Doctor Who (Pán času)
94/100 - 457×

Doctor Who(Pán času)

Britské sci-fi o cestování v čase pomocí modré policejní budky, jehož historie sahá až do šedesátých let minulého století. Seriál Doctor Who byl nedílnou součástí britské kultury druhé poloviny 20. století a nyní baví i zcela novou generací fanoušků sci-fi, fantasy, dramatu i originálního britského humoru.

VB | 2005 | Ukončeno
vysílání
13 sezón | AXN Sci-fi, BBC One | 45 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Sci-fi
hrají
Peter Capaldi (Dvanáctý Doktor), Jenna Coleman (Clara Oswald), Matt Smith (Jedenáctý Doktor), Karen Gillan (Amy Pond), Arthur Darvill (Rory Williams), Neve McIntosh (Madam Vastra), Dan Starkey (Strax), David Tennant (Desátý Doktor), Freema Agyeman (Martha Jones), Catherine Tate (Donna Noble), John Simm (Vládce (obnovené série)), Alex Kingston (River Song), Christopher Eccleston (Devátý Doktor), Billie Piper (Rose Tyler), John Barrowman (Jack Harkness)

Diskuze: Aktuální epizoda

Debata o poslední odvysílané epizodě Doctora Who.

tik tak

No teď jsem začal o tom nějak přemýšlet a stejně příjdu s teorií… Je možné, že ta s páskou přes oko je z těla a Amyno dítě je opravdu Doctorovo, ale ne originálu. Než odešli do TARDIS, tak Doctor říkal Johnu Smtihovi, že se jeho vzpomínky můžou uchovat. Je teda pravda, že to nějak zvlášť neřeší „jak včelička oplodnila kytičku“… :-D

29.5.2011 | 10:19:29
Evro

všimli jste si někdo že doktor na konci druhýmu doktorovy řikal „ale na tuhle si nás nepozval“… takže mě tak napadá. Amy řekla doktorvý kopii že je doktor pozval na vlastní smrt.. takže ten kdo tam zůstal byl pravej a ten co odešel v TARDIS kopie?! this is madnes :D

29.5.2011 | 11:08:18
Hurley

Ne, Amy si myslela, že o Doktorově smrti říká klonovI, ale přitom to říkala skutečnýmu Doktorovi. To mě taky dost zarazilo.

čestný člen redakce
29.5.2011 | 11:27:02
Harfist

to si neymslím, vždyť on potom pocítil spojení s Tělem a málem Amy praštil, spíš si ty boty vyměnili později, ne? :D

29.5.2011 | 14:01:25
Hurley

To by dost ztrácelo tu pointu, že Amy byla na jednoho vysazená. Podle mě si je vyměnili okamžitě, nejspíš jak hopsali kolem toho panelu a zprovozňovali přítok energie.

A jedině tak to i dává smysl. Původní Doktor říká „na tuhle tvou smrt nás nikdo nezval“, a Předák neví, o čem mluví, protože Amy se o tom bavila s původním Doktorem, zatímco Předák seděl na bobku s vypůjčenýma botama.

Uff… :)

čestný člen redakce
29.5.2011 | 14:06:46
HARDSUP

Ano, ale pořád nedává smysl, proč by Amy napadl.. Zajímavou otázkou ale je, kdy byla naklonovaná Amy, pravděpodobně hned během úvodního dvojdílu. Proč ale nepociťovala rozpor jako ostatní předáci? Že by jis tabilizovala Tardis? Příliš mnoho otázek, příliš zamotaná šestá řada jest :)

29.5.2011 | 14:48:15
tik tak

No co se stabilizace týče, tak Doctor říkal, že se tam vypravili, protože chtěl vidět začátek těla a Amy s Rorym nechat někde na výletě, takže je pravděpodobné, že Amy-klon byla novější model než předáci v továrně na kyselinu. ;-)

29.5.2011 | 16:39:36
Hurley

Amy napadl, protože na něj nějaký empatický vlny Těla měly silnější vliv než na jeho Předáka. Když ji přirazil ke zdi, tak pak řekl, že už chápe, co Tělo chce, a Amy ho pořád opravovala, ať nemluví ve třetí osobě, ale v první, načež on nereagoval, protože to byl původní Doktor, ne Tělo.

Mě by hlavně zajímalo, kdy a jak to Doktor celý vykoumal. Co se týče vzniku Amyina klona, to by mohlo být během tý doby „you have been here many days“ a Ticho klidně mohlo vnuknout lidem ve 22. století, aby Tělo sestrojili. Jenom pak nevím, jak by ho dostali zase zpátky do roku 1969, to by museli umět cestovat časem, a to pochybuju. Navíc ve 22. století by Ticho na Zemi mělo být už kompletně vyhlazeno… ne? :)

čestný člen redakce
29.5.2011 | 17:56:21
chir

Tak jsem si myslela, že když se sem kouknu, tak se mi pár otázek osvětlí a přitom jste mi to ještě víc zamotali :D uff…

čestný člen redakce
29.5.2011 | 18:21:36
Hurley

Ty už seš u aktuální epizody? Blimey. :)

čestný člen redakce
29.5.2011 | 18:24:11
tik tak

No vyhlazeno, onokdyž po tobě půjde každý kdo tě uvidí, tak si dáváš na sebe trochu větší bacha, takže klidně mohlo přežít. A navíc jen ti, kteří viděli přistání na měsíci po nich jdou, takže je určo dost míst kde se dá ovlivňovat a nebít zabit.

Co se toho cestování časem týče… nejsem si jistý kdy, ale lidi mají taky tu technologii. Viz např. kapt. Jack Harkness a jeho náramek.

29.5.2011 | 20:50:17
Hurley

To mě taky napadlo, ale jestli to už není moc wibbily wobbily. I když… :)

čestný člen redakce
29.5.2011 | 20:52:00
tik tak

Myslím, že „wibbily wobbily“ by klidně mohlo být Moffatovo prostřední jméno :-D

29.5.2011 | 21:26:43
chir

To se vsaď! I když jsem teda (ne)úmyslně přeskočila 1.sérii (na kterou se v příštích dnech chystám). Aspoň jsem se ujistila, že mě doktor baví i bez Tennanta.

čestný člen redakce
29.5.2011 | 22:24:26
ScaryX

trochu slabsi dily, ale ten konec vazne paradni, uz se tesim na priste… alespon tech chapu proc byla Amy (ne)tehotna a videla tu jednoocku ;-) jinak s tim pristanim na mesici to vidim podobne, ja osobne ten zaznam videl az ted v DrWho a nebudu jediny, staci o tom vedet, nemusim to videt, navic je to stejne „podvod“ ne? :-D a nemelo Ticho nahodou svou TARDIS?

čestný člen redakce
29.5.2011 | 23:30:01
dAw3

Rekl bych, ze klon Amy vznikl v dobe kdy se tri mesice snazili zjistit neco o Tichu a tam nejak samozrejme zapadlo to „You have been here many days“, pozdeji uz to nemohlo bejt, kdyz uz Amy rekla Doktorovi o tom, ze je tehotna a pak ve druhym dile uz videla poprvy tu porodni babu. No uz se vazne tesim jak to Moffat vsechno vysvetli. :D

30.5.2011 | 1:41:23
tik tak

Vzhledem k teoriím o Amy-klonu jsem se kouknul na úvodní dvojepizodu a myslím, že klon vznikl po jejím únosu. Místnost kde Amy zachránili byla v budoucnosti někdy. Když vešli Doctor, řekl, že je to tam nějak zchátralejší než co si pamatuje a Ticho říkalo Amy, že tam byla mnoho dní. Jen mi do toho nesedí, že Jednoočku viděla Amy ještě před svým únosem.

30.5.2011 | 11:27:58
matolas

Ja si myslím, že sa to stalo už niekde pred prvou epizodou, vlastne ani nevieme prečo boli odlúčený, možno sa to ešte bude riešiť, kto vie.

30.5.2011 | 13:54:07
tik tak

Je pravda, že to proč tam řečeno nebylo, můžeme se jen dohadovat jestli bylo a nebo nebylo kvůli novomanželství.

K tvé teorii o tom, že se to stalo před první epizodou. Upřímě řečeno mě to taky napadlo, ale rychle jsem to zavrhl pro dost šílený nápad. Nicméně v DW jsme byli svědky i šílenějších…

30.5.2011 | 17:12:18
Hurley

Nicméně nelze popřít, že Amy viděla Jednoočku ještě před únosem. To mi docela nasadilo brouka do hlavy.

čestný člen redakce
30.5.2011 | 17:34:38


Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nepřehlédněte

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

BBC oznámilo představitele čtrnáctého Doktora

V nedělních odpoledních hodinách stanice BBC oznámila hvězdné jméno, které po Jodie Whittaker převezme roli Pána času.

Doktor who?





 

Reklama

Momentka

Momentka

Narozeniny

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama