dračice zatím číhá v ústraní. Vzhledem k tomu, že Klaus je stále v Mystic Falls. Uvidíme, jestli budeme mít možnost, přivést ji zpět do města. Zmiz, Klausi!!!

Jak jsem psala :D

19.12.2012 | 14:42:48
Daniela13

Spoiler about Klaus and Shane

Nejaké novinky o Klausovi z The Vampire Diaries?

  • Pripravte sa na epické boje medzi Klausom a … Shaneom. Vsadíme sa, že ste si mysleli, že títo dvaja sa nikdy nestretnú tvárou v tvár, však? Zvlášť potom, čo bolo povedané Klausovi, že Shane bol za plánom zabitia dvanástich hybridov. Áno, Klaus je momentálne nebezpečný. Kry si chrbát, Shane!
19.12.2012 | 14:43:22
kllenka

to čekání,.. až do 18.je děsný!! Snad dají na net, alespoň nějaké lepší promo ke 4×10, zvlášť když teď máme takovou dlouhou pauzu. :o)

20.12.2012 | 8:53:44
TNoty

hele jak jsme řešili kdo se to v promu pere s Jeremym na té chatě není to Klaus?? :)

20.12.2012 | 10:56:53
kllenka

TNoty: taky mě to napadlo, ale ten by se k tomu nesnížil…asi. Tak myslím, že to byl asi jeho hybrid(jestli mu tedy nějaký zůstal)

20.12.2012 | 11:36:46
kllenka

TNoty: …a Jeremy musí přece s Damonem dokončit to tetování, a logicky koho by při tom zabíjel?…Tak myslím, že ho Klaus bude zásobovat hybridy…:o) Už proto, že jsem tam neregistrovala jiné upíry…než ty naše oblíbené a neoblíbené .

20.12.2012 | 12:34:23
Texasanka

Nepere se s Colem?

20.12.2012 | 14:11:21
kllenka

Texasanka: Col by měl být v tý škole…(v promu se míjí s Bonni),toho také můžeme nejspíš vyloučit. Asi to bude někdo nepodstatný- až se na něm Jery natrénuje, tak ho zapíchne! :o)

20.12.2012 | 15:37:54
TNoty

mě by se docela líbilo kdyby Kola zapojili :) …jo,asi máš pravdu Kllenko…bude to nějakej hybrid nejspíš…a nebo Kol…ale v promu právě hodně mluvil Klaus s Damonem…tak jsem mysela,jestli tam nebude sním…

20.12.2012 | 16:07:24
TNoty

taky mě to čekání štve…takovou dlouhou pauzu to by nám měli hodit hnedka 2 díly za sebou ;)

20.12.2012 | 16:09:03
kllenka

TNoty: tak to bych brala :o) aspoň bych se nenervovala do dalšího dílu, když má být Damon a Elena od sebe…sakra :o)

20.12.2012 | 16:14:52
TNoty

to jo…to jsme si je po hromadě užili dlouho :( 2 umrlý díly :( pěkně mě to štve…

20.12.2012 | 16:24:56
Goodies

No ale když je tak dlouho drží od sebe, tak by nakonec měli být spolu, takhle to je přece ve všech telenovelách, ne?:D

20.12.2012 | 17:18:47
kllenka

TNoty: taky vždy když mám deprese z toho jak na to teď koukám od 1 serie,… nakonec si stejně pustím ty scény ze 4×7 a 4×8…pro vnitřní pokoj. :o) A hlavně ať nejsou poslední-když by měli skončit spolu!!!!!

20.12.2012 | 17:21:29
TNoty

No,nebo to hodně dopadá tak,že nebude ani z jedním…:) ale myslím,že bude s Damonem…

20.12.2012 | 20:24:37
Goodies

No jestli to dopadne tak, že nebude ani s jedním a s Damonem byla necelé dva díly, tak ať jdou někde:/

20.12.2012 | 20:41:35
kllenka

Goodies: pokud nebude s Damonem.....tak proč na ten seriál koukám?.. Že bych byla tak naivní, že doufám ve šťastný konec????

21.12.2012 | 18:12:31
kllenka

tak jsem našla článek, že ve 13.-Vaughn, má spadeno na bratry Salvatorovy. A že bude zajímavé setkání Vaughna a Damona, a to nám má ukázat jak moc mu na Eleně záleží. (to zřejmě myslí Damona).....Jen to nechápu za celé 3 serie, snad už víme, jak moc mu na Eleně záleží, že je schopný obětovat i svůj život, ne???? Někdo je asi vygumovanej, podle mě…no jsem na to zvědavá…

21.12.2012 | 19:06:16
TNoty

Prosim muzete mi nekdo rict kdo je Vaughen?? :D no co koukam jeden seriel tak tam je taky milostny trouhelnik…skoro ten sami pribeh…jeden hodnej…druhej padouch a stejne se do neho nakonec zamiluje…ni,chodi s prvnim potom s druhym a nakonec neni ani z jednim,ale je pravda,ze uz to nen ono…takze jesti to tak dopadne i v denikach tak nic moc…

21.12.2012 | 21:08:13
kllenka

tak na tý chajdě bude pomáhat i Matt, jak jsem teď četla. A Klaus bude netrpělivý a zasáhne. Asi přivede nějakého hybrida…A v té škole, bude asi řádit Rebeca s bráškou…ohledně toho léku…a profesor tudíž bude v nebezpečí(někdo ho v promu topil)… Tak asi 4×10 pro nás , co fandí Damonovi bude o ničem…a další díly zase dle článků vrátí Damona k samému neštěstí.....takže budu bulet, a asi proklínat seriál, že jsem na něj začala čučet…

22.12.2012 | 18:33:41
TNoty

taky jsem říkala,že další díl bude suchej co se týče Deleny :( a ani mi o tom nemluv :( už mě to pěkně s***e…ne bez hvězdiček…sere!!! a to dost…nemůže mít Damon prostě chvíli klid! Jak říkám…a Elenou to ani pořádně nezačalo a už to utli,fakt mě to přestává bavit…a to dlouhý čekaní je ještě horší :(

22.12.2012 | 20:26:11
doris

Já si myslím, že si Elena ten lék vezme.. =) Možná i Damon, aby byl s ní jako člověk.. =)) A hlavně o ten lék bude velkej souboj! Taky by mě zajímalo proč chce ten lék Shane, třeba ta jeho žena jak říkal, že je mrtvá tak je možná upír a chce to pro ní..???

25.12.2012 | 15:40:08
kllenka

TNoty: …já se dalších dílů bojím......de­primují mě stále dokola…naivita je strašná!!! Pokud nic nového nevymyslí, bude to jak jsme psali na fóru.. :o( Už teď si připravuji nervy, abych to alespoň zvládla dokoukat… :o(

25.12.2012 | 20:54:50
I like Stefan

Sakra to čekání je na prd. Strašně už chci vidět Silase nebo jak se jmenuje. A nejhorší je že toho uvidíme až dýl.

25.12.2012 | 22:48:28
kllenka

http://somerhalder-ian.net/

…to čekání je děsný, neutíká to… :o(

29.12.2012 | 17:56:22
kllenka

Tak dlouho čekám na 10.....a stejně vím,že tam D a E nebudou spolu :o/ Tak jen doufám, že se alespoň potkají na konci 10. :o) …ať se můžu těšit na 11. achjooo

9.1.2013 | 16:02:16
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Konec The Vampire Diaries

Seriál The Vampire Diaries je u konce. Strávil s námi krásných osm let plných nadpřirozených padouchů a milostných trojúhelníků. Pokud chcete seriál podpořit a zároveň ukázat, jak vás bavil, tak jej ohodnoťte. Můžete také ohodnotit jednotlivé postavy a epizody.

Reklama

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama