Recenze filmu Avengers: Infinity War

Recenze filmu Avengers: Infinity War

Několik fanoušků mělo možnost spatřit film již včera během předpremiéry. Podařilo se Russoovým stvořit něco, co by předčilo očekávání, nebo se jedná o další snímek, nevybočující z už tak dlouhé řady komiksových filmů? Je Thanos opravdu novým Darth Vaderem, nebo na něj brzy zapomenete?

55 1
26.4.2018

Tak skvělý pocit z nějakého crossoveru jsem měl naposledy u prvních Avengers, protože Infinity War je skutečně tím vyvrcholením desetiletého snažení, na které jsme všichni čekali. Film vás na rozdíl od jiných Marvelovek nutí zapojovat daleko více emocí, mnohokrát totiž vybočuje z klasické šablony takovým způsobem, že budete z výsledné scény překvapeni. Řeknu vám, rozhodně se bojte o své oblíbené hrdiny a nepředpokládejte, že jsou všichni nepřemožitelní, tohle je totiž válka o samou podstatu života.

Thanos je nejkomplexnějším záporákem za posledních x let. Russoovi nelhali, když tvrdili, že stvořili nového Darth Vadera. Šíleného Titána budete litovat, obdivovat, nenávidět i milovat. Je to tak trochu padouch ze Hry o Trůny, který s sebou přinesl právě onen moment „náhlé smrti“. Thanos je vlastně také nejhlavnější postavou celého filmu, zatímco ostatní jsou jen pěšáci v jeho rozehrané partii, kterou má promyšlenou na několik tahů dopředu.

(Thanos je nejkomplexnějším padouchem za několik posledních let. Foto: Disney)

Druhou postavou s největším prostorem měl být Thor, i když se mi to úplně nezdá. Hromolord má ale rozhodně zajímavou dějovou linku, kterou sice celou vyzradil trailer spolu s hračkami, i přesto má stále co nabídnout. Sám bych na druhé místo zařadil spíše Iron Mana, se kterým strávíme opravdu hodně času, ale celý film je tak strašně nabitý, že se to u ostatních postav hůře počítá. Jak jsme již na webu psali dříve, při výrobě nového Starkova obleku se tvůrci skutečně inspirovali v posledních řadách komiksů, kdy se stroj umí poskládat v téměř cokoliv.

Z Thanosova Black Orderu nejvíce zaujme Titánův herold jménem Ebony Maw, který je ještě větším psychopatem než jeho tatík. Maw si libuje v práci svého otce a je pro něj schopen čehokoliv. Zbytek skupiny zde spíše figuruje jen kvůli bojovým scénám, ale po stránkách animace jsou skvěle zvládnutí všichni. Ve filmu jinak počítejte s pár (ne)čekanými postavami, jejichž přítomnost byla dlouho diskutována a rozhodně potěší. A ne, Adama Warlocka ve filmu neuvidíte.

Ač by se to v tak přeplněném filmu nezdálo, hrdinové jsou neustále tlačeni k tomu, aby si vybrali tu správnou, ale možná bolestivější cestu. Je jedno, zda jde o Star-Lorda, Scarlet Witch, Lokiho nebo Doctora Strange, nikdo si není jistý, kam jej jeho činy dovedou. Všichni hrdinové mají jednoduše scény rozděleny spravedlivě. Absence některých postav je pak jednoduše vysvětlena a bude zajímavé sledovat, jak budou na události filmu v příštím snímku reagovat.

(Doctor Strange vám ve filmu nabídne hned několik pozoruhodných scén. Foto: Disney)

Rozdělení hrdinů do skupin tvůrcům také hezky vyšlo. Z počátku vlastně sledujeme několik malých skupinek, které se následně dají na některých místech dohromady. A jelikož se spousta hrdinů ještě nezná, dojde na hezky provedené komické i emočně vypjaté chvilky. Humoru je zde krapánek víc, než můžete být u Russoových zvyklí, ale ve filmu se to ztratí a je to rozhodně lépe časované, než u jiných tvůrců. Jen si vzpomeňte na Ragnarok, kde každý vážnější moment museli zaplácat humorem, to tady nečekejte. Máte tu vtipné chvíle a vážné chvíle, nic co by se překrývalo.

Bojové scény nezklamaly, ale není tu moc scén, které by byly až tak zapamatovatelné. Stejné je to s hudebním doprovodem, který musí počítat s tunou různých znělek z předešlých filmů, ale jako podklad je to rozhodně dostatečné. Trailery však nabídly daleko zajímavější kousky k poslechu a i teď si je dokážu vybavit v hlavě.

Po stránce efektů je film samozřejmě na špici a kvůli Kamenům nekonečna a magii se zde opět dočkáte několika scén, které jste nikdy předtím neviděli. Nové lokace jsou rozhodně zajímavé, zcela odlišné od těch, které jsme v předešlých filmech navštívili. Ale i na ty samozřejmě dojde. Tentokrát ale nečekejte žádné graficky výrazné titulky, letos si tvůrci připravili pouze klasický bílý text na černém pozadí, ale po takovém finále se jím ani nedivím.

(Ebony Mawa si prostě zamilujete. Foto: Disney)

Potitulkovou scénu má film tentokrát jenom jednu a fanoušky rozhodně potěší. Určitě vyčkejte až do samotného konce, během titulků si mezitím trošku odpočinete, načež dostanete scénu, která vás na další filmy navnadí o to víc. Dokonce se mi zdálo, že byla možná i delší, než je obvyklé, rozhodně to ale nebylo na škodu.

Na letošní rok nastavili Avengers opravdu vysokou laťku, kterou se konkurence bude dlouho snažit překonat. Rozhodně jde o nový krok v žánru komiksových filmů, který snad na plátně dodá více prostoru záporným postavám. Kdysi se o podobné pokusil Nolan s Temným rytířem, nikdo se toho však nechopil. Aspoň Russoovi by to mohli ve svých příštích filmech zopakovat. Jak říká staré pravidlo: film je jen tak dobrý, jako jeho záporák.

Po filmu jsem slyšel hned několik lidí, kteří říkali, že na to neměli chodit, jak silné emoce to v nich vyvolalo. Jen málo sérií dokáže utvořit mezi divákem a hrdiny takové pouto, aby vás jejich skon opravdu složil k zemi. Marvel na to šel správně, pomalu budoval cestičku, až do samotného finále. Hlavouni z DC by si teď měli sednout s bločkem a vše pořádně naplánovat, jinak jejich univerzum sšité horkou jehlou brzy všechny přestane zajímat.

Až na pár nepodstatných věcí nemám filmu co vytknout, což se za poslední dobu podařilo jen druhému Blade Runnerovi. Ten však u mne zvítězil jinou cestou a nenechal mě tak dlouho zaraženého v sedačce, jako se to podařilo Infinity War. Doufejme, že nás v příštích letech čeká víc takovýchto filmů, na podobné dobrodružství přeci nemůžeme čekat dalších deset let. Na film si do kina zajdu rozhodně ještě minimálně jednou, což se naposledy stalo právě u prvního dílu.

Čistých 100%

Diskuze /152

RhaeLin

Souhlasím, Infinity War mě dostalo do kolen. Rozhodně půjdu znovu, nejspíš víc než jednou. Ze začátku bych si možná postěžovala na určitou roztěkanost, kdy se po úvodní sekvenci dostáváme do různých lokací a postupně se setkáváme se všemi postavami, takže rozjezd mi přišel trochu roztříštěný, ale to se časem zlepšilo a navíc si neumím představit, jak se s tolika postavami v jednom filmu vypořádat lépe. Takže si vlastně asi ani nestěžuju. Nad očekávání se povedl Thanos – a to jsem na něj měla veliké nároky. A musím se přiznat, že jsem s ním v určitém smyslu dokonce soucítila, což bylo velice příjemné překvapení. Josh Brolin je v té roli naprosto neskutečný, zvlášť vezme-li se v potaz, že je to mo-cap performance, takže klobouk dolů před ním i animátory a samozřejmě scénáristy a režiséry za skvěle připravenou postavu. Ostatně všechny herecké výkony byly výborné – vyzdvihnout musím ale určitě Toma Hollanda, který opět prokázal nejen to, že mu role Spider-mana perfektně sedí, ale že i mimo to je špičkovým hercem. Asi to nebudu moc natahovat, aby mi ještě neutekl nějaký ten spoiler, takže snad závěrem dodám, že kina jsem odcházela naprosto oněmnělá a musím říct, že ten rok čekání na čtyřku bude pěkně dlouhý. Infinity War je perfektním vyvrcholením prvních deseti MCU.

RhaeLin
26.4.2018 | 10:54:03
Dinell

Mega jsem se těšila, stihla jsem od ledna i zkouknout všechny filmy znova a přečíst si komiksy. Zároveň jsem se ale bála, že budu zklamaná, ale trailery vypadaly suprově a film byl mnohonásobná bomba, pecka a dost často jsem se u filmu nechytala s otevřenou pusou. :D Byli tam všichni hrdinové, akce, emoce, zábava, prostě vše a po vizuální stránce pastva pro oči. Byla jsem nadšená a myslela jsem, že se v té sedačce rozteču a než, abych utekla o jediný moment, tak jsem plný močák zadržovala až do úplného konce s post-creditovou scénou. A stálo to za to. Vyvrcholení všech filmů za posledních 10 let jak se patří. :) Nejlépe bych prožitek z Infinity War vystihla jako „filmový orgasmus“. :D <3 Ale čekat další rok na pokračování mě asi zabije! :'(

26.4.2018 | 11:33:43
j&t&t

idem v sobotu. recenziu som samozrejme čítať nechcela len som bola zvedavá na % a ked tam vidím tú 100ku tak bože, nech už je sobotaaa. už to chcem vidieť. asi sa v kine od samej radosti aj rozplačem :D

26.4.2018 | 12:35:06
OlafDark

Nádherný článek, díky.

čestný člen redakce
26.4.2018 | 12:48:33
m.dak

Malý dotaz, je to tedy Avengers 3 Volume 1, jak bylo původně avizováno, nebo je to uzavřený příběh a čtyřka bude o něčem jiném?(viz https://www.edna.cz/…i-potvrzeny/)

#6 Bhall #7 RhaeLin #13 ranys250
26.4.2018 | 14:07:30
Bhall

#5 m.dak: Uzavřený příběh je to pouze částečně. Záleží z jakého pohledu se na to díváš. Ale málokterému divákovi to bude připadat uzavřené.

#7 RhaeLin
26.4.2018 | 14:20:57
RhaeLin

#5 m.dak:, #6 Bhall: Řekla bych, že uzavřeně to působí především po přečtení posledního řádku filmu, ale ne úplně po dokoukání.

RhaeLin
26.4.2018 | 15:30:59
PecaCZE

@BLACKHAND47XD Je to bez spoilerů ?

#10 Leonko
26.4.2018 | 15:54:11
scottt1

Tak rad by som si to precital, ale idem na to az v pondelok, tak do vtedy musim vydrzat.

26.4.2018 | 16:32:31
Leonko

#8 PecaCZE: jo mozes kludne citat

26.4.2018 | 16:38:39
Taran

Film super uvidíme co z toho zbyde po druhé části…jen netuším co filmy mezi tím – kam je časově zasazený Atn-man 2? Jinak určitě největší role P. Dinklage. A vůbec nechápu v titulcích člověka assistent to Mr. Grillo WTF? Nejdůležitější je ale že to byl plnotučný Avengers a ne jako Age of ultron

#12 Blackhand47XD #14 ranys250
26.4.2018 | 18:22:05
Blackhand47XD

#11 Taran: Grillo je jedním z výkonných producentů.

#15 Taran
webmaster
26.4.2018 | 18:26:24
ranys250

#5 m.dak: myslím že tohle je klasickej štěk marvelu říká že něco nebude či tak a nakonec to je pravej opak

26.4.2018 | 18:33:00
ranys250

#11 Taran: ant man by měl být časově po civil war

#16 Taran
26.4.2018 | 18:33:42
26.4.2018 | 19:20:30
Taran

#14 ranys250: No ono by to ani jinak nedávalo smysl

26.4.2018 | 19:21:03
percival2

Souhlasím s tou opravdu „největší“ rolí Petera Dinklage :-D

Že se vrátí Nick Fury jsem tušil, ale že to bude na tak krátkou dobu, to opravdu ne. No a na konci povolal Captain Marvel, ale to nám taky řekli ;-)

26.4.2018 | 20:23:09
Jedi knight

Čo si myslíte o samotnom závere ?

Black Panther a ostatní. Vie niekto zodpovedne povedať, čo sa s nimi stalo ? Nejak sa mi nechce veriť, že sú Strange a ostatní definitívne preč.

#19 percival2 #20 Golradir
26.4.2018 | 20:49:52
percival2

#18 Jedi knight: Těžko objednávat pokračování, když nebudou existovat, že? ;-)

26.4.2018 | 21:06:34
Golradir

#18 Jedi knight:

Pochybuju, že všichni, kteří zemřeli pomocí kamenů jsou mrtví napořád. Loki, Heimdal a Gamora asi ano, ale ostatní ne. Strange dal kámen, Thanosovi, protože věděl, co bude následovat a podle mě to byl přesně ta jediná možnost, kterou viděl, jak se dá nad Thanosem vyhrát. Podle mě klíčem k „oživení“ bude Antman, který buď v novém filmu (AaW) najde způsob, jak cestovat mezi realitami a nebo časem. Dalším důvodem, proč si myslím, že nejsou mrtví je čistý marketing – Doctor Strange 2, Black Panther 2 a Spiderman 2. I když se bojím, že Panther může být nahrazen pomocí Shuri a Spidey pomocí Milese Moralese, ale nedokážu si představit, že by otěže za Strange převzal třeba Wong nebo Mordo. Zabití všech strážců galaxie kromě Rocketa a Nebuly je taky blbost, bez star-lorda to už nikdy nebudou strážci galaxie. Kdyby nezemřeli Panther, Strange, Spidey a Star-Lord, tak bych uvěřil, že jsou mrtví navždy, ale když zemřela tahle mladá krev, takzvaní nástupci a všichni veteráni žijou dál tak tomu nevěřím. Buď se ukáže, že ti co zemřeli byli skrullové nebo to vyřeší pomocí cestování časem nebo zachrání dvojníky z jiné reality. Každopádně pokud se něco takového stane a hrdinové budou oživeni, tak se budeme všichni zpětně na Infinity War dívat jako na zbytečný film, protože vše, co se v něm stalo bude přepsáno anebo nahrazeno. !

#21 Jedi knight
26.4.2018 | 21:06:50
Jedi knight

#20 Golradir:

Presne na toto som myslel aj ja, že postavy majú potvrdené pokračovania a zrazu sú „fuč“ ? Na druhej strane, ak sa „vrátia“, mala ich fingovaná „smrť“ zmysel ? Taktiež by ma ale aj zaujímalo, aký princíp vybrali v hrdinoch, ktorí „zomreli“. Prečo sa Fury, Panther, Bucky či Falcon „vyparili“ a ostatní nie ? Rovfnako Thanos. Rodinu má preč, a ak som správne pochopil, aj rukavicu s kameňmi. Ako bude ďalej bojovať ? Už nech je tu pokračovanie :)

#24 Railbot
26.4.2018 | 21:28:09
Taran

pamatujete si na film Next s Cagem? tak přeně tohle se stane dr.strangovi – prostě se koukáme na jednu Z 14milionu a neco neuspesnzch variant :-D ne tak to samozřejmě nebude ale stejně tak je jisté že se vrátí hodně postav co se vypařilo

26.4.2018 | 21:38:24
Kometa

Každopádně Thanos byl libovej,jeden by ho měl i rád :D Kdyby teda nevyhladil půl galaxie :D

26.4.2018 | 22:18:27
Railbot

#21 Jedi knight: protože Thanos vymazal z existence polovinu všech bytostí ve vesmíru. Proto někdo zmizel a někdo ne. Prakticky by to mělo být náhodné ;)

26.4.2018 | 22:18:58
Kometa

A mohl by někdo vysvětlit co se stalo s Thanosem na konci? :D

#27 Golradir
26.4.2018 | 22:24:58
Jedi knight

Hm, čo sa týka „zmiznutia“ hrdinov ale aj obyčajných ľudí, má to ma svedomí Thanos, ale pomocou čoho to dokáže ? Niektorý z kameňov ?

#27 Golradir
26.4.2018 | 22:36:37
Golradir

#25 Kometa:

Sedí na domovské planetě Gamory, co víc bys chtěl vysvětlovat? Splnil svůj celoživotní úkol, teď bude asi dlouho přemýšlet, co dál, když zachránil celý vesmír :D :D :D !

#26 Jedi knight:

Pomocí všech kamenů dostal neomezenou moc, stačilo lusknout prsty a bylo ;) !

26.4.2018 | 22:51:28
Golradir

K tomu konci mě ještě něco napadlo: Třeba se nakonec ukáže, že náhodně vyhubit půlku života ve vesmíru má velké následky a v Avengers 4 bude Thanos pomáhat hrdinův dát vše dopořádku. Potitulková scéna ukázala, že když zničehonic zmizí pár lidí v jednom městě, tak to udělá dost velkou spoušť, teď si představte celý vesmír. (Třeba se propudí hladový Galactus, začne požírat světy a bude z něj příští megazáporák pro novou dekádu) !

26.4.2018 | 23:03:57
RAPublicus

Naprosto skvělý film pro fanouška Marvelu. Jednoznačných 5 hvězd na ČSFD:)

26.4.2018 | 23:08:44
Mela

Podle mě použijí verzi z animáku kde Tony sestrojí robota co dokáže Thanosovi sundat rukavici plnou kamenů, z robota se nakonec vyklube Ultron a pohltí do sebe všechny kameny. Co se dělo dál už nevím :). Pokud použili do filmu plnou rukavici které se mocí vyrovná tak leda Beyonder nad kterým jsou v celém Marvel vesmíru už jen 2 postavy, tak si myslím že do další fáze může být jako hlavní záporák právě Beyonder. Pokud si nevypůjčí Dooma nebo Galactuse.

#31 Kometa
26.4.2018 | 23:44:44
Kometa

#30 Mela: Ultron už tu byl …

26.4.2018 | 23:47:27
FaithZombie

Jediné mínus u mě byl utnutý konec a to hlavně potom co se Russoovi dušovali že příběh určitě není půlka jednoho celku a jak sami nemají rádi když se filmy půlí :-D Plus by se dalo najít pár dalších drobností co mi tak docela neseděli, ale jako celek vážně nářez :-) Ale zklamalo mě, že jsme se nedočkali proměny Hulka v závěrečné bitvě i když to trailer v podstatě potvrzoval.

#33 Kometa #34 OliviaBenson. #35 CairAndros #36 RhaeLin
26.4.2018 | 23:55:10
Kometa

#32 FaithZombie: Jednou dostal na držku a je vyklepané jak startka :D

27.4.2018 | 0:04:44
OliviaBenson.

#32 FaithZombie: moje slova, tohle jsem v podstatě chtěla napsat :D hlavně to utnutí i Hulka

27.4.2018 | 0:06:05
CairAndros

#32 FaithZombie: Tak svým způsobem to ukončené je (pokud tedy nebereš jako konce filmů jedině to, když je mrtvý/nebo prostě sundaný záporák). Mě přišlo, že to konec má i kdyby další film nebyl… a sice takový, že to prostě nedali… Co se traileru týče… je už docela známá věc, že se minimálně u marveláckých filmů upravujou trailery(umazá­vání,přidávání, změny, zrcadlové otočení scény, atd…).

27.4.2018 | 0:11:14
RhaeLin

#32 FaithZombie: Čím víc o tom přemýšlím, tím ucelenější mi ten příběh nakonec přijde, protože jedna z dalších věcí, kterou Russové často zmiňují, je, že Thanos, nikoliv Avengers, je hlavní postavou IW, což moc hezky dokazuje i závěrečný text na plátně. Když se na to díváš z téhle perspektivy, je to uzavřený příběh, i když nás samozřejmě čeká přímé pokračování.

RhaeLin
27.4.2018 | 0:40:09
Biki

Já si myslím, že vůbec není náhoda, že nezmizeli všichni původní Avengers. Ve čtyřce pak budou mít závěrečný prostor, aby se rozloučili s fanoušky a nejspíš alespoň většina z nich umře nebo odejde do důchodu.

27.4.2018 | 8:32:00
Harren

Ti co se rozpadli v prach jsou podlě mě uvězněni v soulstone, který má údajně v sobě vlastní svět a měli by jít nějak zase vrátit, horší to bude asi s Asgarďanama :( !

27.4.2018 | 8:34:53
gonzaer1

A schválně , jaký dopad to bude mít na Agenty. Tam jistě nikdo z týmu nezmizel :D :D

#44 LIPLIK
27.4.2018 | 8:44:22
Erzik

The Leftovers x25

redaktor
27.4.2018 | 11:50:04
Hunter12

Infinity War bylo vynikající. Thanos byl vynikající. Byl jsem na předpremiéře i premiéře a už se chystám jít znovu. Co se zemřelých postav týká, každému musí být jasné, že ti, co se „vypařili“, se nakonec vrátí. Kameny nekonečna dokáží vymazat polovinu bytostí ve vesmíru a nepochybuji o tom, že to dokáží i zvrátit. Teorie o tom, že ti „vypaření“ hrdinové byli ve skutečnosti Skrullové je snad mylná. Kdyby mylná nebyla, znamenalo by to, že Strange i ostatní jsou pouze mimozemšťané, kteří se za ty hrdiny vydávají? To se mi nelíbí. Totéž platí o teorii, že bitva ve Wakandě a na Titanu byla pouze Doctorova vize. Tvůrci povídali, že tentokrát se bude umírat na stálo. Myslím si, že ti, co zemřeli a zemřou jinak, než že se „vypařili“, už mrtví zůstanou.

Členové Black Order, Loki, Heimdall, Vision, Gamora.

V Avengers 4 zemřou určitě Steve, Clint, Rhodey, Nebula a možná i Thor. Ale nedivil bych se, kdyby Thor přežil a přidal se ke Strážcům Galaxie. Teď, když se u nich uvolnilo jedno místo. Clintovi se určitě „vypařila“ rodina, proto se vrátí z hrdinského důchodu.

27.4.2018 | 12:37:37
Hunter12

Infinity War bylo vynikající. Thanos byl vynikající. Byl jsem na předpremiéře i premiéře a už se chystám jít znovu. Co se zemřelých postav týká, každému musí být jasné, že ti, co se „vypařili“, se nakonec vrátí. Kameny nekonečna dokáží vymazat polovinu bytostí ve vesmíru a nepochybuji o tom, že to dokáží i zvrátit. Teorie o tom, že ti „vypaření“ hrdinové byli ve skutečnosti Skrullové je snad mylná. Kdyby mylná nebyla, znamenalo by to, že Strange i ostatní jsou pouze mimozemšťané, kteří se za ty hrdiny vydávají? To se mi nelíbí. Totéž platí o teorii, že bitva ve Wakandě a na Titanu byla pouze Doctorova vize. Tvůrci povídali, že tentokrát se bude umírat na stálo. Myslím si, že ti, co zemřeli a zemřou jinak, než že se „vypařili“, už mrtví zůstanou.

Členové Black Order, Loki, Heimdall, Vision, Gamora.

V Avengers 4 zemřou určitě Steve, Clint, Rhodey, Nebula a možná i Thor. Ale nedivil bych se, kdyby Thor přežil a přidal se ke Strážcům Galaxie. Teď, když se u nich uvolnilo jedno místo. Clintovi se určitě „vypařila“ rodina, proto se vrátí z hrdinského důchodu.

27.4.2018 | 12:37:39
thera

Hezky shrnutá recenze bez velkých spoilerů, každopádně bych ji dle mého názoru vytkla jen jednu větu „Máte tu vtipné chvíle a vážné chvíle, nic co by se překrývalo,“ která se mi bohužel nezdá. Netvrdím, že to tak bylo všude, a film jsem viděla jen jednou na předpremiéře, ale rozhodně tam bylo několik částí, kde bych ten vtip ubrala a nechala vyznít čisté emoce. Jako třeba

Když Gamora žádá Quilla, aby ji zabil, pokud ji Thanos chytí. Tato dojemná scéna, kdy se políbí, je přerušena Draxem. Je to sice vtipný, ale muselo to tam být?

PS:

Fakt doufám, že Gamora mrtvá není, protože se bez ní Strážce Galaxie dovedu jen těžko představit…

čestný člen redakce
27.4.2018 | 13:58:28
LIPLIK

#39 gonzaer1: to se dozvíme zítra ;)

27.4.2018 | 17:56:10
percival2

Každopádně je Thanos zatím nejlepší záporák, protože ho nezabili nebo nezavřeli.

27.4.2018 | 18:35:03
ori

Konečne nejaký film kde zlo vyhralo nad dobrom :D

webmaster
27.4.2018 | 21:55:46
PecaCZE

Jestli přijde Cpt. Marvel nebo Ant-Man a resetujou to potom, dobře… ale komu se to potom líbí, když postavy oživujou, navíc hlavní trojka je naživu, tak co jako.

#48 RhaeLin
28.4.2018 | 0:47:22
RhaeLin

#47 PecaCZE: Zase tady musíš brát, že ten film je tak postavenej a nemyslím si, že všichni přežijí. Navíc bych čekala další umírání ve 4. Teď o nich všech přemýšlím jako o Schrödingerových Avengers – dokud nevyjdou Avengers 4, jsou veskrze všichni zároveň živí i mrtví, protože ti, ! co umřeli lusknutím, mají dost velkou šanci na návrat ! (špatně bych to viděla pro Lokiho, Heimdalla, Visiona i Gamoru), a zároveň ti, kteří zatím žijou, zase mají velkou šanci, že natáhnou bačkory příště. ! Proto si myslím, že přežili všichni původní členové, aby následně mohli všechny zachránit a nejspíš se za ně obětovat – alespoň tedy někteří. Navíc Tony bude mít jednoznačně zásadní roli, Strange se ho úmyslně snažil udržit naživu a jeho poslední slova byla ‚There was no other way.‘ Tohle je ten jediný vítězný scénář.

#50 PecaCZE
RhaeLin
28.4.2018 | 1:20:59
RhaeLin

Urgh, proč mi nefunguje označení spoilerů…

#51 Masinaka
RhaeLin
28.4.2018 | 1:21:50
PecaCZE

#48 RhaeLin: Přesně tak. Je mi to v podstatě úplně jedno jakou cestou se vydaj, věřím že to bude super :)

28.4.2018 | 2:06:19
Masinaka

#49 RhaeLin: „Řádek začínající vykřičníkem a mezerou se označí jako spoiler.“ Musíš tím začít novej řádek. ;)

#57 RhaeLin
28.4.2018 | 7:59:58
ori

Predpokladám že sú mŕtvi aj

kamenný revolucionár a naliata Valkýra čo?

#54 Hunter12
webmaster
28.4.2018 | 10:01:05
Hed94

Tak já si myslím, že jde o úžasnej film a osobně bych ho hodnotil 5 z 5, protože byl jak vážnej, tak zároveň i vtipnej a nepůsobilo to vůbec lacině a nuceně ten humor…

Jediný co mi ale opravdu vadilo… byl Spidermanův oblek a ani né tak oblek samotnej, jako ty 4 nožičky co z něj občas vyletěli, protože to už nebyl Spiderman ale v podstatě Dr. Octopus, kterýho má hrát brzo Mark Hamill…

Proto si myslím, že tohle co jsme viděli, byla jedna špatná budoucnost z těch 40 milionů a v dalším díle zjistíme, že tohle celý Strange jen viděl a ten film se odehraje jinak… a tam pak právě umře pár postav které známe…

A jen bych eště zareagoval trošku… Strážci vesmíru klidně můžou umřít… další pokračování by klidně mohlo být se Stalonem a jeho strážcema z potitulkový scény Strážců 2 :D Já bych na to klidně šel…

#55 Hunter12 #56 DarthRevan
28.4.2018 | 11:23:51
Hunter12

#52 ori:

Na anglické wikipedii jsem četl, že Valkýra, respektive její tělo, ležela kousek od Heimdalla (měla na sobě stále zbroj Valkýr z Ragnaroku). Korg a Miek mohli přežít. Dle slov Thora byla zabita pouze polovina cestujících, zbytek včetně těch dvou gladiátorů tedy mohl přežít.

28.4.2018 | 12:52:36
Hunter12

#53 Hed94: Páni, oni tam byli i Strážci vesmíru? A já si jich nevšiml. A byl tam i bílý strážce? :-) PS: Ber to prosím s humorem a ne jako hejt.

#59 Hed94
28.4.2018 | 12:58:52
DarthRevan

#53 Hed94: Ty makáš pro Disneyho, jo? Protože jinak nechápu, že víš o Markově obsazení v druhým Spider-Manovi. :D

#59 Hed94
webmaster
28.4.2018 | 14:03:11
RhaeLin

#51 Masinaka: To jsem udělala, ale pak v komentáři se mi to zase hodilo zpátky :( měla jsem ten text v odstavcích s spláclo se mi to takhle dohromady :/ Zkouška 1

Zkouška 2

RhaeLin
28.4.2018 | 14:07:40
RhaeLin

Ok, tak už vidím problém, musím ještě vynechat řádeka a pak to funguje

RhaeLin
28.4.2018 | 14:08:20
Hed94

#55 Hunter12: Jasný, trochu jsem se upsal no :D

#56 DarthRevan: Tak jasný, potvrzený to není, ale dost se o tom spekuluje :D a já si ho v té roli docela i umím představit :D

#60 DarthRevan
28.4.2018 | 14:11:39
DarthRevan

#59 Hed94: Tak to já vůbec, radši ať hraje v těch Strážcích, tam by seděl víc.

webmaster
28.4.2018 | 14:47:22
gonzaer1

A schválně, kdo z vás čekal Red Skulla u kamene duší :D Jen je škoda, že to bylo vše, očekával bych třeba že řekne, že má s jistou osobou na Zemi nevyřízené účty a že jestli ho Thanos nevezme sebou.

28.4.2018 | 17:59:27
gonzaer1

A jak si v Marvelu dobře hrají s trailery, Hulk se ve filmu vůbec neproměnil, krom začátku na asgardské lodi. Asi měl pifku, že ho poprvé v životě někdo takhle lehce uzemnil. A další škoda je, že nám třeba nebylo ukázano jak Thanos získal první kámen na Xandaru a nebo pak Eather. Tím Xandarem mohl celý film začít a pak navázat na ten Ragnarok.

#64 Horyo
28.4.2018 | 18:38:33
Hunter12

Přemýšlel jsem nad názvem Avengers 4. Co takhle „Bitva o duše“? Třeba kámen duše dokáže do sebe duše vstřebávat a ti, co byli vymazáni z existence, respektive jejich duše, jsou v kameni duše uvězněny. A jediný způsob, jak je vysvobodit, je zničení kamene duše.

#81 ksanzi10
28.4.2018 | 20:11:06
Horyo

#62 gonzaer1: Neasi :) na Xandar jsem se těšil

28.4.2018 | 20:35:09
gonzaer1

A jak ten kámen zničí? Viděli jsme, že Scarlet Witch nakrásno zničila kámen mysli,ale Thanos si hezky vrátil čas a vyrval ho z Visiona. A nyní je tu malý problém, není jakkoliv možné s k němu dostat :D A Cpt. Marvel nebo Adam Warlock jsou defakto k ničemu, Thanos luskne prstem a vymaže je z existence. Bude zajímavé, jak to vyřeší. Třeba Thanos záhadně procitne a kamenů se vzdá :D A mohlo být vše vyřešeno, kdyby, jak Thanos sám řekl, Thor s tou svou sekerou mířil na hlavu. :D

#67 Hunter12
28.4.2018 | 21:02:35
gonzaer1

A to, co je tady na Edně ten velký obrázek postav jako pozadí, je oficiální? Že tam vidím agenta Burtona – Hawkeye, ale ve filmu vůbec nebyl. Dokonce tu byl článek, co potvrzoval, že tam Hawkeye bude.

#68 RhaeLin
28.4.2018 | 21:34:26
Hunter12

#65 gonzaer1: Pokud získají i kámen času, nebude mít Thanos možnost čas vrátit. Předpokládám, že nechodí s rukavicí nekonečna spát, takže by ho Captain Marvel, která má být nejmocnější z hrdinů, překvapila a rukavici mu sebrala. Ideální by bylo, kdyby zničili všechny kameny nekonečna a tím předešli tomu, že se jich opět někdo zmocní a bude s jejich pomocí chtít ovládnout vesmír. Zajímavé by také bylo, kdyby to, co Thanos v Infinity War provedl, mělo nedozírné následky a proto by v závěru Avengers 4 hrdinům pomohl a obětoval se, aby vše napravil. Třeba kámen duše nebude zničen. Třeba Thanos nabídne kameni duše svou duši za duše těch, co nechal vymizet. Doctor Strange viděl přes 14 000 000 možných výsledků bitvy na Titanu, přičemž Avengers vyhráli pouze v jedné z těch vizí. Poté, co Strange předal Thanosovi kámen času, řekl Starkovi, že to jinak nešlo. Možná věděl, že vyhrají pouze, když Thanos získá všechny kameny, vymaže polovinu bytostí ve vesmíru a poté, co si uvědomí, že to byla chyba, to sám napraví. Tomu by ale předcházela válka s Thanosem, na jejíž konci by Titán konečně prozřel. Ať to bude jakkoliv, ti vymizení se na 100% vrátí. Ti, co zemřeli nebo teprve zemřou jinak, než že byli/budou vymazáni, snad mrtvými zůstanou. Alespoň tvůrci slíbili, že se tentokrát bude umírat doopravdy a napořád.

28.4.2018 | 21:40:52
RhaeLin

#66 gonzaer1: Je oficiální, je to úplně první plakát z ComicConu. Řekla bych, že Hawkeye se měl původně alespoň mihnout – možná ho uvidíme v nějaké vystřižené scéně, ale nakonec se rozhodli ho nechat jen v Avengers 4 a tak ho vynechali ze zbytku marketingu. Nebo byl tenhle plakát míněný pro oba filmy.

RhaeLin
28.4.2018 | 21:58:53
-Skinner-

Bezpochyby najlepší film Marvelu. Aj keď sa mi zdalo, že film mohol byť dlhší a interakcia postáv lepšia. Stephen Strange dal Thanosovi kameň preto aby zachránil Tonyho pretože ten bude podľa mňa kľúčový v porážke Thanosa. Tí ktorí boli vymazaní sa určite vrátia. Niekto z hrdinov použije Infinity Gauntlet. Tipujem, že to bude Tony alebo Steve. Aj keď si teraz nie som istý, či IG bola zničená alebo nie. Takisto si myslím, že ožije Vision ktorý má so Scarlet Witch rozbehnutú dejovú linku. Captain Marvel má byť najmocnejšia hrdinka takže by s Thanosom nemala mať problém kedže ho v podstate porazil aj Thor. V Avengers 4 asi zomrie hrdinsky Captain a Tony to asi prežije a pôjde do dôchodku a bude mať dieťa s Pepper.

28.4.2018 | 23:11:17
PecaCZE

Jak vypadal Thanos na konci ? Jestli se z toho vyléčil, protože vypadal na tom dost špatně. A rukavici myslim neměl ne ? Ta vypadala zničeně.

29.4.2018 | 0:41:25
gonzaer1

V tom článku u těch mrtvých postav chybí např. Loki.

29.4.2018 | 8:28:31
Golradir

Myslím, že Strange veděl, co se stane, když Thanos získá kámen a moc dobře věděl, že Tony bude jedním z těch, kdo se nevypaří, proto vyměnil kámen za jeho život. Možná bude mít Tony v A4 hodně velkou úlohu. Ale jak už jsem tu jednou psal někde ze začátku do spoileru → Vymazání tolika lidí z existence má hodně velké následky, vemte si potitulkovou scénu, kde šlo jen o jedno město, teď to všechno mnohonásobně vynásobte na celý vesmír. Tohle nebude ta rovnováha o kterou Thanos usiloval, ale spíše chaos. Určitě si uvědomí, co napáchal a bude se to snažit napravit, ale jak, když je rukovice „zničená“? Mnoho lidí tady kouká na Thanose jako na superzáporáka, ale i když je to machiavelistická postava, kde účel světí prostředky, tak jeho cíl byl docela ušlechtilý – chtěl zabránit zbytečnému strádání a vyhynutí druhů. Pochybuju, že A4 bude zase o tom, jak všichni bojujou s Thanosem, spíš to bude o záchraně existence celého vesmíru. Thanos dokázal, co chtěl jeho celoživotní sen se splnil, už nemá důvod dál s někým bojovat, to zančí ta jeho poslední scéna, kde našel vntřní klid na Gamořině rodné plantě. Může se také stát, že tohle vše může být katalyzátorem ktomu, že se probudí Galactus a Thanos bude muset s Avengers spolupracovat.

29.4.2018 | 12:12:53
gonzaer1

A dobrý paradox, Thanos pořád mluví o vesmírné rovnováze, ale už jen to, že díky kamenům ovládá tu neomezenou moc jen on sám, zrovna rovnovážné není. A pro nečtenáře komixů :D Jakou moc a co vše má Cpt. Marvel umět?

#75 PecaCZE
29.4.2018 | 12:35:53
gonzaer1

A jak je to s členy Black Orderu? Téměř jistě všichni mrtví, ale třeba u Ebony Mawa to tak nutně být nemusí, ostatně i Thor přežil výbuch a následný pobyt v otevřeném vesmíru.

29.4.2018 | 12:41:03
PecaCZE

#73 gonzaer1: No tak si to vyhledej na internetu… ve filmu ale nevíš jaká bude. Thor je bůh a jestli sis nevšiml, tak když vyráběl svou zbraň, tak byl po celou dobu ve vesmíru. Takže nějakej člen Black Orderu tam nepřežije i když ovládá nějakou sílu.

29.4.2018 | 12:57:54
gonzaer1

A taková myšlenka, klidně teoreticky může být rozpadlá na prach už teď a Fury volal zbytečně :D

#77 Hunter12
29.4.2018 | 16:03:09
Hunter12

#76 gonzaer1: Kdyby se kpt. Marvel měla rozpadnout, nedávali by tam tu scénu, kdy ji Fury povolá. Ona a Clint (Hawkeye) se určitě nerozpadli. Otázkou je, co bude po Infinity War se Scottem a Hope. Ant-Man and Wasp se nejspíš bude odehrávat mezi Civil War a Infinity War, ale může tam být potitulková scéna odehrávající se během IW, ve které se jeden z nich, příp. oba, rozpadnou.

29.4.2018 | 16:59:09
Hunter12

Jednu věc jsem na filmu nepochopil. Chápu ten vtip s tím, že liliput Peter Dinklage (Eitri) hraje obra, ale Eitri má být trpaslík. Jako o trpaslíkovi o něm i mluvili. Komiksy nečtu, ale co vím, tak tam jsou trpaslíci opravdu ve velikosti trpaslíků. Proč je tedy filmový Eitri trpaslíkem velikosti obra? To nedává smysl. Kdyby místo trpaslíků do MCU dali obry, tak to pochopím, ale oni nejprve řeknou, že je Eitri trpaslí a pak, když ho tam ukážou, tak je větší než Hulk. To má nějakou hormonální poruchu? Nebo na Nidavelliru (planeta trpaslíků) se říká obrům trpaslíci a trpaslíkům obři?

#83 Roxon
29.4.2018 | 17:44:11
gonzaer1

A bylo někdy řečeno , že vesmírná definice slova trpaslík je totéž, jako ta pozemská? :D Ve vesmírném měřítku je to bráno třeba k jiným bytostem, než těm velikosti lidí :D :D

#80 Hunter12
29.4.2018 | 19:56:16
Hunter12

#79 gonzaer1: Nebylo, ale na tomto obrázku jsou trpaslíci menší, než Thor, který si musel kleknout. https://vignette.wikia.nocookie.net/…ision/latest?… Nevím ale, jestli to je obrázek z komiksu, který navazuje na filmu MCU a nebo z komiksu, který s nimi nesouvisí.

#82 pajajs
29.4.2018 | 20:22:24
ksanzi10

#63 Hunter12: to by dávalo zmysel

29.4.2018 | 20:43:25
pajajs

#80 Hunter12: Podle http://marvel.wikia.com/wiki/Eitri_(Earth-616) měl mít Eitri nějakých 4' 7", což je 140 cm.. Takže pravděpodobně to byla jenom reference na Dinklage

#84 Roxon
29.4.2018 | 20:53:26
Roxon

#78 Hunter12: Tak ono to skôr vychádza z mytológie, ako celý Thor a veci s ním súvisiace. Svartálfheim bol svetom trpaslíkov. Alebo inak známych ako Temný alfovia (elfovia). A už síce neviem, prečo sa im vravelo trpaslíci, ale neboli práve malými. Aspoň sa mi vidí, že niekde som to tak videl popísané. Na druhú stranu, v porovnaní s obrami boli malí :)

30.4.2018 | 0:28:14
Roxon

#82 pajajs: Podla mňa bol pre túto rolu Dinklage najlepšou voľbou

30.4.2018 | 0:29:24
Honiik

Mi přijde, že někteří lidi absolutně nedávali pozor když na ten film koukali

Strange nedal kámen Thanosovi, aby zachránil Tonyho. Jak sám řekl, když přijde na výběr mezi Tonym a Kamenem, zvolí Kámen. Thanosovi dal kámen protože viděl 1 možnost, kde vyhráli a to tu kde Thanos získá všechny kameny. Proto potom říkal, že jiná možnost nebyla. Jinak v nějakém rozhovoru říkali, že Captain Marvel má být něco jako MCU Superman a že silnější postava v MCU ještě nebyla. Upřímně se toho trošku bojím, aby byla silnější než třeba Thor po tom power boostu který dostal skrze sekyrku :D A je jasné, že hodně hrdinů obživne, jen jsem zvědavý jak :D Podle mě se nabízí několik možností a nejpravděpodobnější je, že Ant-Man přijde na to jak cestovat časem a zastaví Thanose ještě před tím, než dojde na Infinity War. Nebo jim k tomu dopomůže nějak Marvel a nebo skrze Soul stone a budou muset udělat to co Thanos → Soul for a soul, čímž by měli i možnost jak vyřadit některé herce, kterým končí smlouva.

#93 pajajs #98 Golradir
30.4.2018 | 9:53:29
Lillithh

Film hodně hraje na emoce, víc než co jiného. Celé téma, řešící nastolení rovnováhy v celém vesmíru, je o to více umocněno dnešními globálními problémy způsobené přelidněním. Jako sorry, ale byly chvíle, kdy jsem začala sympatizovat i s Thanosem. Smrt Lokiho se mi bude jako noční můra vracet asi do konce života ( proč jen jsem na to chodila i po druhý..:-/ ). Slzu jsem musela zamáčknout i při scéně Thanos/Gamora. Naopak linka GoG/Thor a Iron man/dr. Strange dodávala filmu značnou lehkost. A ruku na srdce, když se objevil fousatý Steve, naskočila mi husina i na palci u nohy. Jako celek to funguje dokonale, žádná hluchá místa, ani chvilka oddechu. Viděno zatím dvakrát ( předpremiéra s MCU fans a v neděli s rodinkou). Pár postřehů: Pokud jsem dobře postřehla, rukavice je kaput. Síle všech 6 kamenů zvládla odolat jenom jednou a novou už mu Eitri nevyrobí. Co nebylo jasný, zda kameny ztratily svojí moc, nebo ne. Minimálně time stone by měl fungovat dál. Někde dokonce kolují teorie, že se vrátí v čase do bitvy o New York, tedy do timeline prvních Avengers. Každopádně, kdo nepochopil narážky dr. Strange, měl by se nad sebou vážně zamyslet. Jestliže řekl, že viděl přes 14 mil. verzí a vyhráli jen v jedné, tak snad ví, co dělá. Za mě tenhle konec beru, ať už bude pokračování jakékoliv. Potitulková scéna super, jen kdyby vedle nás neseděly ( na předpremiéře!!!!!!!) slečny, které se hned začaly radovat, že cituji: " Jééé oni to konečně spojí a bude tam Superman" – to už jsem vážně nezvládla.

#87 Hunter12
30.4.2018 | 12:20:12
Hunter12

#86 Lillithh: To by bylo super, kdyby tam byl Superman. Já se zase těšil, že tam budou Šmoulové a Gumídci a hrozně mě zklamalo, že se tam neobjevili. :-) Ale teď vážně, hláška té slečny musela být vtipnější než kterákoliv hláška, co ve filmu zazněla. :-D

30.4.2018 | 12:50:28
gonzaer1

Já bych byl rád, kdyby do A4 zařadili už konečně Inhumans.

30.4.2018 | 12:58:08
Hunter12

K tomu cestování časem v Avengers 4:

O cestování časem v Avengers 4 se diskutovalo, protože na fotkách z natáčení byli herci v kostýmech z prvních Avengers (včetně Lokiho). Na těch fotkách byl ale také kufr obsahující B.A.R.F., což je Tonyho přístroj určený k promítání vzpomínek, který jsme už viděli v Civil War. Hrdinové si pravděpodobně místo cestování časem budou vzpomínky pouze promítat a hledat v nich něco, co mají hluboko v podvědomí a co jim uniklo. Něco, co by jim pomohlo Thanose porazit. Potvrzená je i účast Ty Simpkinse (ten chlapec – Harley – z Iron Mana 3).

30.4.2018 | 13:13:42
PecaCZE

To se Strangem je složitý. Říká se, že nemohl vrátit čas třeba do tý doby, kdy Thanos neměl kameny a to z toho důvodu, že kameny nelze použít proti sobě. Ale přitom Strange koukal do budoucnosti jak vyhrát nad Thanosem ( použil proti němu kámen a vždycky jakoby vrátil čas a zkoušel to znova ). Ta teorie, že mu dal kámen, protože nakonec vyhrajou je moc jednoduchá a tak i předvídatelná a tím pádem si myslím, že to tak neudělaj :). Na jednu stranu si s náma Marvel hraje, když vydává trailery se scénama, který jsou nakonec vystřižený, nebo předělaný, aby nebyly spoilerový a zas na druhou stranu, to o Cpt. Marvel jsme věděli. Tak tu nikdo nic neříkejte, když nemůžete vědět, jakým směrem to bude pokračovat.

#91 Hunter12 #99 Golradir
30.4.2018 | 15:42:54
Hunter12

#90 PecaCZE: „Tak tu nikdo nic neříkejte, když nemůžete vědět, jakým směrem to bude pokračovat.“ Jak příběh bude pokračovat, nevíme, ale spekulovat o tom můžeme, protože máme demokracii. :-)

#92 PecaCZE
30.4.2018 | 15:56:06
PecaCZE

#91 Hunter12: Ale někteří lidi to berou jako samozřejmost a to jsem se jim snažil vysvětlit. Jestli je o něčem nesmysl spekulovat, tak je to proč je ve filmu trpaslík vysokej :D strašně důležitý. Potom tu jsou ještě další komentáře od lidí co tomu nerozumí a těch je lepší se zdržet.

#96 Hunter12
30.4.2018 | 16:16:57
pajajs

#85 Honiik: Přikláním se k té možnosti se Soul Stonem.. Už vidím, jak se třeba Tony obětuje za Spider Mana (už jen ta scéna kde plánují svatbu a děti mi napovídá, že Tony prostě umře.. Chtějí to akorát udělat emotivnější) K Warlockovi a Cpt. Marvel.. Byla by celkem sranda, kdyby tito 2 byli zrovna proměněny v prach. :D

30.4.2018 | 16:30:29
Ananas

Čítal som tu že v Avengers 4 by mohli kameny nekonečna zničiť, ale niesu náhodou nezničiteľné ? Viem že Scarlet Witch to dokázala, ale nedal by sa niako dokopy potom ?

30.4.2018 | 16:58:51
RhaeLin

Infinity War právě pokořila rekord Force Awakens v nejvyšším výdělku za první víkend v Severní Americe (258 milionů oproti 248 u Star Wars) a naprosto rozdrtila rekord za první víkend celosvětově (640 milionů, předchozí držitel Fate of the Furious 542 milionů). Navíc předpovědi celosvětově se ještě den před premiérou pohybovaly na hranici 500 milionů, takže tohle je rozhodně dost slušný výsledek. Uvidíme, jak si povede dál, ale už teď porazila v Americe Justice League a celosvětově ji překoná dnes, neboť už chybí jen asi 10 milionů. Nic proti DC, i když JL mě teda vůbec nenadchla, ale jestli chtějí Marvel někdy dohnat, budou muset pořádně zabrat.

RhaeLin
30.4.2018 | 17:38:18
Hunter12

#92 PecaCZE: Promiň, ale právě tato otázka „Proč je trpaslík vysoký, ba přímo obří?“ mě přijde na místě. Před premiérou se proslýchalo, že Thor poletí na planetu trpaslíků a že jednoho z nich bude hrát liliputí herec. Obojí se potvrdilo. Akorát, že ten trpaslík byl mnohonásobně vyšší než Thor. Tobě možná tato otázka přijde zbytečná, ale mě to v kině mírně zaskočilo. Tady ani nejde o to, že nebyl malý. Vždyť to byl normální obr.

#97 Golradir
30.4.2018 | 19:05:44
Golradir

#96 Hunter12: Když tě to tak zajímá, tak se začni věnovat severské mytologii a třeba v ní najdež odpověď ;)

#100 Hunter12
30.4.2018 | 19:44:46
Golradir

#85 Honiik: „Strange nedal kámen Thanosovi, aby zachránil Tonyho. Jak sám řekl, když přijde na výběr mezi Tonym a Kamenem, zvolí Kámen. Thanosovi dal kámen protože viděl 1 možnost, kde vyhráli a to tu kde Thanos získá všechny kameny. Proto potom říkal, že jiná možnost nebyla.“ → A jak se tyto dvě věci vylučují? Myslím jediná možnost na vítězství a vzdání se kamene kvůli záchraně Tonyho? Co když v té možnosti viděl, že jakmile Thanos získá kameny a luskne prsty, tak všichni na Titanu kromě Tonyho a Nebuly zemřou? Tonyho smrt rukou Thanose by tak byla zbytečná. A třeba je právě Tony pro Strangeův plán dost důležitý.

30.4.2018 | 19:54:31
Golradir

#90 PecaCZE: Je rozdíl cestovat do minulosti a DÍVAT SE na 14 miliónů možných budoucností. Strange necestoval fyzicky časem pouze se koukal na možnosti ;) K žádnému střetu kamenů nedošlo (například smyčka s Dormamu) pouze k vizi pravděpodbných budoucností. Strange tedy nebojoval 14miliónkrát s Thanosem. Chápeš?

30.4.2018 | 20:07:19
Hunter12

#97 Golradir: Já hledal odpověď v komiksu, který ze severské mytologie vychází a z komiksu zase vychází filmy. Hledal jsem nějaké komiksové obrázky a našel jsem takové, na kterých jsou trpaslíci opravdu malí. Proto jsem si položil tu otázku, proč jsou ve filmu velký, když v komiksu jsou (alespoň podle těch obrázků) malí.

#101 DarthRevan
30.4.2018 | 20:33:45
DarthRevan

#100 Hunter12: Proč řešíš takový píčoviny? Tak prostě chtěli Dinklageovi udělat radost a jednou byl ve filmu větší, než ostatní, nic víc bych v tom nehledal.

#103 Hunter12
webmaster
30.4.2018 | 22:47:18
LucieMil.

A co taková možnost – ne vrácení času, ale po tom, co si Thanos uvědomí nesmyslnost svého počínání (díky kamenu vidí jednu variantu budoucnosti), dojde k vnitřnímu klidu, zjištění/prozření a všichni ti, co jim více či méně, svým počínáním, nějak ublížil – zkřížil jim cestu, změnil budoucnost.. tam vlastně „teď“ už nemusejí být…, no a proto zmizeli, protože v „nové“ verzi časové linie se nikdy nesetkali ..a proto zmizeli :) ..nezemřeli, jen jejich cesta a život je jinde.. u jiné události ;)

30.4.2018 | 22:57:40
Hunter12

#101 DarthRevan: Většinou kroutím hlavou já nad tím, co ostatní řeší za píčoviny ve filmech a seriálech a když se pro jednou zeptám, jestli někdo neví, jak je možné, že je ve filmu trpaslík obrem, tak mě div neukamenujete. Noc je černá, ženy mají vaginy, led je studený a trpaslíci jsou malí. Prostě mě jenom zarazilo, že Eitriho nazvali trpaslíkem a přitom je velký, jak Hulk a Abomination dohromady. Zkoušel jsem si zjistit výšku komiksových trpaslíků a také trpaslíků ze severské mytologie, ale nic o tom, že by měli mít obří velikost, jsem nenašel. Chápu, že to s Dinklagem byl vtip – liliput hraje obra. Ale co nechápu, je, že je ten obr vlastně trpaslíkem. Myslel jsem si, že by mi nějaký znalec komiksů, příp. severské mytologie, mohl na mou otázku odpovědět, protože já na internetu žádnou uspokojující odpověď nenašel, ale jestli vám tato „píčovina“ tolik vadí, tak já ji tady řešit nebudu.

#104 LucieMil. #105 DarthRevan
30.4.2018 | 23:27:59
LucieMil.

#103 Hunter12: Tak mě hned napadlo, jestli to nemá prostě jen souvislost s astrologickým názvem. Trpaslíci jsou prostě nejpočetnějším typem hvězd ve vesmíru – okolo 75 % všech hvězd v Galaxii jsou právě červení trpaslíci a nejsou to vůči zemi žádní trpaslíci.. ale asi bych v tom zase nějakou logiku nehledala..

1.5.2018 | 0:04:21
DarthRevan

#103 Hunter12: V mýtech ani v komiksech velkej není, takže je to prostě jen joke tvůrců s Dinklagem.

#106 Hunter12
webmaster
1.5.2018 | 2:55:06
Hunter12

#105 DarthRevan: Díky.

1.5.2018 | 9:39:47
Adic

SPOILER

no tak zmiešané pocity mám..na jednej strane by bolo fajn keby sa tvorcovia nebáli odpáliť toľko hlavných hrdinov , na druhej strane zmizlo veľa postáv , ktoré mali ešte potenciál …napríklad spider-man, strange, black panther…taktiež by bolo fajn keby to prežil star lord alebo groot, ktorý bol potom zbytočne ,,zničený,, a na novo dosadený ..ale ak ich už ,,zabili,, asi by som bol za to, nech ich nedávajú späť..bude to donekonečna pátos zbytočný ........ áno spider- man aj iní majú filmy na ktoré sa čaká, ale tie môžu byť kľudne len retrospektívou …

v traileroch som postrehol ako bežia hrdinovia vpred ( oproti kamere) , kde bol Hulk Hulkom a nie tým ,,robotom,, …táto scéna sa vystrihla? alebo mi niečo ušlo ? ..každopádne mi vadí , že z Hulka už v Ragnaroku urobili takého ,,vtipného trtka,, / to by som vytkol viacerým filmom , aj Thor napríklad…ako Boha blesku by som si ho predstavoval inak ......myslím charakterovo ......ale fajn… na pokračovanie som samozrejme zvedavý – najmä na linku Rocketta , ktorý ostal vlastne sám .....

peace

#108 pajajs
1.5.2018 | 12:53:34
pajajs

#107 Adic: Marvel si rád hraje s trailerama.. Když se podíváš na trailer na Thor Ragnarok, tak uvidíš, že Thorovo kladivo bylo zničeno někde v uličce New Yorku, nikoli na té pláni.. :D

1.5.2018 | 13:34:07
rockysiburger

Jaká je možnost, že Strange záměrně manipuloval s Agmottt… okem ? Protože v komiksech s ním cestuje časem (astrálně) ? Tudíž mohl Thanose pouze přesvědčit o splnění jeho mise a mohl mu ukázat jinou realitu, kde samozřejmě zničil část Avengerů !?

Jinak k vaší diskuzi : Strange řekl, že obětuje Tonyho i Parkera ve prospěch kamenu. Je tudíž jisté, že viděl budocnost, kde Thanos získá plnou rukavici a kde nastolí rovnováhu. Já osobě typuji, že dojde na manipulaci s kamenem.

1.5.2018 | 13:52:57
Mirdaa

Ale jo jeden nejlepší Marvel filmu co jsem viděl jediny co mi vadilo málo Hulka a trošku scenař. Přeci jen.. dej mi kamen! Nedam! Zabiju ti bratra! Tady mas. Rekni mi kde je kamen! Neřeknu! Zabiju ti sestru! Reknu. Dej mi kamen! Nedam! Zabiju ti kamarada! Tady mas.

1.5.2018 | 19:09:22
Holldir

Vysvětlí mi někdo co má znamenat ta scéna kde Thor letí do tý kovárny trpaslíků a ten následný rozhovor s tím pajzlem? On se Thor ohradí, že asgard byl zničen, ale tu rukavici udělali už před hodně dlouhou dobou v době kdy byl asgard zcela v pořádku. A navíc Thor tu rukavici musí přece znát. Viděl ji v Odinově pokladnici i když jako imitaci. Tak proč se hernajs ptá toho pajzla na rukavici nekonečna? A proč se vymlouvá, že byl asgard zničen když Thanos ty trpaslíky zabil před docela dlouhou dobou?

#112 Hunter12
2.5.2018 | 13:26:06
Hunter12

#111 Holldir: Thanos musel vyvraždit obří trpaslíky ještě před zničením Asgardu. Na konci Thora 1 byl zničen Bifrost a proto v Devíti říších nastal chaos. Tento chaos mohl využít Thanos k napadení Nidavelliru. Thor pak pomocí Tesseractu cestoval z planety na planetu a napravoval následky toho chaosu. Další chaos v Devíti říších nastal poté, co na konci Thora 2 Thor opustil Asgard a na trůn usedl Loki v podobě Odina. To, že k Thanosovu útoku na Nidavellir došlo právě v této době, je dost pravděpodobné. Tomu by odpovídala potitulková scéna v Age of Ultron, kdy si Thanos dává rukavici poprvé na ruku. Otázkou je, jak je možné, že v Odinově pokladnici na Asgardu byla replika té rukavice (objevila se v Thorovi 1 a 3, tedy ještě před pravděpodobným vyrobením originálu).

2.5.2018 | 14:47:55
Holldir

presne tohle me zarazi…je logicke, ze original je tedy vyroben jeste pred udalostmi v thorovi 1. A to dost mozna mnoho desitek let pred temito udalostmi. A proto me zarazila ta jeho vymluva, ze byl znicen asgard

#116 Hunter12
2.5.2018 | 16:43:41
Holldir

a takte jeho udiv ohledne ty rukavice…no, ale to je detail. jinak jako fajn film a je dost ocividne, ze postavy jenz zmizely se vrati…vsechny. takze zemrel jen loki, heimdall, vision a gamora

#115 Mirdaa
2.5.2018 | 16:44:59
Mirdaa

#114 Holldir: A to mám pocit, že Visiona opraví a Gamora se vrátí až vrátí zpět kámen duše.. jen pocit.

#116 Hunter12
2.5.2018 | 16:50:19
Hunter12

#113 Holldir: Rukavice byla vyrobena až mnohem později, což vyplývá z toho, co bylo řečeno v Infinity War. Při natáčení T1 tvůrci přemýšleli, co za artefakty by do Odinovi pokladnice umístili a napadlo je, dát tam rukavici nekonečna i s kameny. V T3 bylo potvrzeno, že ta rukavice byla pouze replikou a kameny taktéž. Pravou rukavici jsme poprvé viděli v potitulkové scéně v Age of Ultron. Ten film se odehrával ještě před zničením Asgardu, ale to neznamená, že se ta potitulková scéna musela odehrávat také před zničením Asgardu. Např. ve Strážcích 2 je potitulková scéna s dospívajícím Grootem a ta by se měla odehrávat čtyři roky po Strážcích 2, tedy krátce před Infinity War. To samé může platit i pro tu scény, ve které si Thanos poprvé nasazuje rukavici nekonečna. A ta replika v T1 se tím pádem stává jakousi chybou tvůrců.

#115 Mirdaa: Upřímně doufám, že k oživování postav nedojde (nepočítám ty, co se „vypařili“). Předpokládám, že ti, co zemřeli jinak než tak, že se „vypařili“, už mrtví zůstanou. Vision už nejspíš opravit nepůjde. Shuri se mu opatrně snažila vyndat kámen mysli. Opakuji, že OPATRNĚ. Jinak by mohlo dojít k nevratnému poškození a k tomu nejspíš došlo, když mu ten kámen Thanos násilím vyrval. Tvůrci slíbili, že se tentokrát bude umírat, aniž by postavy znovu ožívali, tak doufám, že nekecali.

#117 Hunter12
2.5.2018 | 18:37:56
Hunter12

#116 Hunter12: Ještě bych doplnil, že na Nidavelliru byla také jedna rukavice. S tou z Asgardu a s tou Thanosovou to jsou celkem tři rukavice nekonečna, které jsme ve filmech viděli. Možná byla ta z Asgardu replikou ztracené rukavice a protože se originální (možná) ztratila a ta z Asgardu byla zničena spolu s Asgardem, nechal si Thanos od trpaslíků vyrobit úplně novou. Teď, když je ta Thanosova také zničena, mohla by v Avengers 4 sehrál roli ta, co zůstala na Nidavelliru.

2.5.2018 | 18:45:52
triceee313

Film je to brutalni. 5/5 bez debat. Nej Marvelovka co vysla. Jen jsem cekal, ze Black Order daji Avengerum vice zabrat. Nemuzu se dockat dalsiho dilu. Ted je mi nejakej AntMan u p…, chci videt Thanose jak nici planetu po planete :D btw ta uvodni scena Hulka s Thanosem byla neskutecna.. na ni jsem cumel s otevrenou pusou

#119 Golradir
2.5.2018 | 19:18:54
Golradir

#118 triceee313: Jestli chceš vidět v dalším díle, jak Thanos ničí planetu po planetě, tak to jsi nepochopil děj filmu ani jeho závěr a už vůbec ne Thanosovu povahu a cíl. Hlavně, že bys filmu dal 5/5 :D :D :D

#120 triceee313
2.5.2018 | 23:13:43
triceee313

#119 Golradir: Ty si zase nepochopil muj komentar.. nikde sem nenapsal, ze chci videt, jak v dalsim dile nici planetu po planete trubko.. tvle to je dedukce :D :D nevadi

#122 Golradir
2.5.2018 | 23:26:48
antty

Když Strange viděl jen 1 možnou budoucnost, kde před Thanosem vesmír zachrání a pak mu ten kámen dal, aby nechal žít Tonyho, logicky Tony musí být pro ten úspěch důležitý. A vzhledem k Thanosově osobnosti je možné, že tahle jediná cesta nespočívá v tom, nakopat mu zadek, ale přesvědčit ho o tom, že udělal chybu a že se vesmír dá zachránit i jiným způsobem.

#124 Golradir
webmaster
3.5.2018 | 13:31:21
Golradir

#120 triceee313: „Nemuzu se dockat dalsiho dilu. Ted je mi nejakej AntMan u p…, chci videt Thanose jak nici planetu po planete“ Tak já nevim, kdo je tu trubka, když ani nevíš, žes to napsal. A jestli rozumíš, co je to dedukce, tak podle logických zákonů byla vykonána dobře. Ale jestli máš problém se vyznat i v tom, co sám píšeš, tak pochybuju, že ti v tom tímhle komentářem pomůžu. No snad mě překvapíš, ale stejně spíš od tebe očekávám nějakou nadávku. Tak ukaž, jakou máš úroveň :)

#123 PecaCZE #129 triceee313
3.5.2018 | 19:08:58
PecaCZE

#122 Golradir: Musím se ho zastat, já ho pochopil. Myslel tím, že si užíval Thanose a rád by ho viděl i dál.

#125 Golradir
3.5.2018 | 19:20:02
Golradir

#121 antty: Konečně někdo, kdo sdílí stejný názor jako já :). Vymazání půlky živých tvorů z vesmíru bude mít obrovské následky a vypukne chaos. Dejme tomu, že nějaké dvě planety, jsou ve válce, obě planety přijdou o polovinu svých vojáků. Avšak na jedné z válčících planet přesně ta polovina, které zemře budou ti nejlepší vojáci, generálové atd. Na druhé planetě budou vyhlazeni pouze ti slabí. Díky tomu druhá strana vyhraje a nastane úplná genocida. Tohle byl pouze jeden příklad, teď si představte, co všechno se ještě může stát. Thanos usiloval o rovnováhu, ale až uvidí, že jeho čin, akorát všechno globálně (*vesmírně? :D) zhoršil a stvořil ve vesmíru chaos, tak se svůj čin bude nějak snažit napravit.

3.5.2018 | 19:23:25
Golradir

#123 PecaCZE: No jestli jsou pravdivé premisy – 1) užíval si Thanose a rád by ho viděl i dál 2) Chce vidět jak ničí planetu po planetě. Tak je závěr pořád stejný – nepochopil děj filmu ani jeho závěr a už vůbec ne Thanosovu povahu a cíl. Vidí Thanose jen jako mlátičku a ničitele světů, ale nevšiml si, že Thanos je komplexní postava. A jestli je tohle, co od Thanose očekává, tak to bude v dalších Avengers hodně zklamaný. Nadává mi, že jsem nepochopil jeho komentář, přitom on nepochopil anit ten můj, celou dobu tu narážím právě na to, že nechápe postavu Thanose, ale on tu řeší, že nenapsal přesně větu: „V příštím díle chci vidět, jak Thanos ničí planetu po planetě.“ I když to z jeho komentáře jasně vyplývá → Nemůže se dočkat dalšího dílu. Teď ho vůbec nezajímá, nějakej Antman a Wasp, ale místo toho chce vidět jak Thanos ničí planetu po planetě…

#126 PecaCZE #128 ThorOdinson
3.5.2018 | 19:52:45
PecaCZE

#125 Golradir: Jsi vedle… to co jsem napsal ( bod 1 ) vyplývá z bodu 2 a nikdo ti nenadává. Dál na mě nereaguj, nebudu mezi vás vstupovat :D a necháme to být tak jak to je a třeba se k tomu ještě on vyjádří.

#128 ThorOdinson
3.5.2018 | 20:23:20
ThorOdinson

Fantasticky film, Thor a Rocket byli nejlepsi :) Ale na tom konci muselo snad kazdemu dojit, ze ti co se vyparili, se nejakym zpusobbem vrati, hlavne kdyz maji mit dalsi filmy

3.5.2018 | 21:52:09
ThorOdinson

#126 PecaCZE: Ja kdyz tady ctu tu bitku :D, tak se zase musim zastat Golradir, jeho argumenty majji hlavu i patu a jestli jsem to dobre pochopil, tak ty ‚premisy‘ jedna je ta tvoje a ta druha je ta puvodni od triceee313. triceee313 mu da se rici nadaval, trubko a tvle jsou nadavky. Osobne jsem taky zvedav, jako ty, jak se k tomu vyjadri a jak bude bitka pokracovat :D :D :D

#125 Golradir: Ty musis byt hodne nas**nej, kdyz tady skoro nikdo nedokae poznat hlavni tema komentare :D :D :D. Se vsadim, ze kdybys tady napsal, dlouhej sloh na tema, jak triceee313 nepochopil filmovou postavu Thanose, ale do jedne jedine vety bys napsal, ze h*vno plave po vltave, tak vsichni budou raegovat jenom na to h*vno :D :D :D A hlavni myslenka jim zcela unikne :D :D :D

#130 Golradir
3.5.2018 | 23:30:06
triceee313

#122 Golradir: :) ok, tak znovu.. nikde jsem nenapsal, ze chci v pristim dile videt Thanose, jak nici planetu po planete.. kdyztak si to precti znovu ;).. tvurci filmu si dali zalezet, aby Thanose vykreslili jako velice silneho padoucha (viz scena Thanos vs Hulk).. coz se myslim, ze podarilo paradne.. ted vubec neberu v potaz jakym vyvojem si ta postava projde behem filmu, ale myslim, ze nebudu sam, komu Thanos prisel jako badass villian a rad by ho videl napr. nicit planetu po planete apod.. chapeme? ze si sam vyvodis z meho prispevku neco, co tam neni, je tvuj problem.. jini to tu pochopili, ale jen ty mas potrebu se do me navezt.. akorat mi „vkladas slova do ust“ a jen si domyslis, co jsem tim komentarem chtel rict.. stacilo se zeptat.. ale kdyz ty chces udelat blbce ze me, mile rad udelam blbce ja z tebe.. na me prispevky v budoucnu prosim te nereaguj.. nebo je alespon cti slovo po slove a nedomyslej si veci ;).. a za ty „hrube nadavky“ se moc omlouvam, pa

#130 Golradir #132 ThorOdinson
4.5.2018 | 10:19:44
Golradir

#128 ThorOdinson: S tim h*vnem si to trefil dokonale :D :D :D

#129 triceee313: I když jsem si byl téměř jistej, že to s tebou nikam nepovede a vůbec nepochopíš, co ti tady chci říct, tak jsem měl pořád malou naději, že to pochopíš, ale teď uznávám, že to s tebou nemá cenu a nechám toho. Jestli chceš tak se považuj za vítěze, ale myslím, že tohle nevyhrál nikdo a akorát jsme přišli o zbytečný čas (nechtěl jsem tě nijak zesměšnit, jen mě rozesmálo, že chceš od postavy něco, co ti nikdy nenabídne, z toho jsem logicky odvodil, že si nepochopil postavu a ty teď na závěr stejně napíšeš, že nebereš v potaz jakým vývojem si postava prošla a chceš jí vidět ničit planety). Ty si pořád si budeš mlít tu svou a obviňuješ mě, že špatně čtu tvé komentáře, když ty děláš úplně to samé u těch mých (pokrytectví), takže tohle bude navždy začarovanej kruh když to nikdo neukončí :D :D :D Takže KONČÍM. Ps.: S tvojí osobou problém nemám, takže jestli někde napíšeš dobrý komentář, tak tě podpořím, neberu tě jako nějakou arcinemesis (což ty mě asi ano, když necheš abych na tebe v budoucnu reagoval), takže tě kvůli jednomu sporu neodsuzuju, vůbec, tě neznám a proto ani nemám potřebu tě zesměšňovat, promiň jestli se tě něco z toho dotklo a aspoň se shodnem na tom, že se neshodneme :)

#136 triceee313
4.5.2018 | 13:31:06
gonzaer1

Diskuze zcela k tématu Infinity War :D :D

4.5.2018 | 13:42:17
ThorOdinson

#129 triceee313: Tak ty jsi dobrej :D :D :D

4.5.2018 | 23:29:04
ThorOdinson

Ja si ted uvedomil, ze nejhure na tom je po Infinity War prave Rocket. Protoze prisel o uplne vsechny sve kamose, ale on bohuzel vi jen o Grootovi. Rocket tak kvuli Thanosovo lusknuti, ted nema nikoho, tedy mozna krome Thora. Je to dost smutny, ze ve filmu o Avengers nejvetsi ztratu zaznamena prave jeden ze strazcu.

#134 Golradir
4.5.2018 | 23:34:36
Golradir

#133 ThorOdinson: To máš pravdu, Rocketa mám ze Strážců nejraději, takže jsem vděčný, že zrovna on přežil. Dost mě mrzí, že zmizel i Star Lord, bez něj to už nikdy nebudou Strážci Galaxie. Mantis a hlavně filmový Drax, který má z předlohou pouze společný vzhled, jsou pro mě postradatelní. Groot mě bavil v prvních Strážcích, ale pak to s ním šlo jen z kopce. Nesmutnější, je že návrat těchto zmizelých postav je pravděpodobnější než návrat Gamory. Prostě Peter, Rocket a Gamora jsou pro mě základ a srdce Strážců Galaxie, ostatní bych klidně nahradil postavami jako jsou Nova, Adam Warlock, Quasar (Phyla-Vell), Captain Marvel a hlavně Thor s nimi měl v IW skvělé scény :)

#135 Hunter12
5.5.2018 | 11:59:33
Hunter12

#134 Golradir: Quill, Drax, Mantis a Groot se vrátí na 100%. Gamora na 50%. Také mám rád Gamoru, ale když už ji nechali zemřít, nechal bych to tak. Nemám rád oživování postav. Její smrt byla emocionální. Když ji oživí, už nikdy nebudu na scénu, ve které zemřela, nahlížet tak jak nyní, protože budu vědět, že bude opět vzkříšena. Groot mě bavil hlavně ve druhém díle. Baby Groot byl zkrátka bezvadný. Ale to jsem asi jediný, koho původní Groot moc nezaujal. :-) Stejně jako ty jsem si ze Strážců nejvíc oblíbil Rocketa a jsem rád, že zrovna on nebyl proměněn v popel. Ostatní se ale vrátí. Tvrzení, že Strážci můžou být nahrazeni Warlockem či Novou, T'Challa svou sestrou Shuri, Parker tím Milesem Moralesem apod. není pravda (Strážci by měli být vyměněny až po třetím díle Strážců Galaxie). Ono by to pochopitelně šlo, ale zkuste se na to dívat očima tvůrců. Přeci nevymění tolik důležitých postav v podstatě hned potom, co byli v MCU představeni. Mluvím teď hlavně o Doctorovi, Pantherovi a Spider-Manovi. Přeobsazení herců je normální, když herec nechce a nebo se nemůže natáčení z nějakého důvodu zúčastnit, ale vyměnit rovnou celou postavu? A to nejde o jednu, ale o 10 postav, které se proměnili v popel. Z toho 3 postavy mají teprve jeden samostatný film. Ti, co se vypařili, budou na konci Avengers 4 žít a mnozí z těch, co zůstali na živu v Infinity War, budou v Avengers 4 umírat.

#137 Golradir
5.5.2018 | 12:39:42
triceee313

#130 Golradir: ano, mas pravdu, my 2 se neshodneme.. ted si mi to dokazal :D.. neco k tomuhle „nechtěl jsem tě nijak zesměšnit, jen mě rozesmálo, že chceš od postavy něco, co ti nikdy nenabídne, z toho jsem logicky odvodil, že si nepochopil postavu“.. domnivam se, ze ten kdo postavu Thanose nepochopil, si ty a kazdym dalsim prispevkem to dokazujes :D.. vis vubec kdo je Thanos? :D.. ve filmu to i rikali, kdyztak mrkni do komiksu ;).. je to „sileny“ titan, ktery chce nastolit rovnovahu ve vesmiru tim, ze jeho pulku vyhladi.. v komiksech vrazdi, dobyva planety.. ve filmu take vrazdi a sceny, kde je Thanos uprostred likvidace jedne z planet, jsou tu take k videni.. a ty mi tu chces namluvit, ze to ve filmu nikdy neuvidim? :D nebo doslova, ze mi to postava Thanose nenabidne? videl si ten film vubec? :D.. ja postavu Thanose velice dobre pochopil, film jsem videl 2× a zaregistroval jsem sceny, kde ukazali, ze i on ma emoce a nejaky cil, kvuli cemu to vse dela.. a jak jsem psal v mem predchozim prispevku, v prvnim prispevku jsem nebral v potaz vyvoj postavy ve filmu.. jednoduse bych rad videl vice scen s Thanosem, ktere jsou vykresleny v komiksech.. a ze jich je fura, ne pouze konflikt s Avengery.. take nemam v planu se tu „hadat“.. ale ty si pochopil, ze jeho niceni planet chci videt v PRISTIM dile, zatimco ja nic takoveho nenapsal.. a cpes mi tu, ze neco, co sis sam vydedukoval z meho prispevku, mi nikdy ta postava nenabidne.. pritom uz to z casti ve filmu bylo :D.. nepochopis muj komentar, vysmejes se mi, ze jsem nepochopil takrka cely film a jeste mu dam 5/5 :D.. to ty si zacal, nic vyhrat nechci.. jen se branim.. radeji premyslej, nez neco napises, viz tvoje prvni reakce na me.. usetrime si trochu casu..

#138 Golradir
5.5.2018 | 13:12:40
Golradir

#135 Hunter12: S tím souhlasím, že mrtví by měli zůstat mrtví (takže Gamora, Loki a Heimdall). Proto mě na konci mrzelo, že se vypařilo tolik postav, kdyby jich bylo méně, bylo by to uvěřitelné, ale když prostě zmizel Spidey, Strange, Quill a Panther, tak bylo jasné, že tohle není permanentní smrt. A hlavně jsme se s těma postavama nemohli řádně rozloučit, jejich smrt kromě Spideyho byla moc rychlá. S tím nahrazením jsi mě špatně pochopil, myslel jsem to pouze u Strážců a to tak, že by se trochu změnil tým např. Quill a Rocket by byli pevné jádro a ostatní podle toho, kdo se vrátí + nové postavy. Já jen doufám, že se z popela v A4 nevrátí úplně všichni, kteří zmizeli, protože to úplně zničí IW. Vím, že se hodně mluví právě o tom nahrazování, jak tu píšeš, ale taky tomu nevěřím, pochybuju, že by si například u Spideyho vybrali mladého Hollanda, aby mohl stárnout s postavou a hned ve třetím filmu, kde se objeví, ho zlikvidovali. Black Panther, který se stal pro černošské publikum modlou, taky nepřipadá v úvahu. Všechno je to jenom marketing.

#140 Hunter12
5.5.2018 | 13:18:27
Golradir

#136 triceee313: Ty mi dáváš. Mezi Thanosem ve filmu a v komiksu je dost velký rozdíl. Ve filmu chce nastolit rovnováhu vesmíru a zachránit rasy před vyhubením. Jako správný machiavelista jeho cíl světí prostředky, takže ano klidně zabije půlku obyvatel na planetě aby její obyvatelstvo zachránil. V komiksech je jeho jediným cílem zapůsobit na smrt, takže zabíjí a ptá se kolik planet a životů musí ještě vzít aby se jí zavděčil a získal její srdce. Ve filmu Thanos nasbírá kameny a použije rukavici k „ušlechtilému cíli“ vyhladí půlku vesmíru a myslí si, že tím nastolil rovnováhu a spasil život ve vesmíru a splnil tak svůj osud. Thanos vyhrál, dokázal to, po čem vždy toužil, i když ho to stálo hodně, teď už nemá důvod s nikým bojovat. Kdežto komiksový „opravdu šílený titán“ Thanos se celý život honí za nedosažitelným – zapůsobit na smrt a kvůli tomu, může klidně dobývat planetu po planetě až do nekonečna. Filmový Thanos staví sám sebe do role mesiáše, otce (skoro každému říká mé dítě, až na Starka) a boha (proto mu Loki řekl, že nikdy nebude bůh).

To, jak se tady bavíme o té legendární větě: „Tohle ti Thanos nenabídne.“ oba to vidíme jinak, já to myslím v budoucnosti, tedy tak, že Thanos už k tomu nemá žádný důvod. A ty jestli to chápu dobře mluvíš pořád o IW, kde opravdu, jak píšeš, ničil a zabíjel a ty cheš aby byl Thanos více podobný své předloze. To chápu, já bych si to samé přál u Draxe, kde se film a komiks nedají srovnávat.

Myslíš, že se teď nějak shodneme, nebo pořád trváš na tom, že nevím, kdo je Thanos? Kašli na nevyřešené spory a pojď normálně diskutovat :)

5.5.2018 | 13:45:37
triceee313

Netrvam, ani netrval.. pouze zpochybnil retoricky myslenou otazkou.. ale o to vsak neslo.. kasleme na to :)

5.5.2018 | 13:57:25
Hunter12

#137 Golradir: IW by především zničilo to, kdyby Stark a spol. v Avengers 4 cestovali časem a zabránili událostem z IW, takže by se vlastně nic z toho filmu nestalo a celé IW by bylo v podstatě zbytečné. To se ale určitě nestane. Věřím totiž, že režiséři Russoovi nejsou dementi a že by IW tímto krokem nezprznili. Cestování časem je zajímavá věc, ale ať si to nechají do Doctora Strange 2. A pokud se v Avengers 4 přeci jenom bude cestovat časem, tak doufám, že bez toho, aniž by byla pozměněna filmová historie MCU.

#141 PecaCZE
5.5.2018 | 18:19:47
PecaCZE

#140 Hunter12: Strange je mrtvej. Právě mě zajímá jak se dostane Stark z Titanu… oblek se mu opraví a doletí sám, nebo spíš pro něj přiletí přeživší v letounu toho králíka a uvidíme setkání Tony a Steve, který jsme neviděli.

#142 Mirdaa #144 Hunter12
5.5.2018 | 19:27:11
Mirdaa

#141 PecaCZE: Nebo ho z Titanu odveze Nebula ktera se tam taky nějak musela dostat :-)

#143 PecaCZE #145 Hunter12
5.5.2018 | 19:40:12
PecaCZE

#142 Mirdaa: Tak na ní jsem zapomněl :) už jsem si myslel, že tam Tony zůstal sám.

5.5.2018 | 20:11:22
Hunter12

#141 PecaCZE: Vážně nepochopím, proč všichni řeší, jak se Stark dostane z Titanu. Vždyť tam je Quillova loď Benatar. :-) A nepochybuji o tom, že ji Nebula umí pilotovat. Ano, Strange je mrtvý. Zatím. Nebo ty si snad myslíš, že všichni, co byli zpopelněni, popelem zůstanou? Ovšem to, že je Strange mrtvý, neznamená, že se v Avengers 4 nemůže cestovat časem. Kámen času zničen nebyl (Avengers ho můžou Thanosovi ukrást) a cestovat časem by mělo jít i prostřednictvím kvantové říše, která souvisí s Ant-Manem a Captain Marvel (podle všeho ani jeden z nich zpopelněn nebyl). Na internetu jsou fotky z natáčení Avengers 4 (je na nich Rogers v uniformě z Avengers 1, Stark a Lang). Říká se, že tito tři budou cestovat do doby, kdy na New York útočili Chitauri. Na těch fotkách je ale také kufr s nápisem B.A.R.F. (Starkovo zařízení ze Civil War, které slouží k promítání vzpomínek). Vypadá to, že místo cestování časem si hrdinové budou pouze promítat vzpomínky na bitvu o New York a hledat v nich něco, co by jim pomohlo v boji s Thanosem. Ale třeba tam ten kufr tvůrci dali pouze kvůli fotografům, aby tím zmátli fanoušky a cestovat časem se přeci jenom bude. Bez Strange, ale s Ant-Manem. Osobně se ale přikláním k té projekci vzpomínek.

#146 PecaCZE #148 Golradir
5.5.2018 | 20:17:36
Hunter12

#142 Mirdaa: Když Nebula přiletěla na Titan, tak nabourala – přímo do Thanose. Z toho usuzuji, že by její loď mohla být poničena a na cestu z Titanu použijí Stark s Nebulou právě Quillovu loď.

5.5.2018 | 20:23:40
PecaCZE

#144 Hunter12: Moje „otázka“ už byla vyřešena. Jak tu píšem, umřelo tolik postav, že si myslíme, že to resetujou, ale to by se nikomu nelíbilo. Zajímavý, že měli koule na to zabít Black Panthera, když mohli zabít starý postavy, který už nebudou mít vlastní filmy. Gotg klidně můžou mít nový složení, ale taky divný, že zbyl jen Rocket. A Strange je skvělej, taky bych si přál dvojku. Takže nedokážu ti říct jestli věřim, že zůstanou popelem na to si všichni budeme muset počkat, ale můžu ti říct, že bych si přál, aby to tak zůstalo, tak jako si to přeje asi většina.

#147 Hunter12
5.5.2018 | 21:14:49
Hunter12

#146 PecaCZE: „Zemřeli“ nové postavy, aby bylo v Avengers 4 dost prostoru pro ty staré, které budou umírat a to (na rozdíl od těch nových) definitivně. Kdyby se v Infinity War vypařil Rogers nebo Stark (bez možnosti návratu mezi živé), nebyla by to moc dobrá smrt pro takovéto postavy. Smrt mnohých, co přežili IW, nás teprve čeká. Vsadil bych si na Rogerse, Bartona, Rhodese a Nebulu. Dříve jsem si myslel, že Stark pouze odejde do „důchodu“, ale čím dál tím víc si začínám myslet, že nakonec padne i on. Strange a spol. se vrátí. Reset v tom slova smyslu, že by hrdinové cestovali časem a zvrátili události IW by opravdu mnohé naštvalo (včetně mě), ale pokud se ukáže, že jsou duše těch zpopelněných pouze uvězněny v kameni duše a budou vysvobozeny, když bude ten kámen zničen, mě přijde jako dobrý způsob, jak ty zpopelněné vrátit. No a ti, co zemřeli klasicky (Loki, Heimdall, Vision, Gamora a další, co teprve zemřou) by už mrtvými zůstali. Jedno je jisté. Když to zpopelnění postav natáčeli, měli tvůrci vymyšleno, jakým směrem se Avengers 4 bude ubírat i jak se ti údajně mrtvé postavy vrátí. Někde jsem četl, že režiséři cestování časem vyvrátili, tak se snad nějakého resetu nemusíme obávat. Po jejich skvostném Winter Soldierovi, Civil War i Infinity War jim věřím, že to natočí tak, aby „oživení“ postav, které se přeměnili v popel, dávalo smysl.

#151 PecaCZE
5.5.2018 | 21:43:08
Golradir

#144 Hunter12: S tím Barfem jsi mi vnukl myšlenku → Strange zachránil Starka, kvůli tomu, že je důležitý pro jeho plán. Po Ant-man a Wasp, zjistíme, že se dá cestavat časem nebo mezi realitami. Pokud to bude cestování časem, tak se Tony spojí se Scottem, vybaví ho zařízením Barf a speciálními náramky. Scott se vrátí v čase a pustí Avenegerům skrze Barf a ty náramky, ve kterých jsou nahrány „vzpomínky na budoucnost“ daného Avengera, aby byli připraveni na následující události. Není to úplně scénář, který bych si přál, ale jiný mě podle fotek z natáčení nenapadá :D :D :D

#149 Hunter12
5.5.2018 | 21:55:19
Hunter12

#148 Golradir: Takový scénář bych si nepřál ani já. To by pak znamenalo, že neresetují pouze IW, ale všechny filmy od Avengers 1. Aby se čtyřka pak nejmenoval Avengers: Days of Future Past.

5.5.2018 | 22:07:33
Hunter12

Někdy si říkám, že by nebylo špatné, vlastnit kámen času. Hned bych si udělal výlet do 2. 5. 2019 a zašel na Avengers 4. :-)

5.5.2018 | 22:09:57
PecaCZE

#147 Hunter12: Když se to oživení postav vymyslí nějak hodně pěkně, tak by to zas taková hrůza být nemusela, ale i tak…

5.5.2018 | 22:51:10
antty

Podle mě se ti zpopelnění budou moci vrátit, když se kámen duše vrátí Red Skullovi, možná i za nějaký poplatek – a tím by byl buď Stark (kvůli tomu by ho nechal Strange žít) nebo Cap (konečně kvůli němu Red Skull skončil tam, kde teď je).

webmaster
9.5.2018 | 11:53:21
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Nejlepší postavy: Marvels

Reklama

Zajímavosti

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Colman Domingo přiznal kontakt s Marvelem, ale o Kangovi neřekl ani slovo

Nejenže čekáme na nového Kanga, ale taktéž očekáváme odhalení jeho úlohy v širším MCU. Kang má projít určitou změnou a zřejmě se to neobejde bez osekání jeho příběhu. Alespoň takto se o tom v zákulisí hovoří. Budou mít tedy hvězdy stále o tuto roli zájem? Domingo se konečně vyjádřil.

Marvel Cinematic Universe

PRVNÍ FÁZE

 

DRUHÁ FÁZE

 

TŘETÍ FÁZE

 

ČTVRTÁ FÁZE

 

PÁTÁ FÁZE

Galerie

Galerie

Napište nám

Našli jste chybu ve vysílání? Nemůžete se dopídit českých titulků? Chtěli byste se o tento seriál starat? Napište nám!


Filtr seriálů








Reklama