Spider-Man 3 dostal předčasně název a odtajnil i záporáka

Spider-Man 3 dostal předčasně název a odtajnil i záporáka

Třetí film se Spider-Manem z MCU se měl již dávno natáčet. Kamery se rozběhnou na podzim, kdy bude Tom Holland skákat jako Spíďa v jednom projektu a občas si odskočí na natáčení Uncharted, aby lovil poklady jako Nathan Drake. Nás ovšem zajímá Spider-Man, o kterém máme novinky.

22 1
15.8.2020

Třetí díl se má údajně jmenovat Homesick, což je další přesný název, který skrytě odkazuje na spolupráci studia Sony a Marvel Studios. První díl (Homecoming / Návrat domů) odkazoval na to, že se Spider-Man vrací domů do Marvelu. Druhý film zase nesl označení Far From Home (Daleko od domova), což naznačovalo, že i když Spíďa již lítá s hrdiny z MCU, jeho postava ještě není tak úplně doma mezi svými, protože práva na ni nese plně v náručí Sony.

(Prolomí další Spider-Man prokletí třetích pavoučích filmů? Foto: Disney)

A co znamená název Homesick? Ve volném překladu Stesk po domově. Název může opět odkazovat na to, že se zkrátka Spíďovi stýská, že se bude jednat o poslední film, kde bude Spider-Man v MCU. Posléze s ním má plány již jen Sony, pokud nedojde k další složité dohodě mezi soupeřícími studii. Název je to samozřejmě pěkný, tak nám určitě dejte v komentářích vědět, co si o něm myslíte.

Ještě jednou připomínáme, že nejde o oficiální potvrzení, ale pouze o pravděpodobný název filmu. Vše se tedy může změnit. Je zajímavé, že zatím každý film se Spider-Manem vždy nesl v názvu slovíčko home (domov). A jaké jméno se skloňuje nejvíce ohledně Spider-Manova soupeře? Údajně se má pavoučí muž postavit Kravenovi, lovci, o kterém se dlouho mluví. Tato postava se zatím v žádném pavoučím filmu neobjevila.

Jste spokojení s názvem i se záporákem nového filmu?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /48

PetriK12

vsak oni ho ted zabijou a budem mit cernyho spidu

#2 scaryscare #3 Lex Luthor #12 luboss0008
15.8.2020 | 17:41:49
scaryscare

#1 PetriK12: Milese? To odkud to víš?

#4 BigMaTTeo
15.8.2020 | 19:15:39
Lex Luthor

#1 PetriK12: Nebo ženského Spider Mana mohli by dát do MCU Gwen Stacey, jako Spider Woman to by mi nevadilo

15.8.2020 | 19:33:54
BigMaTTeo

#2 scaryscare: lebo asi do kazdeho filmu teraz po novom potrebuju dat hlavneho herca cierneho :D

15.8.2020 | 19:36:04
Ratemus

Spider woman je někdo úplně jiný… Žádná Gwen… Za hlavně nemá se spidermanem nic společného… Hlavní padouch trojky bude Chameleon a nějak, sekundární padouch což bude očividně Kraven…

#6 Lex Luthor #10 LAZARUS111
15.8.2020 | 23:35:19
Lex Luthor

#5 Ratemus: Ve Spider Man into Spider Verse je Gwen Staecy dcera kapitána Staceyho v kostýmu Spideyho mihla se i v Ultimate Spider-Man zde je na obrázku https://www.google.cz/search?…

15.8.2020 | 23:55:42
Ratemus

Ano, ale to je Spider Gwen nebo tak nějak https://www.postavy.cz/gwen-stacy/ spider woman je Jessica Drew https://www.postavy.cz/spider-woman/ ovšem teď koukám že v popisu Gwen je Země 65 název Spider woman přitom její řádné jméno všude jinde je Spider Gwen čili uznávám, v Zemi 65 je Spider Woman

16.8.2020 | 4:19:04
Atroxa

A co Scorpion, kterého „nakousli“ v prvním díle-_- doufám že ho zařadí.

#9 DC Expert
16.8.2020 | 12:37:33
DC Expert

Já už to věděl rok před tím, že bude záporák Kraven Hunter ono to nějak uniklo na internet. Jinak na Kravena má také práva sony. Dokonce budou chtít udělat o něm film.
#8 Atroxa: Na scorpiona má právo sony oni vlastní 200 záporných postav. Ale jako má tam být sergey dragunov nějaký mafiánský boss.

16.8.2020 | 13:53:45
LAZARUS111

#5 Ratemus: odkial viez ze chameleon?

16.8.2020 | 16:11:52
Ratemus

Chameleon byl už ve dvojce… DIMITRY, hovoří o tom zákulisní drby, trojka má být o kradeni a používání tajných identit což je přesně parketa Chameleona. Navíc to vypadá že ve filmu bude She Hulk ještě jako Jennifer a bude právnička Parkera teď když všichni znají jeho identitu.. Ohledně Kravena, Sony aktuálně závisí a sází vše na úspěch Venoma a Morbia. Vše ostatní jsou jen kecy co chystá jelikož jejich existence pomalu končí. Oni by rádi toho stihli hodně ale skutečně úspěch Venoma a Morbia je pro ně klíčový aby ještě nějakou dobu vydrželi… Aktuálně jdou Marvelu na ruku s čímkoliv jen aby měli někde prsty a někde něco měli s marvelem jeate společného

#13 LAZARUS111 #47 DC Expert
16.8.2020 | 19:14:08
luboss0008

#1 PetriK12: spidermana ktory umrel v tej dimenzii kde je cierny spider nieje prime spider man

16.8.2020 | 22:24:01
LAZARUS111

#11 Ratemus: to su len teorie

17.8.2020 | 12:04:33
Ratemus

To nejsou fanouskovske teorie ale zákulisní zvěsti a drby od lidí kteří dříve přinesli novinky které se splnily a ve filmu byly..

17.8.2020 | 12:36:45
LAZARUS111

Olivia Wilde ma udajne rezirovat spider woman.

20.8.2020 | 11:03:58
Ratemus

Bude režírovat leda prd.. Sony čeká na úspěch Venoma a Morbia, do té doby nemají nic… Ničemu nevěřím co Sony plánuje

#17 LAZARUS111 #18 tom99
20.8.2020 | 11:21:29
LAZARUS111

#16 Ratemus: tak este ani nieje iste ci to bude vobec spider woman

20.8.2020 | 11:50:14
tom99

#16 Ratemus: Sony chce chrlit jeden film za druhým, protože chce před plánovaným prodejem zvednout svou cenu, bohužel koronavirus udělal pěkný zářez a bůhví, jak to nyní bude s nakupováním ostatních studií. Ještě před rokem by to byl deal na spadnutí, teď se do toho nikdo nepohrne…

webmaster
21.8.2020 | 11:28:30
Ratemus

Tom 99 přesně tak, tonoucí se stébla chytá a než je někdo koupí, musí co nejvíce vykazovat činnost, přitom jediné na čem fakt záleží je úspěch neúspěch Morbia a Venoma 2…

#20 LAZARUS111
21.8.2020 | 16:14:00
LAZARUS111

#19 Ratemus: neviem co mate s tym predajom. to by nerobili take vlny s pravami na spidermana.

#21 tom99
21.8.2020 | 22:09:24
tom99

#20 LAZARUS111: Ale, ale. Disney by prodej kvitovalo, protože je smluvně ošetřené, že práva na Spider-Mana má sice Sony, ale jsou nepřenositelná. Jakmile nový kupec koupí Sony, práva na Spíďu se automaticky vrací Marvelu / Disneymu… naštěstí toto je dobře smluvně ošetřeno, jinak by to byl pěkný bordel, kdyby nová společnost nabyla práva na něco, co bylo jen propůjčenou na nějakou „omezenou dobu“, kdy se musí v pravidelných intervalech točit celovečerní filmy se Spíďou…

webmaster
22.8.2020 | 9:16:23
Ratemus

Přesně tak, aktuální největší zájem Sony je svoje filmy co nejvíce spojit a naroubovat na mcu a domluvit s Feige co nejvýhodnější spolupráci.. Jenže Feige není blbej, chce vlastního Venoma a tak např marvel Sony bude prostě v případě nouze jiná realita která bude vyskrtnuta když bude neúspěšná… Dá se říct že Sony je aktuálně zoufale jako Fox a musí do svého konce vykazovat nějakou činnost, tak plánuje Kravena, spider woman, madame web a další blbosti

22.8.2020 | 13:18:49
LAZARUS111

sony toci lepsie komiksovky ako marvel. podla mna.

22.8.2020 | 13:39:53
Ratemus

S tím v žádném případě nesouhlasím, jaké? Snad nemyslíš Venoma nebo amazing spidermana… Ano první dva spidermani Raimi ho jsou super, ale když to porovnám s mcu tak je to fajn nebo lepší než kde co mcu ale ne rozhodně lepší než vše od mcu… Ale tak sto lidí sto chutí..

#25 LAZARUS111
22.8.2020 | 14:02:03
LAZARUS111

#24 Ratemus: sony sa aspon vacsinov drzi predlohy

22.8.2020 | 16:39:34
Ratemus

Zajímavé že toto říkáš mně.. Takže, prosím, řekni mi který film od Sony se tak strašně drží předlohy, počkej, říkáš většinou, takže prosím řekni mi v kterých filmech… Máš Venoma a pět filmů spiderman… Které a v čem přesně to Teda jsou?

22.8.2020 | 17:57:24
Ratemus

myslel jsem si to

24.8.2020 | 23:53:50
LAZARUS111

dobrym prikladom su vsetci spidermani od sony.

25.8.2020 | 0:48:37
Ratemus

To je stejný výkřik, konkrétně mi řekni co je věrné předloze? Co přesně? Co není věrné v mcu předloze? Zajímá mě to když už se stavíš do pozice znalce a můžeš tedy porovnávat… Prosím

25.8.2020 | 8:50:45
LAZARUS111

no hlavne postavy.

25.8.2020 | 11:48:36
LAZARUS111

ja som nikdy nehovoril ze som znalec na toho sa hras ty.

25.8.2020 | 11:50:40
Ratemus

Já si na nic nehraju, já mám jen načteno čili můžu porovnávat.. Zase jsi nic neodpověděl, hlavní postavy? Co je to za odpověď? Absolutně nic neříkající…

25.8.2020 | 12:23:54
Ratemus

Já nechci začínat nějakou hádku to vůbec ne, nemyslim to zle, jen chci vědět, když už říkáš jak je Sony vernejsi předloze než mcu, chci vědět konkrétně v čem, jednotlivé body co tě nutí tohle říct… Zřejmě to musíš vědět přeci když to tvrdíš, tak to chci vědět

#34 PecaCZE
25.8.2020 | 12:30:16
PecaCZE

#33 Ratemus: Že s ním ztrácíš čas :) Za tu dobu už bys měl vědět na čí komentáře raději nereagovat, je nepřesvědčíš, nedokáží argumentovat obrazně, ale jen svým zatvrzelým názorem. Očividně to byl výkřik do tmy a teď neví. Ale nic mi do toho není, já se bavím ;)

#36 LAZARUS111
25.8.2020 | 17:36:51
Ratemus

Máš pravdu, připomíná mi jisté uživatele na csfd… Lepší očividně fakt nereagovat

25.8.2020 | 18:07:05
LAZARUS111

#34 PecaCZE: na tvoj nazor nikto nieje zvedavy

26.8.2020 | 22:30:02
DC Expert

Dovolte abych vám zasáhl do diskuze ohledně mého názoru: Disney je ubohé a Sony je lepší! Víte proč? Disney a marvel zakazují násílí! Star wars filmy stáli za prd stejně jako to zakázali u hry. Sony vyrobila tak senzační hru spidermana, že patřila mezi nejlepší hry roku. Takže kdyby odkoupili deadpoola od marvelu, tak by to mohl být dobrý tah protože to že nedovoluje nasílí by tím zkazili deadpoola 3. A ty filmy jak plánují já věřím že se Morbius povede i Venom 2 a Kraven Hunter také! A k tomu tam disney bude cpát teplouše a buzeranty, jak potvrdili! A je otázkou času kdy se to objeví v animovaných pohádkách disneho! A u filmu doktor Strange nějaký náznak tam byl, že nebyl na holky.

#38 LAZARUS111
27.8.2020 | 18:48:00
LAZARUS111

#37 DC Expert: presne to som mal na srdci. mas pravdu.

27.8.2020 | 22:18:51
Ratemus

Násilí v jaké formě? Mluvíš o hrách v diskuzi o filmech? V jaké formě násilí? Jako useknutí hlavy na začátku Doctora Strange? Probodnutí Visona? Zemovo mučení a utopení člověka? Vyvrazdeni Agentů Winter Soldierem na Hellicarrieru? Thanosova myšlenka genocidy, scéna vyvrazdení Ganorina narodu? Probodnutí Friggy? Mohl bych pokračovat.. Jakého násilí? My se bavíme o něčem jiném a sice že Lazarus svědomitě tvrdí že Sony marvel je vernejsi předloze a ničím to nepodlozil. A násilí hovoří o kvalitě? Jak cap serezal Stark v civil war, tak byl bez masky celý od krve, nebo jak bucky zavraždil rodiče Stark, taky nic? Killmonger popravil tu ženskou jako rukojmí, to samé na začátku Klaw v muzeu, celkem hnusná smrt, během vteřiny Hela zabila Warriors three, nebo jaké násilí ti v mcu chybí? No a teď máš novou hru Avengers, hrál jsi to

#42 DC Expert
27.8.2020 | 23:37:46
Ratemus

Mimochodem Taskmaster má v Black widow celkem zabíjet.. Ale to také není násilí nejspíš

27.8.2020 | 23:38:14
Ratemus

Lazarus to jsi neměl na srdci, ty máš celou dobu na srdci že filmy Sony jsou vernejsi předloze než mcu, ale už nemáš na srdci to podložit konkrétními argumenty… Nakonec filmy Sony jsou lepší protoze mají úspěšnou hru a násilí.. Aha

27.8.2020 | 23:45:25
DC Expert

#39 Ratemus: Porovnej deadpoola s Disney studiem násilí znamená krev! A hodně zabíjení né jako u marvelu. žádný film od marvelu to nedokázal. Kde byla ve filmech od marvelu krev tyhle efekty neuměli udělat. Neřeším jenom ale disney opravdu zakazuje násilí protože nemají rádi pohled na krev. A také masakry. A co myslíš že Blade už mají na něj práva a ani ho nemají v plánu protože to obsahuje moc krve a násilí! Jinak Ratemusy ale vy dva jste se hádali o něčem jiném, že Sony padne a spiderman a všechny tyhle postavy se vrátí marvelu. Tohle uznej že je blbost! Sony má všechny filmy kvalitní dokonce syn temnoty vydělal! A se záporákem Mysteriem přišli SONY! A to že měl Spiderman 2 úspěch zato by mělo nést slávu SONY a né marvel!

#44 LAZARUS111
28.8.2020 | 10:23:09
Ratemus

Filmové Sony je na tom velmi špatně, vyhledej si nějaké seriózní weby a uvidíš, celá jejich existence závisí aktuálně na úspěchu neúspěchu Venoma 2 a Morbia, aktuálně dělají vše pro to aby se co nejvíce prizivili na mcu které je udrží ještě nad vodou. Akviziční položky mluví jasně, velký zájem o Sony má amazon a Apple a ano práva na spidermana jsou neprenosna, jakmile bude Sony odkoupen, jde spiderman domu do marvelu… Dál ano spiderman patří k Sony ale je tu jistá dohoda a i když mcu spiderman patří k Sony, prostě jej zpracovává a točí mcu, s Mysteriem přišlo Sony, hmmm to jsou borci Teda.. Ano jejich spiderman od Raimiho je kultovní a deadpool je Fox mimochodem nikoliv Sony, ti jsou zcela oddělení a navíc je to R a ještě celkem trapný, to fakt potřebuješ masakr a násilí aby to byl pro tebe kvalitní film? Násilí má mnoho podob a v mcu máš drsné brutální násilné scény které často balancují na hraně R. Cap 2 málem dostal mimochodem rating R. S Lazarem jsme se skutečně bavili o tom že on tvrdí že Sony je vernejsi předloze, já chtěl pouze aby to podložil, to už nebyl chlapec schopen. Já se nechtěl vuebc nějak hádat ani to nedělám, jen jsem ho zadal o vysvětlení… Syn temnoty není nic moc, hlavně to není komiksovka. Ano disney je původně zaměřený na rodinu, mládež a děti ale to neznamená že ostatní ne, holt jiná studia točí jiné filmy ale pořád máš v mcu filmech násilí různých podob, např thanosova myšlenka genocidi po vzoru Hitlera rozhodně není téma pro děti, ale někdo potřebuje vidět masakr a střeva holt no. Mimochodem zákulisní drby říkají že DP v mcu bude v sólovkach se držet Fox stylu a v tymovkach bude pg 13 ale pozor hodně lidí si mylně mysli ze Pg13 znamená pro děti, neznamená. Mimochodem ohledně zabíjení, nevím co si pod tím představuješ, ale v mcu se zabijí, nebo nevím co jsi viděl.. Mrkni jen na Panthera tam se dokonce i popravuje. Ani v DP který není Sony, je díky R ratingu násilí, sprostá mluva ale je to kvalitní film? Najednou se tu ohanis DP ale už ti nevadí že Venom je pg 13 a ne R nebo mi řekni ohledně násilí kde je větší u Sony v Spidermanovi než v mcu.. Syn temjoty není ani série… Vy pořád chcete jen utřený hlavy a masakr jinak to pro vás není kvalita… Alespoň takto mi to přijde

28.8.2020 | 12:54:53
LAZARUS111

#42 DC Expert: kamo uz radsej nic nepisme lebo mu prdne cievka :D

#48 DC Expert
28.8.2020 | 23:57:36
Ratemus

Z noname lidí mi fakt nic neprdne.. Naopak, nad tebou se člověk baví.

#46 PecaCZE #48 DC Expert
29.8.2020 | 8:24:34
PecaCZE

#45 Ratemus: Tihle dva inteligenti se tu hledali, ještě by se mohl přidat Geek do diskuze a máme ty největší mistry na edně :D

1.9.2020 | 23:13:53
DC Expert

#11 Ratemus: Já četl že právník Parkera má být Matt Demon Daredevil. Oni budou chtít zařadit do svého vesmíru defendery.

#48 DC Expert
13.9.2020 | 21:48:17
DC Expert

#44 LAZARUS111: Něco ti musím ukázat https://www.edna.cz/…ider-manovi/ Prej She Hulk bude právník ve spidermanovi z toho se mastím co si napsal :D Ratemus by měl napsat román :D Když o spidermanovi 3 ví úplné h****!
#47 DC Expert:
#45 Ratemus: Jinak vy dva jste to samý, také jste se hledali :D

13.9.2020 | 22:04:25
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama