Doctor Who (Pán času)
94/100 - 458×

Doctor Who(Pán času)

Britské sci-fi o cestování v čase pomocí modré policejní budky, jehož historie sahá až do šedesátých let minulého století. Seriál Doctor Who byl nedílnou součástí britské kultury druhé poloviny 20. století a nyní baví i zcela novou generací fanoušků sci-fi, fantasy, dramatu i originálního britského humoru.

VB | 2005 | Ukončeno
vysílání
13 sezón | AXN Sci-fi, BBC One | 45 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor), Jenna Coleman (Clara Oswald), Matt Smith (Jedenáctý Doktor), Karen Gillan (Amy Pond), Arthur Darvill (Rory Williams), Neve McIntosh (Madam Vastra), Dan Starkey (Strax), David Tennant (Desátý Doktor), Freema Agyeman (Martha Jones), Catherine Tate (Donna Noble), John Simm (Vládce (obnovené série)), Alex Kingston (River Song), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), Billie Piper (Rose Tyler), John Barrowman (Jack Harkness)

Diskuze: Aktuální epizoda

Debata o poslední odvysílané epizodě Doctora Who.

matolas

A ešte stále sú tam tie tri mesiace medzi prvou a druhou epizódou, tam sa mohlo taktiež stať čokoľvek, hľadali Silence, takže mohla sa stať nehoda. Najväčšia haluz by však bola, kebyže ju vymenili ešte niekde v Piatej Sérii :D.

30.5.2011 | 18:27:52
tik tak

No je fakt, že to by byl bylo pořádně wibbily wobbily :-D Nicméně si myslím, že se únos stal po Christmas Carol a před sirotčincem v S06E02 ;-)

30.5.2011 | 19:18:23
matolas

Inak teraz mi došlo, že keď uniesli Amy, mala po sebe popísané čiarky, kdežto potom už nemala. Ako, vážne ju umývali? :D

30.5.2011 | 21:17:17
Hurley

Tak museli se o ni intenzivně starat, když tam kdovíjak dlouho jen leží.

čestný člen redakce
30.5.2011 | 21:41:21
Harfist

no tak to šokující odhalení z konce epizody přináší mnohem víc otázek než odpovědí…například proč teda sakra River cestuje časem pozpátku a nehodila si to rovnou po cestě s doktorem?

5.6.2011 | 0:24:19
thera

Tak fajn, čekala jsem do tří, ale teď už jdu spát.

čestný člen redakce
5.6.2011 | 3:11:02
tik tak

Hodně dobrá epizoda, takový začátek pro dobrou dvojepizodu. Jediné mínus, které tu já vidím je, že druhý díl bude až na podzim. :-(

Jinak někde tady na edně jsem četl názor o podobnosti Melody Pond a River Song. Je vidět, že dotyčný/-é to pálí. :-P

5.6.2011 | 9:30:55
Hurley

Modlil sem se, aby přesně tuhle pičovinu Moffat nedělal, a on PŘESNĚ TUHLE PIČOVINU UDĚLAL!

Všichni se dušovali, že to bude tak šokující twist, že budeme potřebovat celý léto, abychom ho pobrali. Já naopak budu potřebovat celý léto, aby mě přešel vztek a byl jsem ochotnej se na ten seriál zase začít dívat.

Jsem konsternován.

čestný člen redakce
5.6.2011 | 10:31:49
tik tak

Sice to nebyl úplně ten nejgeniálnější tah od Moffata, ale potenciál má pro další epizody (serie?) docela kvalitní. Přece jen člověk s Timelord regenerací River a Timelady bez regenerace Jenny. Z toho by jednou mohl být dobrý materiál na příběh.

No třeba tě zpátky dostane to, že sice už víme, kdo je River, nicméně nevíme proč (ne)sedí ve vězení. ;-)

5.6.2011 | 10:48:35
Hurley

Jediný, co tenhle twist dokázal, že mě absolutně přestala zajímat postava River Song, protože ta co za poslední dva roky vypustila z úst, musela být zákonitě lež jako věž.

Ach jo! Když já si vzpomenu, jak se tenhle spoiler objevil před pár měsíci, a já si říkal „ježiši, to je kravina, to ani nemá cenu, abych o tom psal článek“.

Kurvadrát, Moffate!!!

čestný člen redakce
5.6.2011 | 10:59:09
tik tak

Dýchej zhludoka. ;-) Moffat tě překvapoval de facto každou epizodu, to si prostě říkalo o škobrtnutí. Jak jsem říkal, je River dobrý materiál pro dalšé epizody, i když tajemno je pryč.

No řekněme, že bychom všechno mohli hodit pod větu „Spoilers.“ a tak vysvětlit, minulé epizody s River. Ale to, že např v Big bang neznala Roryho a nebo to, že celej úvodní dvojdíl byla dost překvapená z holčičky ve skafandru, i když to má (nejspíš) být její maldší verze… no to je docela dost podezřelé…

5.6.2011 | 11:09:37
Hurley

Právě to mi vadí nejvíc. Role River v úvodní epizodě stojí a padá s tím, jak reaguje na to, že jí před očima zemřel její Doktor a že se náhle zase objevil s brčkem v puse, protože to pak víc šumí. Pokud tedy veškeré její emoce kolem těchhle událostí měl být jen akt, pokud Alex Kingston celou tu dobu nevědomě „hrála herečku“, tak to se na mě nezlob, to se taková postava může jít opravdu zahrabat.

čestný člen redakce
5.6.2011 | 11:24:40
Kloboucnik

TO tik tak: No někdo asi před týdnem psal, že Moffat uvedl na twitteru spoiler že v Big bangu River lhala o tom že nezná Roryho, takže jakkoliv to ze začátku mohla být super postava teď dostává dost na frak. Jinak mně osobně ta epizoda ani nenadchla, ani moc nepohoršila, akorát už mě fakt začíná štvát jak se Moffat za každou cenu snaží být cool (viz třeba piráti otec + syn, potěšilo mě že se objevili, ale jako taky mohli mít víc než takovej malej zbytečnej štěk, nebo Siluriani kde se vzali? Kdyť naposled co je Doktor viděl se nerozloučili v moc přátelském duchu) a jestli je nějaká návaznost téhle církve na tu z Time of Angel tak už to vůbec nechápu (tahle stvořila River, tamta ji uvěznila, tahle chce doktora zabít, tamta sedí pravděpodobně za vraždu doktora nebo nějakého jeho společníka). A cliffhanger co otřese všemi fanoušky a všechny zanechá ve zmatené nejistotě? To je snad vtip ne? Že se dozvíme nejstřeženější tajemství River Song? Zas tak důkladně střežené nebylo, když už nějaký ten týden tahle spekulace brázdí internetem. Ale abych to jenom nehanil, tak název další epizody se mi zdá zatraceně cool a už se jí nemůžu dočkat.

5.6.2011 | 11:43:28
Kloboucnik

Jo a ještě mě napadlo to ve forestštině není ani výraz pro Melody? The only music in the forest is a song? Nebo proč překládal Tardis i jméno Melody na Song? Ale to už je spíš detail.

5.6.2011 | 11:49:58
tik tak

Tak o twitteru o Rorym v Big bang jsem nevěděl. Ale stejně tu je úvodní dvojepozoda. Myslím, že Hurley to vystihl dobře. Buď je to nedomyšlený a nebo měla River výpadek paměti z dětství.

Co se týče postav, kteří se vyskytli v epizodě. Máš pravdu, že některé tam byli víceméně vnucené. A další epizoda? Je pravda, že název je cool, ale nějak si ho nedokážu propojit s posledníma minutama včerejší epizody. To jako miniRiver najdou v prvních minutách? Nebo to odloží „na potom“ jako na konci úvodní dvojepizody? Myslím, že to by si Amy a Rory nenechali líbit… Leda že by byl hitler zapleten do toho únosu a to se mi zdá trochu moc přitažené za vlasy…

5.6.2011 | 11:55:22
tik tak

No i v pozemzkých jazycích se některá slova nedají přesně přeložit a používaí se slova podobná. Takže pokud v Gamma forest nemají slovo pro melodii, tak si ji přeložilo do nejpodobnějšího slova pro ně a to slovo zpětně přeložila TARDIS jako Song.

5.6.2011 | 11:57:08
Kloboucnik

No výpadek paměti, někde sem četl teorii, že Doktor použije na River chameleoni obvod a tím jí vlastně může vytvořit úplně novou osobnost (ale to mi přijde dost přitažený za vlasy, takže bych to asi zavrhl) a k tomu Hitlerovi, nevím no co si mám o tom myslet, zase ale pokud by chtěli malou Melody vychovat v nenávisti tak kde líp by se to naučila než v nacistickém Německu a od Hitlera, anebo ji vychovají v tom že Doktor je vlastně Hitler, anebo Doktor třeba bude Hitler :D Co udělají s Amy a s Rorym to fakt nevím, na to jsem taky dost zvědavej. Plus ještě přidám svojí teorii, nebo spíš velkou prosbu pro Moffata, že ten temný doktor z budoucnosti co dal vzniknou téhle církvi by mohl byt Vaylard, protože tak nějak pořád doufám, že postava DreamLorda nebyla jen na okrasu a ještě ji v budoucnu použije.

5.6.2011 | 12:13:23
tik tak

Doktor jako Hitler? To bude nejspíš dvanáctá reinkarnace. :-D Ale souhlasím s tvou teorií a výchově v nenávisti, i když spíš by mohlo jít o to, že to je doba, kde se dá docela nerušeně pracovat, když se Fuhrerovi něco nakuká…

K tvé teorii o temném Doctorovi si myslím, že by to bylo hodně efektivní vytančení. ;-)

5.6.2011 | 12:19:38
Sasanka

viděli jste na konci jak tam byl po tom mluveném slovu záběr na kostru ruky s vyhasínajícím šroubovákem? já si toho všimla až při druhém shlédnutí a doktor asi vážně umře co? mě se tedy celá zápletka s melody/river líbila, ale už když zemřela river v knihovně jsem si říkala jestli to nebyla škoda, vyplýtvaný potenciál, koneckonců, třeba by ho napadlo něco ještě lepšího. A teď zabije i doktora? Trošku brutální přístup k tak starému seriálu. Dávalo by smysl, že River viděla Doktora naposledy když zemřela tak on ji také, asi za právě jeho vraždu pak byla ve vězení, takže je to takové pěkné uzavření dějové linie, ale jen té Moffatovy. Nepřijde vám, že hraje trošku moc na sebe? Zabít doktora mi připadá lehce egoistické…

5.6.2011 | 12:52:33
Sasanka

A k tomu co River hrála, kdy lhala, kdy to nesedělo do dějové linie, to bych jim asi i odpustila. Koneckonců seriály se zpravidla vymýšlejí za pochodu a v každém najdete něco co nesedí, protože upravovali zápletku nebo přidávali nějakou s kterou původně nepočítali. Tak bych všechny ty chyby prostě jen decentně přešla :) Spíš to vysvětlování mi připadá trapné (psát na twitter že River lhala…, trošku mi to připomíná nějaký ten seriál, kde půl roku po smrti hlavní postavy oznámili, že smrt včetně všech epizod posledních šesti měsíců byl jen sen, aby tam mohli tu postavu vrátit)

5.6.2011 | 12:58:30


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

V nedělních odpoledních hodinách stanice BBC oznámila hvězdné jméno, které po Jodie Whittaker převezme roli Pána času.

Doktor who?





 

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama