Tonoucí se stébla chytá: Marvel zvažuje navrátit do hry původní Avengers včetně Iron Mana a Black Widow

Tonoucí se stébla chytá: Marvel zvažuje navrátit do hry původní Avengers včetně Iron Mana a Black Widow

Chybí vám původní tým Avengers z roku 2012? Možná už si nebudete muset deset let starý film pouštět dokola, protože ve hře je záložní varianta, že se Marvel Studios k původním postavám a hercům vrátí. Ano, čtete správně. I takovéto plány se interně zvažují.

5 26
11.11.2023

Server Variety přišel se šokující zprávou. Marvel Studios po nedávných neúspěších (Ant-Man and the Wasp: Quantumania, Secret Invasion a další) údajně zvažuje o záložním plánu. I když se čtvrtá, pátá a šestá fáze měla zaměřit na budování nových postav, tak ty nedostávají tolik lásky od fanoušků, jak by si studio přálo. Studio tedy interně mluví o tom, že je nutné se vrátit k těm starým, osvědčeným postavám.

Ano, řeč je o původním týmu Avengers z roku 2012. Marvel Studios si je dobře vědom, že ve svém ansámblu má stále postavy Thora (Chris Hemsworth), Hulka (Mark Ruffalo) a Hawkeye (Jeremy Renner). Všechny tyto postavy jsou stále na hlavní zemi naživu a herci jsou ochotni nadále spolupracovat. Půlka původního týmu je tak v suchu.

(Tonoucí se stébla chytá: Marvel zvažuje navrátit do hry původní Avengers včetně Iron Mana a Black Widow. Foto: Disney)

Studio by ale chtělo získat zpět Roberta Downeyho Jr. a Scarlett Johansson, kteří odešli do komiksového důchodu. Iron Man a Black Widow jsou mrtví, ale ve hře už je opět stále více a více otravný mnohovesmír, který samozřejmě může vrátit do hry jakoukoliv postavu. Server Variety se kupodivu nezmiňuje o Kapitánu Amerikovi a jeho herci (Chris Evans).

O případném příběhu či filmu nemá smysl vůbec mluvit. Studio by nejdřív muselo dostat herce k vyjednávacímu stolu. Jelikož Downey Jr. a Johansson oficiálně skončili, dokázala by je k návratu přemluvit pouze velká suma peněz. Tím by byl znevýhodněn Hemsworth, Ruffalo a Renner, kteří by si pochopitelně řekli o pár tisíc dolarů navíc, aby si také přišli na své. Ještě než by se film začal natáčet, šlo by o velice drahý film, což aktuálně není něco, o co by Marvel z dlouhodobého hlediska stál.

Studio si ale zřejmě uvědomuje, v jakém průšvihu lítá. Nové seriálové postavy takřka nikoho nezajímají, nové filmy vzbudily minimální zájem. Je až k nevíře, že si studio něco takového uvědomuje až teď, i když se o vyhasnutí plamínku mluví již od konce Endgame. Sice není úplně potvrzené, odkud vítr vane, ale tyto záložní plány můžeme přisuzovat staronovému řediteli Bobu Igerovi, který ve společnosti Disney dělá velké změny a chce dostat Marvel opět na výsluní.

Přáli byste si návrat starého týmu v novém filmu?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /20

Carlos Matos

Skokově by tím zvýšili tržby, ale taky by tím urychlili pád. Je to furt to stejné dokola, což diváka unaví. „Multiversem“ a cestováním v čase si sice udělali „cool wow“ efekt, ale zároveň je tím pohřbený jakýkoliv zbytek logiky.

Divák taky stárne, a jelikož jedou pásovou výrobu, tak jejich „core audience“ klesá. To, že se k tomu zhoršuje scénář, tahaj tam politiku – prostě se nezlepšují. Akorát se jim zvyšují náklady (a kvalita CGI se s tím úměrně nezvyšuje ba i klesá), pak v kombinaci s krizí a streamovacími službami nemohou očekávat nic jiného.

11.11.2023 | 18:40:40
ori

Čo je na tom multivesmíre také zlé? Ľudia si sťažujú, že žiadna smrť nemá zmysel keď tú postavu môžu aj tak znovu vrátiť, ale to nie je pravda, tie naše postavy s ktorými sme boli x filmov sú mŕtve, toto budú nové verzie ktoré môžu byť iné. A nikto nehovorí že ich sem presunú nastálo, s najväčšou pravdepodobnosťou to bude len na Avengers 5 a 6, niekto možno zostane ale ani nemusí. Ja by som rád znovu videl tieto postavy ako závan nostalgie.

#4 Edvin69
webmaster
11.11.2023 | 19:32:39
Edvin69

Tak, bylo to nevyhnutelné. Jak Tom výstižně zmínil „Tonoucí se stébla chytá“. Ale není to jenom o hercích, je to taky o kvalitě scénáře a tom, jak se všude snaží cpát politiku. Pokud přivedou zpátky staré legendy, tak to bude fungovat, ale jen na chvíli. Jestli nezlepší taky scénáře, tak tím definitivně pohřbí úplně všechno, jelikož legendy jsou jejich posledním ese v rukávě. To už bude opravdový konec filmového Marvel universa.

11.11.2023 | 19:34:35
Edvin69

#2 ori: To se blbě vysvětluje. Obrovské množství lidí to vidí jako lacinou vykrádačku postavy, jenž celkově uráží příběh originálu. Když se někdo obětuje, aby všechny zachránil a za pár filmů se vrátí živý a zdravý, tak to znehodnocuje význam té oběti. Proto byl třeba i Falcon přijat tak negativně jako „Nový kapitán America“. Mohli mu dát ten štít (ačkoliv v novým kostýmu vypadá směšně) ale prostě mu neměli říkat Kapitán America. Ten byl jen jeden a právě teď v důchodu. Představ si, jak by asi fanoušci reagovali, kdyby se nejdnou oběvila nějaká lezbická indka v plechovém obleku a přidala se do Avengers jako „Ironwoman“. (Ačkoliv máme Ironheart, což je skoro stejně špatné.)

#6 ori #8 PecaCZE #20 Nikolperse
11.11.2023 | 19:48:38
beat

:D

11.11.2023 | 19:59:24
ori

#4 Edvin69: Obetovala sa predsa tá naša postava, teraz príde niekto iný ktorý len vyzerá rovnako, ale fanúšik by mal vedieť že to nie tá naša postava.

#9 PecaCZE
webmaster
11.11.2023 | 20:34:11
PecaCZE

Podle mě je to hloupý okecávání a kdyby jako příklad se měl vrátit Downey jako Iron Man jen z jinýho vesmíru, tak to prostě jen zneuctí jeho obětování ! To je můj názor. Chápu ostatní, když říkají, že je to jiná postava, ale ve skutečnosti je to spíš „same same but different but still same“ ! Skončilo to jak to skončilo, takže ne díky, momentálně netoužím o vrácení starých postav, jejich kapitoly byly uzavřeny. Klidně ať se v nějakým multivesmír filmu objeví IM, ale s jiným hercem, který nemá totožnou minulost. Nebo ještě líp, mají obrovský výběr, tak ať si Disney vytáhne hlavu z prdele a představí nám nový postavy v pěkných filmech. Proti multivesmíru nic nemám, jen ho musí někdo pěkně zpracovat.

#12 Edvin69
11.11.2023 | 20:41:33
PecaCZE

#4 Edvin69: Souhlasím s tvými příspěvky co tu píšeš kámo. Škoda, že ses posledně musel zahazovat s nějakým sluníčkářem, který chodí do diskuzí se hádat s lidmi, kteří nesdílí jeho pohled na svět :D

11.11.2023 | 20:44:31
PecaCZE

#6 ori: Kamaráde já i on chápeme jak to myslíš, chápeš ty jak to myslíme my ? Jen na to prostě máme jiný pohled, ano ? :)

11.11.2023 | 20:46:57
LAZARUS111

Oni hlavne nemali zabíjať polovicu avangerov.

11.11.2023 | 21:20:01
VMaticka

Já zase slyšel že chce Marvel brnknout i na jinou nostalgii A do Avengers Secret wars obsadit mimo Deadpoola a Wolverina, také Bena Afflecka jako Daredevila a Nicolase Cage jako Ghost Ridera.

11.11.2023 | 23:48:25
Edvin69

#7 PecaCZE: No, technicky by tu asi byl způsob, jak „oživit“ postavy tak, aby je to nezneuctilo. Šušká se o tom, že Marvel by rád tvrdý restart. Hold si prostě uvědomily, že nové woke postavy netáhnou, zabili pár lidí které zabíjet neměli a celkově udělali pár hodně blbých rozhodnutí. Konec druhé série Lokiho dává jistou naději jak to udělat. Loki by mohl změnit (ideálně tomu věnovat celý film) některé klíčové události v historii aby předešel některým věcem a naopak, aby se staly věci jiné. Tím by vlastně „smazal“ některé předchozí filmy. Mohli by to odůvodnit tím, že potřebuje tu nejsilnější možnou variantu týmu Avanger aby mohl vyřešit nějaký problém, porazit nějaké zlo. Hádám, že to by mohlo fungovat, pokud je napadne něco v tom duchu.

#14 PecaCZE #15 -Skinner-
12.11.2023 | 0:14:46
beat

Žiadny reštart sa nekoná. Jeden trepne blbosť a všetci sa hrajú na papagáje.

#18 LAZARUS111
12.11.2023 | 0:23:26
PecaCZE

#12 Edvin69: Tak to by „jako“ nezneuctilo postavy, ale hned několik natočených filmů, když by se nic důležitýho nestalo. A víme jak lidem vadí, když si filmy odporujou například X-men. A taky by to znamenalo vrácení Thanose :D. Ne, to je blbost. Pod slovem tvrdý restart si představuju vrátit se k první fázi s novými herci a nový originy, pak jsi ale mluvil o tom, že věci může vrátit Loki.
Prostě si jen uvědomit, že jen retarda by napadlo upřednostňovat woke před zisk společnosti, dosadit hlavouny, kteří budou společně pevnou rukou dohlížet na kontinuitu a výběr režisérů a scénáristů. Co to Feige nehlídá to šlo do sraček. A pak by to šlo třeba zachránit. Blbý že po Infinit ságy to nemá žádný směr a Kang se měl objevit až mnohem dýl. Dřív měli představit X-meny a F4.

#16 Edvin69
12.11.2023 | 0:53:39
-Skinner-

#12 Edvin69: Neviem či pôjde o hard reboot skôr dajú nejaký soft. Ale sú nejaké špekulácie, že spoja všetky vesmíry do jedného v Secret Wars.

12.11.2023 | 12:28:32
Edvin69

#14 PecaCZE: Tak, to by se zase nedávalo smysl v kombinaci s tím, jak chtějí vrátit do hry staré legendy. Ale dobře jsi to řekl, „od Infinit ságy to nemá žádný směr“, takže kdybychom se vrátili v čase zpátky na její konec tak bychom vlastně o nic nepřišli. Ono se stejně ve filmech co přišly po tom nestalo nic významného (jenom zemřela Scarlet Witch), co by mělo na svět nějaký vliv. Navíc, mimo Spidermanů, stejně všechny stály za starou belu. Jak říkám, vůbec by mi nevadil film o Lokim v jehož rámci bychom se vrátili zpátky na konec infinity ságy akorát Black widow a Ironman by byli stále naživu.

To je ale všechno jen spekulace. Vážně pochybuji že se stane něco takového. Jen říkám, že kdyby se stalo něco takového, tak bych to bral jako dobrý způsob jak přivést zpátky staré postavy a neurazit je. Velké plus by navíc bylo, že by to byly „ty naše“ postavy a nebyly by to jen jejich levné kopie z jiných vesmírů.

12.11.2023 | 13:34:21
Raiden123

emote :facepalm: …

12.11.2023 | 23:13:23
LAZARUS111

#13 beat: Kto hovorý o reštarte?

#19 beat
12.11.2023 | 23:35:58
beat

#18 LAZARUS111: komentár nad. Ale ako hovorím, jeden to „zašuškal“ a…

13.11.2023 | 16:10:54
Nikolperse

#4 Edvin69: Kapitán America je len titul a ten sa môže posunúť hocikomu, tam to nie je ako u Hulka alebo Thora. Ale ohladne Ironheart máš pravdu. Postavu Ironman mohol naplno prebrať War Machine, ktorý už je aj trochu vybudovaný a známy. Úplne zbytočne tam napchali neznámu Ironheart, ktorá keby tam nebola tak by si to zrejme nikto ani nevšimol.

Najväčšiu chybu však tvorcovia urobili v tom že nebudovali nové postavy. Okrem Spiderman a Cassie Lang tam nie je poriadne nikto kto by mohol osloviť nových, mladších divákov a reálne je to trochu málo.

18.11.2023 | 10:42:01
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama