Fear the Walking Dead (Živí mrtví: Počátek konce)
77/100 - 278×

Fear the Walking Dead(Živí mrtví: Počátek konce)

Spin-off seriálu The Walking Dead, jehož děj se odehrává v Los Angeles, kde vypukne podivná nákaza. Lidé ji nejprve považují za zákeřnou chřipku, ale brzy se ukáže, že jde o možná ještě zákeřnější virus.

USA | 2015 | Ukončeno
vysílání
8 sezón | AMC | 43 minut
žánr
Akční, Dobrodružný, Katastrofický
hrají
Alycia Debnam-Carey (Alicia Clark), Colman Domingo (Victor Strand), Lennie James (Morgan Jones), Rubén Blades (Daniel Salazar), Kim Dickens (Madison Clark), Danay García (Luciana Galvez), Jenna Elfman (June Dorie), Frank Dillane (Nicholas Clark), Austin Amelio (Dwight), Alexa Nisenson (Charlie), Maggie Grace (Althea Szewczyk-Przygocki), Karen David (Grace Mukherjee), Garret Dillahunt (John Dorie), Mo Collins (Sarah Rabinowitz), Christine Evangelista (Sherry)

Diskuze: Aktuální epizoda

Dojmy a pocity z aktuální epizody. Do této diskuze vstupujte až po zhlédnutí posledního odvysílaného dílu.

Monkeyskunk

#398 Scenárista s veľkým S: Já ti nebral to, že o tom věděl a že se připravil, s tím souhlasím. Jak píše kolega nade mnou, důvtipnějším mohlo dojít, že je něco špatně a že to nejsou jen tak obyčejný nepokoje. Ale co tě vede k názoru, že s tím má něco společného ? Jen to že o tom ví ? Vědět neznamená podílet se. Vědět o tom věděl i Tobias, kterej se vlastně taky připravil než to začlo (ikdyž jen nožíkem v kapse :-D) a to je defakto jen dítě. Ale dobře, už tě nechám, ať to nevypadá, že do tebe jen reju. Chtěl jsem rozjet živou diskuzi, už jsem se dlouho nehádal (neber to osobně :-D).

#403 Scenárista s veľkým S
7.10.2015 | 18:19:40
Cybercaf

Tak mě nejvíc pobavila ta scéna stou základnou. Kde se jako nedá prostřelit pletivovej plot nebo co to mělo znamenat :D žádný granáty, žádný těžký kulomety co armáda má najednou nebyly k mání. Jako neříkám, bylo jich tam hodně a nejspíš by to padlo stejně, když byli uplně poslední jednotka která zůstala ale zase tak trapný sem to nečekal…Pak na ně ješte naběhnou se štítama.

#405 Monkeyskunk #408 PenaPP
7.10.2015 | 18:23:36
Scenárista s veľkým S

#401 Monkeyskunk:

Nemôžeš vyvrátiť nič čo som napísal, tak je to jedno.

#405 Monkeyskunk #406 Cadaverous
7.10.2015 | 18:37:13
k_ub0

Uvedomte si ze aj v realnom svete su ludia čo si robia zasoby , maju zbrane , a vybavenie , su nachystany na rozne situacie od občianskej vojny ,nepokojov, rabovania Hovori sa tomu Prepper takze to ze nieklo chysta zasoby neznamena ze niečo vie o nakaze uz z principu keby sa niečo podobne stalo v realite ze by boli nejake velke nepokoje po uliciach asi 90% by sa začalo zasobovat ze proste vytušia ze sa niečo stane aj ked v serialy zombie neexistuju tak to neznamena ze sa nemozu ludia zasobovat proste su ludia ktory myslia čo sa moze stat a chcu byt pripraveny .

#408 PenaPP
7.10.2015 | 18:37:32
Monkeyskunk

#403 Scenárista s veľkým S: Mno můžu vyvrátit to, že s tím má něco společného :) Na to nemáš důkaz a platí presumpce neviny ;)

#402 Cybercaf: Taky mě to napadlo, jeden těžkej/rotační kulomet a zničil bys všechny chodce ani bys nemrkl. Ještě jak tam pěkně pochodovali v organizovaném davu, nikdo nevybočil, by ti žádnej neunikl. Říkal jsem si, že těžká technika mohla být ztracená někde ve městě pod hordama zombíků, ale stejně se tomu blbě věří, že by k tomu došlo už za pár dní. Navíc město na konci vypadalo hodně prázdný :-D

7.10.2015 | 19:22:14
Cadaverous

#403 Scenárista s veľkým S: Naopak mi příjde spíše divný to, že to je první člověk v celém seriálu, který se při náznaku problému zásoboval a připravil. Tobiáše na začátku nepočítám. Ten nechává zásoby ve škole a zkouší zabíjet říďu perořízkem. :-D Naopak většina amíků je posr*ná za ušima hned jak si někdo někde prdne a už nakupujou zásoby. Takže v seriálu jsem to trochu postrádal. Mno a zásobovaná loď kousek od pobřeží? Mno a co je na tom divnýho? Tyhle jachty jsou vybavený vším možným aby mohli vydržet pár týdnů na moři aby si zbohatlíci nemuseli odskakovat pro snídani na souš… ;-)

7.10.2015 | 20:19:17
Kafka Tamura

Kéž by se vrátila ještě doktorka Exner a měla větší roli. Taková krásná míšenka, hned jsem se do Sandrine Holt zamiloval, že jsem se musel podívat i na toho blbého Terminátora:G. Tak snad se vrátí, protože to nevypadá, že bych si ji mohl užít v něčem jiném koukatelném, když už ne v nějakém kvalitním filmu.

#408 PenaPP
7.10.2015 | 21:25:15
PenaPP

#402 Cybercaf: Jó, tak to mě přesně také napadlo – vidím stovky až tisíce zombií a nenapadne mě vzít granát nebo těžký kulomet a trochu je rozprášit?! Dost pochybuji.

#404 k_ub0: Je to tak – plno lidí na světě si staví vlastní protiatomové bunkry, zásobené konzervami, vodou, generátory a filtrací vzduchu. Tím pádem mě nepřekvapuje, že na někoho podobného, který na to navíc měl dostatek financí, jsme narazili.

#407 Kafka Tamura: Doktorku se mohli klidně pokusit zachránit násilím – byla v takovém stavu, že by se nejspíš nebránila a časem by se nejspíš vzpamatovala.

#409 Cadaverous
9.10.2015 | 0:28:28
Cadaverous

#408 PenaPP: Ono už myšlenka sama o sobě je zajímavá. Jak se zombie dostane do tanku? Nijak. Vzít 4 tanky, zavřít poklop a jezdit po hlavní silnici sem a tam. Mno a rapidně by jich ubejvalo a stálo by to jen naftu a sem tam nějakej výstřel aby se neřeklo na zatoulaný v uličce. ;-)

#410 ZvacA
9.10.2015 | 8:21:58
ZvacA

#409 Cadaverous: Zvlášť dneska je tank sice těžce tunová modernizovaná plechovka, co si to přejíždí přes další těžce tunový plechovky a taky skrz baráky další jedna radost, ale vejlet s tímhle stále těžkopádným vehiklem přes, počítám, tisíce a tisíce na sobě nahromaděných mrtvol, by asi nebyla taková lambáda. Ona jestli by to vedle té velké spotřeby byla v té kaši mozků, střev, kostí a všelijakýho lepkavýho sajrajtu po chvilce taková sranda – jako kdybych tuhle plechovku hodil do písku nebo hlubokýho bahna – prověření pásů a výkonu na maximum. A přestože dneska jsou ty tanky pro posádku uvnitř v bojovým režimu opatřený nejrůznějšíma blbinkama, který jim dovolují přehled okolí, je to pořád pro tenhle případ vyžadující přehled dost omezená věc (budeme-li zvlášť mluvit o pohybu v městské zástavbě a ledvinama zasviněným tanku). A jezdit si to opravdou velkou hordou nepřítele, kterýmu je úplně u zadku, co se stane a je schopný ataku i bez poloviny těla, je test, který asi nikdo tak nějak ještě neozkoušel, a který by mohl klidně za chvilku vyústit při tom zavřeným poklopu v dezorientaci a zmatek, což by už mohlo zavánět průserem.

Ta představa, že jsou k dispozici kulomety, bojový vozidla, letadla, výbušniny a jiný věci na oko opravdu dává pocit, že by zombies musely prostě dostat na prdel, ale v případě jejich obrovskýho počtu už může být trošku problém. Nepodceňoval bych jednu věc – zrovna my jsme při obsluze všech těhle vychýtávek závislý na dalších serepetičkách a hlavně je to bez lidí naprosto k ničemu. To je pořád mít k dispozici a nutnost ládování dostatku munice a pohonných hmot, to je pořád mít jistotu, že to zůstane funkční, to je pořád mít chuť a vymýšlet taktiku jak proti nim efektivně stát, to je pořád se neunavovat, zvládat a nezazmatkovat v momentě, když se na tebe teprve v prní linii hrne desítka hladových, otrhaných a mrtvých šašků. Těm je všechno jedno, ti jenom jdou prostě pořád dopředu za žrádlem. Nevylučuju fakt, že bychom si nemohli poradit, ale asi zkrátka, než bychom na to přišli, co bychom si a čím proti zombies mohli a nemohli dovolit, tak bychom si užili asi pár trpných chvilek.

Jinak vzhledem k tématu a pro pobavení by se naše myšlenky a představy daly zhmotnit pomocí téhle klasiky https://www.youtube.com/watch?… :D

#412 Cadaverous #413 Cadaverous
9.10.2015 | 10:42:07
Xelis

No, dost nevyužitý potenciál … nejvíc mě štve že chodci, na začátku nebyli ve TWD takhle pomalí. Normálně někteří i běhali a tady se jich dva tisíce šourá, tak že si pan nepřemožitelný jde vyhlídkovou chůzí a ještě z toho má srandu. O nějakém počátku se nám asi může jen zdát, nákaza je v plném proudu. Vzhledem k pohledu na město, už jsou evidentně všichni „nevim“ kde. Možná by bylo lepší, kdyby se vůbec neuvažovala o tom, že se tento svět propojí se světem TWD. Je fajn se na to koukat, ale jako na jiný seriál. Určitě koukat budu dál, ale zklamaná jsem hodně :/

9.10.2015 | 12:15:41
Cadaverous

#410 ZvacA: Neumim si představit co by se muselo stát, aby chodec, ať už jich bude kolik chce, zastavil tank. V dnešní době, kdy tankista nemusí vystrčit nos z tanku, aby zastavil přesně na metru by těch živejch mrtvol muselo být milion a být alespoň trochu pohyblivější, než šouravej hlouček tupejch mrzáků, co se sotva pohnou ( https://youtu.be/m2zGy-5NfaQ ). Do tanku se ti nedostanou, protože poklop prostě svou inteligencí neotevřou a že by jsi se v nich zasekl? To by už musel bejt sakra masakr a totálně neschopnej tankista. A taky nemusíš teda jezdit sem a tam, ale jezdit skrze celé město, tudíž by nevznikla taková „bažina“ mrtvol. Nicméně jedna radlice na předku tanku by to taky zpravila. Tudíž jedinej problém bych viděl tankování nafty. Což by řešila jedna obrněná vojenská stanice s benzinkou mimo město, kam by mohl tank vždy dojet a natankovat. ;-)

#414 ZvacA
9.10.2015 | 12:35:44
Cadaverous

#410 ZvacA: A nebo mne napadla ještě Božena 5 pro odminování. Je to na dálkové ovládání s dlouhým dosahem. Takže vrtulník a jedem. :-D https://youtu.be/iugWSpCb9rI

#415 ZvacA
9.10.2015 | 12:51:17
ZvacA

#412 Cadaverous: Můj pohled na věc právě stojí na jejich množství. Jsem přesvědčený o tom, že by hrálo roli, nikoliv však nutně ve schopnosti přímo tank zastavit a dobývat se dovnitř, jakožto spíše rolí rozsáhlé překážky, která tímhle množstvím už může působit odporem. Nepochybuju o proveditelnosti tímhle bojovým prostředkem, avšak představa vzhledem k jeho charakteru a výhodám i nevýhodám pro hurá použití jako za carmageddonu, nebudí stejně tak moc důvěry. Dobře, nikdo pro němu nebude opětovávat palbu, taky je pravda, že když si to tanky mohou nasměrovat přes zídky, proč by pro ně mělo být problémem množství panáků, že jo. Zombie je jen člověk co není samo o sobě nic jinýho než hromada masa, tkáně, tekutin a kostí vůči nejen už vůči tanku chatrně držících pohromadě. Ale dopad hordy tisíců namačkaných na sobě ve městských ulicích a jejich přeměna v guláš by i proti tomuhle prostředku nebyl bez vlivu. Ano, tank je opancéřovaná v případě nutnosti zapečetěná bedna, mocně vyzbrojená a silná, ale vyžadující tak péči a i přes naše technologie náchylná na sebemenší blbost a chlemtající logistiku jak blbá. Stejně jako to bývá po cvičeních a bojových nasazeních by po jedné takové akcičce napříč městem se muselo vyběhnout a trochu to počekovat (a snad i uklidit :) ), aby jeden nechtěl riskovat, že mu to při dalším kole nějakým způsobem odejde uprostřed ulice. A to i navzdory tomu, že dnesní tanky už nejsou žádný archaický panzer IV a Mark I a řídí je kdo co. Co však vyzdvihuju nejvíce, je v tomhle stále lidský faktor a z toho vyplývajícící chyby i nálady i rozhodnutí a fakt té nutnosti, že tohle vozidlo je funkční jen tak dlouho, dokud zůstává někým a za nějakého stavu funkční. To jsou aspekty, u kterých věřím, že mají slušný dopad na problematiku zombies vs my a udávají, že výsledek jak bychom se s nimi jistými prostředky vypořádali, nemusí být jednoznačný tak, jak si myslíme.

#416 Cadaverous #418 Monkeyskunk
9.10.2015 | 13:44:44
ZvacA

#413 Cadaverous: Jo jo, Božena vypadá jako správný protizombie mlýnek, otázkou je, jak dlouho by zůstala efektivní. :D

#417 Cadaverous
9.10.2015 | 13:51:17
Cadaverous

#414 ZvacA: Samozřejmě tank potřebuje i svou údržbu a kontroly by také musely být celkem pravidelné. Určitě se nějaká ta váha při hordě chodců v ulici vytvoří. Stále si ale myslím, že by to nebyla dostatečná váha na to, aby to tank neprojel. Taková váha už by musela být opravdu obrovská. Samozřejmě by se muselo brázdit ulice s rozumem a ne jen tak sem tam hrc prc jezdit jak mi to zrovna napdane. Do úzkých ulic se raději vůbec nepouštět, ale proč taky. Chodci by vyšli samy se podívat co to je za kravál. Držet se na hlavních okrajových ulic a postupně se prokousávat do centra. Popřípadě by neuškodila taková malá kolona. První by jel tank, který by zabíjel a za ním tatra 813 kolos s radlicí, která by uklízela. Samozřejmě by to chvilku trvalo, ale přejetím jednoho náměstí sem tam by se nemrtvé osazenstvo razantně snižovalo. ;-)

#419 ZvacA
9.10.2015 | 14:22:31
Cadaverous

#415 ZvacA: Boženu jsem viděl v akci a určitě bych se jí do cesty dostat nechtěl. Při točení mávátky na radlici však jede dost pomalu, což by dalo chodcům šanci se k ní dostat ze všech stran. Zastavit ji by ale asi nedovedli. A vysílač má prý až na vzdálenost 5 km, tudíž pohoda. :-D

9.10.2015 | 14:24:25
Monkeyskunk

#414 ZvacA: Jak se prosím liší rozemleté vnitřnosti od bahna ? Skoro nijak, dost podobná konzistence i hustota a v tomhle srovnání je spíše bahno horší „médium“. Bahno bylo pro tanky problém v 1. světové válce ale né teď. Vzpoměň si třeba jen na tankový prapor. Navíc proč má asi spotřebu 100 na 100. Protože jeho hybnost je obrovská a na zastavení něčeho takovýho potřebuješ něco hooodně pevnýho. Kdybys najel na zombiky, tak je akorat meleš pásama pod sebou. Ikdyby se ti tam zaklínila nějaká kost, tak by se tou kroutící silou zlomila jak sirka. A kdybys jich měl víc než 1, tak je můžeš dát do tandemu s plamenometným tankem a tím máš vystaráno i s obří hromadou mrtvých chodců (nevím nevím, jestli by takhle dokázali udělat třeba 4m vysoký val), na které by teda i ty pásy byly trochu krátké. Napadá mě taková jedna hůře rešitelná situace a to když v takové vřavě umře jeden člen uvnitř tanku. Prostě jen na tu nákazu. Myslím, že ve WD bylo řečeno, že určité procento popolace zemřelo hned, jelikož na nákazu nebyly imunní (ve FWD jsem si žádné takové zmínky/náznaku zatím nevšiml). Ikdyž opět, byl by to problém pouze pokud by ještě nevěděli, že „úraz“ mozku chodce zneškodní a pokud by žádnej z těch vojáků neměl v kapse nůž (čili by stejně nebyl pravý muž :-D). A navíc by to byla celkem haluz, kdyby se to stalo zrovna v tu chvíli :-D Ale chápu, proč to tam tak neudělají, by byl za chvíli konec seriálu. O něčem to být musí no :-D

#419 ZvacA
9.10.2015 | 16:14:32
ZvacA

#416 Cadaverous: #418 Monkeyskunk: Rozumím, co míníte, přátelé, máte pravdu. Ovšem i když se to zdá a uznávám, že bojová vozidla jako dnešní moderní tanky jsou mocnou zbraní, že je to prostředek, který je schopný vyjíždet téměř svislé kopečky a frčet si to polem jak hovado a žádné stavení, zídka, natož něco živýho jako je člověk, si před ním nemůže být jistý, je to taky pořád stroj, jehož funkčnost není neomezená, že je ji nutno kompenzovat nemalou logistickou a asistenční podporou a za jistých podmínenk stoprocentně nelze předpovědět, že by si vedl pořád tak, jak se od něj předpokládá. Za takovou podmínku momentálně považuju právě velké hordy zombies. Pohybujeme se tu sice pořád ve fiktivních vodách, takže empirické doklady nebudou, proto jen domněnkou a pokusem jakéhosi mého přirovnání. Projíždět tankem tisícovkami na sobě hustě naskládaných lidí dejme tomu v jedné větší ulici městské zástavby snad nikdo zkoušet nikdy nebude, přesto se domnívám, že efekt by byl po chvilce obdobný, jako by se takový kolos zkoušel prodrat Saharou. Mě tam pořád figuruje to množství subjektů, které by působily. Že by něčím takovým neprojelo auto ani nákladní vůz, to je nám bližší. Já se však domnívám, že i pro ten tank jakožto pro tento případ silnější a bezpečnější, avšak tak nějak méně ohrabané vozítko, existuje jistých faktorů, které by z něj pro opravdu mezi velkým množstvím zombies v obrovském rozsahu a v městském prostředí udělalo méně efektivní prostředek.

#420 Cadaverous
9.10.2015 | 17:41:55
Cadaverous

#419 ZvacA: Seděl jsi už někdy v tanku? Jezdím se známým na bahna a párkrát už mě svezl ve staré T34/85 a to teprve poznáš, co je to nezastavitelnej tank. To když rozfofruješ, tak to jen tak něco nezastaví. ;-) Jedinej problém bych viděl v ulici plný zaprkovanejch aut ze zácpy. Ale tý by se dalo vyhnout. On by to nemusel být ani tank v pravym slova smyslu. Stačil by vyprošťovák. Ten nezastavíš tuplem. ;-) https://www.youtube.com/watch?…

9.10.2015 | 18:35:56


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší epizody osmé série

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Fotografie hlavních postav

Fotografie hlavních postav

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama