Studio údajně má náhradníka za Jonathana Majorse, od kterého se Hollywood začíná distancovat

Studio údajně má náhradníka za Jonathana Majorse, od kterého se Hollywood začíná distancovat

Hollywood neodpouští. Zvlášť v posledních patnácti letech. Byli jsme svědky několika kauz, kdy byla hercům ze dne na den zaříznuta kariéra. Jonathan Majors neprožívá zrovna nejlepší měsíc svého života a i on může přijít o dobře našlápnutou kariéru. Jaká by byla náhrada?

7 11
19.4.2023

Tak dobře rozběhnutá kariéra a takový pád nyní může potkat nového Kanga. Zhruba před měsícem byl americký herec Jonathan Majors zadržen a zatčen policií za obtěžování a napadení. Chvíli to vypadalo, že by se celá kauza mohla smést pod koberec a vesele by se jelo dál. Hollywood ovšem neodpouští a máme tu první náznaky toho, že Majors byl z určitých projektů definitivně stažen.

Majors si již nezahraje v připravovaném filmu The Man in My Basement. Dle serveru Deadline, který lze považovat za spolehlivý zdroj, byl stažen z tohoto projektu. Stejný osud ho potkal i u dalšího filmu o Otisi Reddingovi, tento film zatím nedostal oficiální název. A v zákulisí se samozřejmě spekuluje, že již i Marvel Studios střádá náhradní plány, kdyby to vše dopadlo nejhůř. Nesmíme zapomínat, že Jonathan Majors má být klíčovým hercem páté a šesté fáze.

(Studio údajně má náhradníka za Jonathana Majorse, od kterého se Hollywood začíná distancovat. Foto: Disney+)

Studio, které se stále víc a víc snaží soustředit na mladší diváky, nemůže mít mezi svými řady násilníka. Právem se tedy zvažuje, že Majors a jeho Kang bude přeobsazen. Oficiální rozhodnutí zatím nepadlo, Majorse navíc v květnu čeká soud. Jenže všichni víme, jak jsou soudy pomalé a jak se vlečou. Teď už zbude jen otázka, zda se studio bude chtít spojovat svou značku s Majorsem. Na druhou stranu by měla platit presumpce neviny.

I když rozhodnutí od Marvelu padne jako poslední, náhradní plán už vymyšlený je. Studio by do role rádo někoho jako je Damon Idris (Snowfall, Cizinec ve vlaku). Jisté je zatím to, že Majorse minimálně uvidíme ve třech epizodách druhé řadě Lokiho. Klidně to ale může být Majorsova poslední účast v Marvel Cinematic Universe.

Kdybyste rozhodovali o osudu Jonathana Majorse vy, jak byste se rozhodli?

72%
28%
185 hlasů

Diskuze /27

Kafka Tamura

Já bych tipoval, že tam dají Johna Boyegu… mají stejně hnusnou držku.

19.4.2023 | 17:42:56
ori

Nech tam dajú Kanga zo Simpsonovcov.

webmaster
19.4.2023 | 17:52:33
Oveckoun

Presumpce neviny pánové. Kolika lidem zničilo me2 kariéry a až potom se ukázalo, že si to „obět“ vymyslela? Zase já chápu, že duševní mrzáci vidí černocha a to je pro ně vrchol zla, ale nebylo by lepší nejdřív počkat a až potom případně odsuzovat? Mimochodem. Ta, kterou měl údajně napadnout napsala svědectví, ve kterém tvrdí, že se nic nestalo. Éterem a myslí jednoduchých lidí letí ale jen ta první část o napadení. Já to nenávidím. Někdo ho obviní a už automaticky má po kariéře. Stejný Disney, který natáčel Mulan pár kilometrů od koncentračních táborů a byl úplně v poho.

#5 PecaCZE #7 Kafka Tamura #12 FaithZombie #22 Moor8
19.4.2023 | 18:10:15
matt44

a zrazu sa da preobsadit herca, len pri black panterovi to neslo a preto bola dvojka sracka.

#6 ori
19.4.2023 | 18:26:26
PecaCZE

#3 Oveckoun: Nejhorší případ J. Depp, ty soudy jsem fakt hodně sledoval. Snad bude mít časem comeback, některej herec dokonce řekl, že mu chce sehnat roli po jeho boku. Jenže tam byly opravdový důkazy, který jasně ukazovaly kdo je ve skutečnosti oběť a stejně se to muselo vléct tak dlouho. Okolo Majorse vím jen útržky a nic z toho mě nezajímá.

19.4.2023 | 18:57:50
ori

#4 matt44: Lebo zomrel a z úcty ho nechceli preobsadiť, tento je len „jasný“ grázel.

webmaster
19.4.2023 | 19:33:24
Kafka Tamura

#3 Oveckoun: Ono kdybys produkoval nějaký miliardový projekt, jehož návratnost a zisk by stál a padal na veřejném mínění vůči (jedné z) hlavní tváři a mohl bys přijít třeba o 50% potenciálních platících, kteří by se na úkor špatné reputaci dotyčného rozhodli projekt sabotovat, tak bys asi takové sluníčko nebyl. To by sis hned ty svoje dojemné moudra a nesmysly o presumpci neviny, která opravdu v showbyznysu nikoho zajímat nemusí, rozmyslel. Hesla o presumpci neviny si nech někam před soudy, věznice nebo co já vím. No,.. vážně krásný a dojemný výkon… a ještě že jsi nezapomněl z někoho udělat hned omezené rasisty, protože je chudáček ublížený černý.

„Ta, kterou měl údajně napadnout napsala svědectví, ve kterém tvrdí, že se nic nestalo.“ :D :D :D :D :D :D :D

#9 PecaCZE #15 percival2
19.4.2023 | 19:47:12
Ananas

Dnešná doba je strašne divná, ešte ani neni vinný a už ho preobsadzujú a hľadajú náhradu… :D Som zvedavý ako sa to Marvelu vyplatí keďže jediná svetlá stránka Ant-Mana bol jeho herecký výkon ako Kanga. Preobsadia ho a budú sa tváriť že to je stále ten istý človek ? :D Hej no, nie veľký villain 5. a 6. fázy ale veľký fail

#10 ori #17 igwar
19.4.2023 | 20:17:30
PecaCZE

#7 Kafka Tamura: No to víš že jo, kolem 50% zisku filmu určitě bude záviset na tom jestli jedna z hlavních postav něco takovýho udělala. Veřejné mínění, tím spíš v tomto případě bude hrát obrovskou roli. Ty už to nehul. ,,nesmysly o presumpci neviny" netřeba komentovat. Jediný kdo tu píše moudra jsi ty.

19.4.2023 | 20:40:41
ori

#8 Ananas: U Brucea Bennera a Rhoadeyho to vyšlo :D

webmaster
19.4.2023 | 20:45:11
Kubey

Tak herec sa asi príliš vžil do role Kanga noo :D Ale nie. Dúfam, že sa to vyrieši čo najskôr. Ja by som bol rád, ak by ostala rola jemu, je to dobrý herec a veľmi sa na túto postavu hodí. Ak je však vinný, tak to radšej prenechať niekomu inému.

19.4.2023 | 22:01:56
FaithZombie

#3 Oveckoun: Já v zásadě souhlasím, mělo by se počkat, jak dopadne soud a z toho vyvozovat případné důsledky. Zároveň bych ale dotyčnou za viníka taky automaticky neoznačovala. Pokud tím svědectvím myslíte zprávy, které zveřejnil Majorsův právník, tak ty mu reálně spíš uškodí.

19.4.2023 | 22:21:23
LAZARUS111

Jebať na negra ale keď už v tej roli je tak nech ho tam nechajú.

20.4.2023 | 3:22:31
IceJames
  1. Presumpce neviny – studia už ho dávno odsoudila aniž by mu byla prokázána vina
  2. Chápu, že Marvel se snaží aby jeho hrdinové vystupovali „hrdinsky“ i v reálu, s tím souhlasím. Ale tady jde přeci o záporáka, který chce zničit celý svět/vesmír/mul­tivesmír, tak co na tom, že dal facku nějaké ženské (nevím co jí přesně udělal, ale i facka je v USA napadení) :)
20.4.2023 | 7:16:34
percival2

#7 Kafka Tamura: Blbá doba. Platí jen ten, kdo v tom má prachy. Slečna asi sázela na to, že je Majors ve vatě, a nepočítala s tím, že je to sebevědomý člen elitní menšiny. On sice přišel o kariéru, ale větší průser je to pro ty producenty. Já kdybych produkoval něco od DC, tak sháním přesně takovéto fanynky ;-)

20.4.2023 | 7:23:17
Raiden123

Podla mna toto cele je len spuosob ako uputat pozornost na upadajuci zaujem divakov o marvel tvorbu,ze zla reklama je tiez reklama a to je dost drsna uvaha,alebo konspiracia ak si to tak chcete pomenovat… Nebolo by to prvy krat,co sa toto stalo. Umelo vytvorit nejaky incident,alebo pouzit nejaky incident,ktory bol ututlany/schovany proti ludom,ktory sa zrazu pre niekoho stali nepohodlnymi.

Ak si myslite,ze to je nahoda,tak si to porovnajte s tym,ako zrazu z nicoho nic znami herci natrafili v nedavnej dobe na podivne incidenty,prav­depodobne vytvarajuc miesto pre inych hercov,alebo niekto,kto im dal zmluvu/kontrakt vytvara divne pozadie a meni udalosti ak sa stane nejaky incident,vytiahnu svedkov od nikial,alebo nejaky ludia zrazu neexistuju,lebo mali falosnu identitu,za ucelom zucastnit sa nejakeho incidentu.No toto je len teoria,ale mne pripada az prilis podivne skoro realna.

A je tu este jedna vec,HolywoodLand vytvara dojem v ludoch,ktory tam pracuju,ze ked im slava stupne do hlavy,tak oslabi ich zmysel na sebaovladanie a to vytvara kontinualny problem,ktory podcenuju cele roky…Ke si to trebarz niekto uvedomi,ze to je problem,tak az potom ked sa stane nieco co skonci v nejakom bulvarnom platku pripadne novinach,ci v spravach… Co uz je trosku neskoro… :-/

#19 ori #20 PecaCZE
20.4.2023 | 9:36:25
igwar

#8 Ananas: Áno, vina mu ešte nebola dokázaná, ale z pohľadu štúdia je aj samotné obvinenie veľký problém, ktorý treba riešiť. Síce by bolo spravodlivé čakať na výsledok súdu, ale to je pre štúdio vsádzka do lotérie. Že z toho Majors výjde úplne čistý je iba jedna z viacerých možností ako to celé dopadne Súd bude hodnotiť či spáchal alebo nespáchal čin, z ktorého je obviňovaný. Žiadne nejaké morálne aspekty a správnosť jeho konania riešiť nebude. Celé sa to môže naťahovať aj 1–2 roky, kým padne verdikt. Výsledok môže byť všelijaký. Bude sa to prepierať v bulvároch a ani verdikt „nevinný“ nemusí nutne znamenať úplne (morálne) očistený. Pre štúdio je logickejšie sa vopred dištancovať, ako nechať sa zatiahnúť do problému a pokaziť si verejnú mienku s následnými finačnými a inými dôsledkami na ich projekty.

20.4.2023 | 10:54:02
Toso11

môj názor je nasledovný som proti cancel cultúre … vyriešiť a potom spraviť čo treba kým ho neodsúdili platí že je nevinný

20.4.2023 | 12:57:24
ori

#16 Raiden123: Typický priaznivec konšpiračných teórií ktorý vidí za každým tieňom medzinárodné sprisahanie.

webmaster
20.4.2023 | 15:20:03
PecaCZE

#16 Raiden123: Vypouštět tu do diskuze takový debilní konspirační teorie to je zralý na léčebnu. Příště napiš že je Země placatá, nevidím v tom rozdíl.

20.4.2023 | 17:23:56
Svjatogor

Už byl souzen a soudem odsouzen/osvobozen? Ne? Pak jebat Marvel. :-P

#23 percival2
20.4.2023 | 17:40:26
Moor8

#3 Oveckoun: Rady nejde o to, že to je černoch, ale že to je chlap. Mr2 jde po každém chlapovi.

20.4.2023 | 23:18:03
percival2

#21 Svjatogor: Oni tak mají nastavenou celou společnost, s tím nepohne ani jedna firma, ani jeden případ. Když je Hollywood z půlky tvořen „umělci“ kteří jsou schopní se soudit, když jim nějaký kritik pohaní jejich dílo, tak se ti snouflejci soudí kvůli každé kravině.

A co si budeme povídat, ve společnosti, kde je většina případů nepromlčitelná, je to dobrý business. Ještě že už je většina lidí, co si užívala v šedesátkách, v důchodu nebo pod drnem. To by bylo žalob.

#24 Svjatogor
21.4.2023 | 8:27:44
Svjatogor

#23 percival2: Ještě pořád tu jsou ti, co nepokleknou před davem rádoby morálních šelem.

21.4.2023 | 21:21:04
kenkaku

“…nemůže mít mezi svými řady násilníka”. Je jasné, že postava Kanga – což je vyloženě Matka Tereza – by tím hrozně utrpěla. A hlavně, to že někomu někde fláknul (ne, vážně vůbec nic o tom co se stalo nevím) je zajisté středobodem zájmu cílové skupiny MARVEL produkce a zcela jistě by se na (jinak super-kvalitní podívanou) přestali dívat.

20.5.2023 | 9:00:28
kenkaku

(Po deseti minutách s Googlem)… OK, takže někdo obvinil z napadení (přitom žádné zlámané kosti, žádný sexuální podtext, žádné bezvědomí, koma, operace…) herce o kterém se všeobecně ví, že trhne cca 20mega za další Marvelovku. Nejsou svědci, není záznam, není nic. Prostě ona řekla, tak ho zatkli… Sorry ale rozhodně bych nic neměnil. Škodu na MCU nadělá víc přeobsazení, než další Amber Heard.

20.5.2023 | 9:12:12
moiki

Za mě si myslim, že pokud je opravdu přeobsadí, tak si podřezou svojí vlastní větev, která už teď je poměrně nestabilní. Podobně jako to bylo s Deppem když jej vyhodily z Fantastických zvířat a pak to zničilo poměrně dobře našlápnutou sérii přesto že Mikkelson je hodně dobrý herec tak se do role Deppova záporáka nehodil.

11.7.2023 | 14:03:10
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama