Tvůrci se vyjádřili k masivní ženské scéně ve filmu Avengers: Endgame

Tvůrci se vyjádřili k masivní ženské scéně ve filmu Avengers: Endgame

Film Avengers: Endgame je již za námi, a tak můžeme probrat drobné zajímavosti ze samotného snímku. Asi všichni návštěvníci v kinech si všimli v závěrečné bitvě památné scény, kdy se sjednotily hrdinky z MCU a postavily se padouchům. Co je to za scénu a proč ve filmu je?

17 11
8.6.2019

Na danou scénu, kdy se sjednotí snad všechny hrdinky z Marvel Cinematic Universe proti Thanosovi a jeho kumpánům, mají fanoušci a diváci různé názory. Některým se scéna líbila a bylo to něco, co bylo ve filmu či samotné sérii nutně potřeba. Jiní zase tvrdí, že jde o násilně vloženou scénu, kdy se zkrátka musely splnit povinné kvóty pro společnost, aby měly feministky radost.

Ať už patříte do jakéhokoliv tábora, scéna ve filmu je a nikdo s tím nic neudělá. Nikomu zřejmě asi nejde o provedení dané scény, ale spíše o to, co se nám tím snaží autoři říci. Někteří tvrdí, že působí nepřirozeně, protože doposud hrdinové bojovali všude možně po bojišti a najednou se zničehonic na jednom místě vyrojila smečka žen. Působilo to nepřirozeně? Je tato scéna násilně vtlačena do filmu?

(Dočkají se ženy z MCU jednou svého filmu? Foto: Disney)

To už musíte posoudit vy. Nesmíme ale zapomínat, že podobnou scénu (ale daleko mírnější a možná přirozenější) jsme měli už v Infinity War, kdy Black Widow v závěrečné bitvě pomohla Scarlet Witch. Nyní ale zpět ke scéně v Endgame. Nyní se k ní konečně vyjádřili tvůrci, kteří vysvětlili, proč jsme se jí nakonec dočkali a jaké opodstatnění má v celém příběhu.

Scénáristé Christopher Markus a Stephen McFeely řekli následující:

S každým filmem od Marvelu nám přibývá celá řada skvělých nových ženských postav. A když budeme mluvit o oné scéně, takových scén s muži máme hned několik. Tak proč bychom nemohli mít podobnou právě se ženami? Pamatuji si, že když jsme to točili, skoro každá žena z našeho týmu se šla podívat před kameru, jak to vypadá. A v tu chvíli jsem si uvědomil, jak důležité je něco takového natočit.

Co si o dané scéně myslíte vy? Patří do filmu, nebo do něj byla násilně vtlačena?

Zdroj: ComicBook.com

Diskuze /50

Decado23

Vtlačena :)

8.6.2019 | 18:13:14
Dragon94

Nebyl tady ten článek už někdy? Protože to vyjádření jsem četl už tak měsíc dozadu, ale možná to bylo jinde.

8.6.2019 | 18:19:03
ori

Bola to hrôza

webmaster
8.6.2019 | 18:43:44
janoo8

Vždyť jde o normální bojovou scénu.

8.6.2019 | 19:34:24
CoRnDuCK

Normální bojová scéna. Co na tom řešit?

8.6.2019 | 19:37:32
téčko171

Autor článku zcela opomněl třetí, a já si troufám tvrdit, že i nejpočetnější skupinu lidí, mezi které se směl řadím i já, totiž skupinu, které je ta scéna prostě fuk a tak nějak necítí potřebu se v tom šťourat.

Na druhou stranu je fakt, že ze všech 22 dosud vydaných filmů MCU je jeden jediný, ve kterém hlavní roli hraje ženská hrdinka. Ve srovnání s tímhle faktem jsou dvě krátký scény s ženskejma v IW a Endgame naprostý nic a člověk, kterej je kvůli nim triggered asi nemá úplně všech pět pohromadě.

webmaster
8.6.2019 | 19:39:12
PecaCZE

Přesně tak, aby udělali feministkám radost, snad každý u toho kroutil hlavou, spíš jsme měli dříve čekat nějakou černošskou scénu, ale nakonec o tom byl celý Black Panther. A stáhnul jsem si nový X-meny, kde Mystique p*čuje o tom, že by se měli přejmenovat na X-women, protože opět ženy zachraňují muže ( tak nějak to řekla ) no to jsem taky nemohl. A stejně jim to bylo k ničemu to tam vsunout, můžou bouchat šampaňské za označení průměrný film.

8.6.2019 | 19:46:57
Sctyri

Moc to bylo do očí no, hned jsem si vzpomněl na ty prohlášení, že chcou herečky společnou týmovku a další feministický řeči. Kdybych o těch plánech a postojích dřív nečetl na netu bylo by mi to jedno, takhle to bylo divný na sílu..

8.6.2019 | 20:36:22
Levascue

Já jsem to popravdě ani nezaregistroval…

8.6.2019 | 20:42:25
Bernea

Vážně? A já si toho třeba vůbec nevšimla :D tak to asi zas tak násilně „vtlačený“ nebylo

8.6.2019 | 20:48:09
Haselbachj

Kdo tohle dokáže řešit by se měl léčit. Scénu jsem zaregistroval hned a prostě je to další cool scéna a jejich postupný nástup je prostě dobrej. Kdo proboha může řešit, že to byly ženy a ta scéna je hloupá? Prostě se ženský chtěly ukázat a povedlo se to. Win win situace…

8.6.2019 | 20:51:12
KaraSnowAllen

Tohle vážně někomu vadí? Většinou si tak do boje hrdinové nakračujou, někdy sami, někdy ve skupině.

8.6.2019 | 20:53:55
PecaCZE

A ještě je tu ten nesmysl, že Pepper dostala oblek a bojovala, když vždycky byla proti tomu.

#14 jardinero89
8.6.2019 | 21:21:55
jardinero89

#13 PecaCZE: To je to nejmenší. Spíš mi přijde divné, že Pepper měla 4-letou dceru a najednou se od ní rozhodla odletět v obleku, aby bojovala v bitvě s Thanosem, kde mohla jednuše přijít o život a z Morgan se mohl stát sirotek raz dva.

#16 janoo8
8.6.2019 | 21:43:43
FoxieBlack

Já fakt nechápu, že tohle jsou někteří lidé schopní řešit. Být to chlapy tak je to všem jedno, tak jaký je sakra rozdíl v tom, že jsou to ženy?

#18 Stardos #19 Hunter12 #21 iNstinkt-
8.6.2019 | 23:25:58
janoo8

#14 jardinero89: Pro ten případ měli Happyho. A kdyby Thanos vyhrál byli by všichni v prdeli.

8.6.2019 | 23:26:33
Lex Luthor

Upřímně mě to bylo jedno. Byla to dobrá akce a nechápu, jak to můžou někteří takhle rozebírat a hejtit, ale právě kvůli nim se to děje. Kdyby nikdo tuhle ženskou akci nekomentoval a neřešilo se to. Jen by se nad tím mávlo rukou a řeklo by se dobrá práce. Když nato, ale většina lidí nadává jen to zvýší kvóty a posílí feministky.

9.6.2019 | 0:22:47
Stardos

#15 FoxieBlack: Já už se fakt začínám domnívat, že se někteří muži opravdu cítí ohrožení :D

9.6.2019 | 0:56:54
Hunter12

#15 FoxieBlack: Budu mluvit pouze za sebe… Problém není v tom, že to jsou ženy. Problém je v tom, že ta scéna byla zjevně účelová – feministická. Je mi jedno, jestli je postava muž, žena, heterosexuál, homosexuál, běloch, černoch, asiat… ale nemám rád násilné protlačování někoho kvůli jeho pohlaví, sexuální orientaci či rase do filmů/seriálu pouze kvůli jeho „odlišnosti“. Kdyby takovéto protlačování někoho někam bylo výjimečné, tak neřeknu, ale dnes je In točit remaky starých klasik jen proto, aby z hlavních mužských postav udělaly ženy (Krotitelé duchů) a vybírat režiséry na základě jejich pohlaví (Captain Marvel musela režírovat žena) a barvy kůže (Black Panthera musel režírovat afroameričan). Captain Marvel by zvládl natočit i muž. A naopak… Iron Mana by zvládla natočit i žena. Scéna z Endgame mi nevadí, ale to, co představuje, mi vadí hodně. Ať si říkají, co chtějí. Ta scéna feministická byla. A s feminismem, tedy s fanatickým feminismem, se kterým se setkávám nejčastěji, nesouhlasím stejně jako s přístupem jednoho z bývalých tvůrců MCU, který odmítal točit filmy s ženskými hrdinkami. Jak jsem řekl, ta scéna mi nevadí, ale ono tady vlastně nejde o tuto scénu, nýbrž o feminismus jako takový. Feminismus dnes zasahuje do každého druhého filmu. A přitom i ženy mají své filmové hrdinky – např. Ellen Ripleyovou, Sarah Connorovou, Charlieho andílky a mnoho dalších. A nikoho ani nenapadlo natočit remake Vetřelce s mužskou hlavní postavou. Ani bych o něco takového nestál. Ripleyovou mám rád a stejně tak i první tři díly Vetřelce. Zejména pak ten druhý. Ve Vetřelcích (mám na mysli druhý díl série) jsou sice asi jen tři, možná čtyři ženy, nepočítám-li malou Rebeccu a pak samí chlapi, ale to je tím, že v armádě muži zkrátka převažují. Kdyby natočili remake Vetřelců, kde je víc žen než mužů, případně samé ženy, nebylo by to zkrátka realistické. A realistické by ani nebylo, kdyby v případném pokračování Policajta ze školky pracovali ve školce samí muži. Feminismus ale nezasahuje pouze do filmového světa, nýbrž i do toho skutečného. Sám o sobě mi nevadí. I já uznávám rovnost mezi pohlavími. Ženy v armádě? Proč ne! Muži na mateřské dovolené? Žádný problém! Jakmile ale začne být feminismus fanatický, radikální a vlezlý, vadit mi začne. A ta scéna z Endgame vlezlá byla. Horší to je v tom, že nebyla první takovou scénou. Podobnou jsme viděli už v Infinity War. Ta ale nebyla tak vlezlá jako scéna z Endgame.

#22 janoo8
9.6.2019 | 0:59:49
Wolfinator1

Jako i holkám v mém okolí se to nelíbilo a přišlo jim to trapně tlačený feminismus :D takže to stačí ,sračka :D

9.6.2019 | 1:42:24
iNstinkt-

#15 FoxieBlack: ani v jednom filmu od Marvelu tam nikdy chlapy takovou scénu neměli. Navíc ta scéna nedávala ani smysl, kde se tam kurva vzala Wasp? To jako najdou rychle letěla za holkama a vysrala se na opravu dodávky s Antmanem? jako velkej WTF moment kterýmu jsem se musel smát ještě 3 hodiny po filmu.

#23 janoo8
9.6.2019 | 2:23:28
janoo8

#19 Hunter12: Prosím tebe Captain Marvel režírovalo duo, Anna Bodenová a Ryan Fleck ( žena a muž). To WB u Wonder Woman chtěli aby to režírovala žena. U Black Panthera to bylo tak Ryan Coogler že dodal příběh který Marvel zaujal ale pokud hledáš film s Africkou tématikou režírovaný bělochem, tak to doporučuji Krvavý diamant režírovaný Edwardem Zwickem.

#28 Hunter12
9.6.2019 | 8:45:51
janoo8

#21 iNstinkt-: Antman se snažil udržet ten časový portál. Oni jenom potřebovali přenést tu rukavici k dodávce. Ale dement tvé velikosti si to asi nevšiml.

9.6.2019 | 8:47:23
lenacia

sem holka a vůbec sem si toho nevšimla… koukala jsem se jak se tam mezi sebou rasí… sem špatná feministka! :D :D

9.6.2019 | 10:21:23
dbar

Ta scéna byla očividně pro feministky, psát o tom ale článek je zbytečné… Dalším ukázkovým příkladem moderního radikálního feminismu jsou noví Muži v černém, kde ženám vadí že pracují v organizaci s názvem muži. Přitom stejně jako v X-Men: Dark Phoenix chtěla Mystique přejmenovat tým na X-Women, je to zbytečné, protože slovo man v angličtině neznamená jen muž, ale i člověk. Lidstvo je v angličtině mankind, snad si ženy nechtěji udělat vlastní womankind…

9.6.2019 | 10:36:46
Arihant

Vtlacena. Absolutny suhlas s @Hunter12 .

9.6.2019 | 10:36:52
Fifipek

Ta scéna by měla ve filmu jediné opodstatnění, pokud by avizovala do budoucna záměr udělat A-Force team. Jinak zde trochu postrádala smysl s ohledem na to, že Captain Marvel právě zlikvidovala sama Thanosovu loď a najednou by „potřebovala“ pomoc např. od Mantis či Okoye :) Ta scéna mě nijak zvlášť neirituje. Nemám problém s hrdinkami a např. solovka Captain Marvel mi přišla fajn. Nicméně tady mi ta scéna přišla spíše úsměvná :)

9.6.2019 | 11:12:13
Hunter12

#22 janoo8: Asi jsem si to popletl. Nebyla to tedy Captain Marvel, ale Wonder Woman u koho chtěli, aby ji režírovala žena. Děkuji za opravu. Nic se ale nemění na tom, co jsem o feminismu napsal.

9.6.2019 | 12:32:39
Gripl

Bylo to jen trapné dodržovaní pseudopolitické korektury. Celý film byl naprosto úžasný, kromě této jedné scény, která šla jak pěst na oko. Naprosto nelogické a nepřirozené, většina těch postav spolu nikdy dříve neinteragovaly nebo se ani neznaly. A to mně nijak nevadila „supposed to be femoscene“ z IW.

9.6.2019 | 17:22:20
Doctor_11

Tak ono by na tom nebolo ani nič zlé ak by dôvod prečo sa tam všetky zišli nebol pomôcť Captain Marvel poraziť pár pešiakov, ktorá par sekúnd pred tým bez problémov zničila celú Thanosovu loď.

9.6.2019 | 17:22:50
kombinacnipaka

A já si myslela, že to je taková předzvěst holčičí týmovky :D

9.6.2019 | 18:39:04
Vojtislav

Při týhle scéně jsem v kině trošku cringoval, ale určitě mě nesere že tam byla. Jasně, působila trošku nuceně, ale vážně mi to nevadí. Ženský taky potřebují trochu reprezentace, tohle normálního člověka fakt nenasere.

9.6.2019 | 18:59:50
LAZARUS111

Black Widow umrela. To bola superhrdinka ktora nepoukazovala na to ze je zena ale bojavala a pomahala ludom. nic ine v tom nebolo.

9.6.2019 | 23:25:30
Ratemus

Tak i ženský si zaslintaly, mně to nevadí ale je pravda že to působí jak pěst na oko, nuceně a uměle ale i tak to bylo celkem fajn i když nejeden člověk se asi plácnul do čela. Moc se mi líbila Valkýra na Hypogrifovi. Doufám že čistě dámská týmovka nebude, copak je nějaká čistě pánská týmovka?

#35 Hunter12
10.6.2019 | 9:12:10
Hunter12

#34 Ratemus: To byl Pegas, ne Hipogryf.

#36 Hunter12
10.6.2019 | 14:01:55
Hunter12

#35 Hunter12: Hipogryf je na půl orel a na půl kůň (https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?…), Pegas je okřídlený kůň (https://www.schleich-s.com/…n_v16_tp.jpg).

10.6.2019 | 14:04:33
FallenMaia

Hrozná scénka

10.6.2019 | 18:38:17
Ratemus

Jo máte pravdu, spletl jsem se

10.6.2019 | 19:09:55
KollbY

scéna s infinity byla docela přirozená .. potkají se na bojišti dostanou popičce a nakonec je zachraní třetí buchta.. pohode ,,, ale u endgame.. mi scéna nevadila ale byla tam až moc násilně vsazena.. ještě tím když si vezmou rukavici od spider mana s tím že ony to URČITĚ zvládnou.

10.6.2019 | 21:33:38
LAZARUS111

jak je ta hlaska z filmu Stepfordské paničky? Zabte vsechny zensky.

10.6.2019 | 23:56:11
Kalam

hned vedle té homo-bukanýrské tlačenky druhá nejtrapnější soy SJW libtardská scéna ve filmu… ještě že po endgame končím z MCU, než to disney kompletně zasere agitkama kulturních marxistů

#42 janoo8 #43 Ratemus #44 LAZARUS111
11.6.2019 | 7:10:53
janoo8

#41 Kalam: Ty si určitě na sto procent volil SPD.

#46 Kalam
11.6.2019 | 9:15:11
Ratemus

#41 Kalam: je to jen film, superhero velkofilm určen pro zábavu a zážitek…moc to řešíš a zbytečně šedneš

#45 LAZARUS111
11.6.2019 | 11:06:59
LAZARUS111

#41 Kalam: tiez si myslim.

11.6.2019 | 16:28:21
LAZARUS111

#43 Ratemus: preco by to nemal riesit? vsetci to riesime lebo sme fanusici. preto ma to iste stve ako jeho. zaseru s tymi hovadinami cele MCU.

#48 Ratemus
11.6.2019 | 16:34:44
Kalam

#42 janoo8: a ty prokuřuješ nějaký africký migranty… každý máme něco

#47 janoo8
11.6.2019 | 16:38:57
janoo8

#46 Kalam: To je to nejlepší na co se zmůžeš? Čekal jsem víc. Ale jinak si polib prdel.

11.6.2019 | 18:09:15
Ratemus

#45 LAZARUS111: jen mi někdy ti fans přijdou že si hrají na to kdo bude víc zhrzelý a vymyslí co možná nejvíc drsnej urážející komentář jak vyjádřit svou nespokojenost…jako taky jsem se plácnul přes čelo, ale abych takhle prskal…ovšem cajk, každý jsme nějaký

#49 LAZARUS111
11.6.2019 | 20:23:23
LAZARUS111

#48 Ratemus: a mne sa zdalo ze kazdy fanusik marvelu bude slnieckar.

12.6.2019 | 22:56:41
Monoceros

Pánové člověk by az řekl že nenávidíte ženy jinak si nedovedu jasne vysvetlit proc by jakymukoliv normalnimu chlapovi mel vadit pohled na několik sexy zen v upnutych oblecich :D

30.7.2019 | 10:39:15
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama