Pozitivní recenze u Strážců Galaxie zapůsobily, diváci navštěvují kina i nadále

Dobrý film se v kinech zkrátka neztratí. A dobrou zprávou je, že fanoušci jsou stále ochotní utrácet i za kvalitní komiksovky. Poslední Ant-Man se příliš nevydařil a v kinech to bylo citelně znát. Naštěstí Strážci Galaxie jsou úplně opačným příkladem a diváci to patřičně oceňují.

23 0
15.5.2023

Recenze jsou opravdu mocné a prakticky ve druhém týdnu lze na tržbách krásně vidět, jak na ně diváci dávají. Strážci Galaxie: Volume 3 si odnášejí převážně pozitivní recenze, což je hned vidět na výsledcích v kinech. V součtu tu máme propad oproti prvnímu týdnu o méně než 50%, což je na poměry Marvel Cinematic Universe skvělé číslo. Navíc ve světě propad činil pouze 40%, což je další unikátní výsledek.

(Pozitivní recenze u Strážců Galaxie zapůsobily, diváci navštěvují kina i nadále. Foto: Disney+)

Završení trilogie si zatím z domácích trhů odneslo slušných 213 milionů dolarů. To je mimochodem takřka stejné číslo, na kterém končil poslední film z dílny MCU Ant-Man and the Wasp: Quantumania (v souhrnu domácích tržeb). I ve světě jsou výsledky více než příznivé. Tam film v tuto chvíli utržil 262 milionů dolarů. Celosvětově jsme tak na 475 milionech dolarech za dva týdny, čímž film překonává celkové tržby již zmíněného Ant-Mana.

Co si z toho všeho vzít? Fanoušci Marvelu jsou nově daleko více orientovaní na kvalitu. Už nestačí pouze značka a nálepka Marvelu, film musí být sám o sobě kvalitní, jinak mu diváci nedají šanci. To je naprosto zásadní rozdíl od třetí fáze, kdy se do kin chodilo i na vyloženě špatné filmy (Captain Marvel apod.). Snad alespoň tato změna v trendu studio donutí produkovat daleko lepší filmy. Ne všechno jim totiž nyní u diváků projde.

Zdroj: BoxOfficeMojo.com

Diskuze /4

zombielovely

This is a remarkable news for Marvel movie fans. I'm also part of the Marvel franchise. I like how to build characters and superheroes in action movies, Graphics and sound of eye pedaling. Very worth seeing flappy bird

16.5.2023 | 9:30:52
Dragon94

Zásadní problém vidím ve velkém úpadku kvality MCU všeobecně a zároveň v téměř nijaké propojenosti. Od začátku 4. fáze jsme tu měli jen dva dobré filmy. No way home a teď třetí strážce. Zbytek nebyl o nic lepší, než ty úplně nejhorší filmy, prvních 3. fází (Black Panther, Captain Marvel, Ant-Man a Wasp, Thor: Temný svět, Incredible Hulk..) Možná Eternals by se dali označit za docela obstojný film + první půlka Shang-Chiho… Zbytek je ale fakt hodně slabej s tím, že jsou mezi nimi i absolutně příšerné projekty jako Thor 4, Ms. Marvel, She-Hulk, na které se nedá skoro ani koukat.

Navíc Marvel prezentuje všechny své nové filmy jako absolutně zásadní s enormním dopadem na celé universum a pokaždé je opak pravdou. Lidi už zkrátka nebaví chodit do kina na špatné filmy, které navíc nejsou téměř vůbec propojené. Jen si vzpomeňte kolikrát jsme slyšeli o hlavě Celestiála, která vyrostla z naší planety? Jo v She-Hulk byla jedna miniaturní zmínka, ale jinak nikde ani muk.

Filmy prvních tří fází byli velmi dobře propojené a vyprávěli společný příběh. Což lidi nutilo chodit, aby jim neunikly žádné souvislosti, i na filmy, na které by normálně nešli. Zmíněná Captain Marvel, kterou zase za tak špatný film nepovažuji, a Black Panther pak těžili z toho, že byli nasazeny do kin těsně před Avengers. Navíc na to kolik obsahovali první 3 fáze filmů těch špatných, ale stále alespoň průměrných, tolik nebylo. Kdežto od 4. fáze je vice jak polovina filmů horších, než ty nejhorší z prvních tří fází.

Faktorem také může být, že už jsou to 4 roky od posledních Avengers a další velký MCU event je ještě stále v nedohlednu.

17.5.2023 | 12:16:33
techglobal360com

TechGlobal360 is one of the best seo company in jaipur that provide best Digital services, which includes SEO, PPC, ORM , SMM, Web Design & Development. Visit now https://techglobal360.com

18.2.2024 | 5:08:11
hindialphabet4u

Learn about Hindi vowels, Hindi Alphabet with pictures & words with English pronunciation. Hindi Alphabet images/Hindi abc with pictures helps to learn alphabet in an easy way. https://hindialphabet.com

13.3.2024 | 19:19:58