The Witcher (Zaklínač)
83/100 - 366×

The Witcher(Zaklínač)

Seriál Zaklínač zpracovává příběh osudu a rodiny. Geralt z Rivie, samotářský lovec příšer, usilovně hledá své místo ve světě, ve kterém jsou lidé často zkaženější než samotné příšery. Ale když ho osud zavede k mocné čarodějce a mladé princezně s nebezpečným tajemstvím, tak všichni tři musí společně přijít na to, jak přežít na místě, kde se právě nachází.

USA | 2019 | Pauza
vysílání
5 sezón | Netflix | 60 minut
žánr
Dobrodružný, Drama, Fantasy
hrají
Henry Cavill (Geralt z Rivie), Freya Allan (Ciri z Cintry), Anya Chalotra (Yennefer z Vengerbergu), Eamon Farren (Cahir), Mimi Ndiweni (Fringilla Vigo), MyAnna Buring (Tissaia de Vries), Wilson Radjou-Pujalte (Dara), Joey Batey (Marigold), Anna Shaffer (Triss Ranuncul), Tom Canton (Filavandrel), Mecia Simson (Francesca Findabair), Royce Pierreson (Istredd), Mahesh Jadu (Vilgefortz z Roggeveenu), Graham McTavish (Sigismund Dijkstra), Bart Edwards (Duny z Maechtu)

Jak se ve druhé řadě vyvine Geraltův a Trissin vzájemný vztah?

Jak se ve druhé řadě vyvine Geraltův a Trissin vzájemný vztah?

Není žádný tajemstvím, že Triss je zamilovaná do Geralta, a to i přesto, že ví, že ten zase miluje Yennefer. Jak se jejich vztah vyvine ve druhé řadě, když se oba setkají na zaklínačské pevnosti?

11 1
5.11.2021

V knihách se do Geralta zamiluje hned několik žen, mezi ty přední však patří Yennefer a Triss. Zatímco Yennefer opětuje svou lásku, Triss poměrně ignoruje, a tak se Triss ihned ocitne na druhé koleji. I přesto však Triss sehraje důležitou roli v nadcházejícím Geraltově příběhu, a to se týká i seriálového příběhu, a tak, pokud si nechcete zkazit překvapení, již nepokračujte ve čtení tohoto článku.

Podobně jako v knihách, i v seriálu Triss zavítá na Kaer Morhen, aby zaklínačům pomohla s Ciri. Ta se tu mimo jiné setká i s Geraltem, po kterém bude opět prahnout, ale v knize se jen objali a Triss řekla Geraltovi, že ho nenechá o samotě. Obecně se tato scéna pochopila tak, jak byla napsána, tedy že mezi nimi nedošlo k ničemu vážnějšímu.

(Ve druhé řadě dojde k prohloubení vztahu mezi Geraltem a Triss. Foto: Netflix)

Ve druhé řadě seriálu však bude tato scéna patřičně zveličena. Triss skutečně přijede na Kaer Morhen a bude zaklínačům pomáhat s Ciri, ale kromě toho by tu měla i s Geraltem spát. Proč? Geralt si bude stále myslet, že Yennefer padla během bitvy v Soddenu. Kromě toho je možné, že Triss využije jeho nevědomosti, a to úmyslně či neúmyslně. Těžko říct, jestli v době, kdy přijede do zaklínačské pevnosti, bude vědět, jak na tom Yennefer skutečně je.

Ve výsledku tedy můžeme očekávat to, že Geralt s Triss nějakou dobu pobude v milostném poměru, tak i tak ale jejich románek nakonec skončí, protože se ještě před koncem druhé řady setká s Yennefer, svou pravou láskou. Triss se tak opět ocitne na druhé koleji.

Zdroj článku: Redanian Intelligence

Diskuze /53

Camaris

Jako fanouška her, konečně novinka co mě potěšila. Triss je po mém boku od roku 2008! a počítám, že se znovu shledáme 2022, až vyjde next gen verze Witcher 3. Čím víc ukážou v seriálu o jejich vztahu, tím líp.

5.11.2021 | 11:07:02
HereticWolf

Úmyselne či neúmyselne?Bol by som rád keby nechali vzájomne vzťahy podľa originálu keď už dej pojde vlastnou seriálovou cestou

5.11.2021 | 12:52:59
FallenMaia

Kozy Yennefer sme už videli, že by sme v seriáli videli aj tie od Triss?? Hmmm :D :D

#5 Svjatogor #7 4391
5.11.2021 | 14:28:48
Svjatogor

#4 FallenMaia: Konečně téma, kde by MOHLA panovati shoda napříč. :-D

#6 Decado23 #8 Darnwell #18 Camaris
5.11.2021 | 14:59:49
Decado23

#5 Svjatogor: A nebo i podél :D

5.11.2021 | 15:02:48
4391

#4 FallenMaia: To by šlo ;-)

5.11.2021 | 15:15:23
Darnwell

#5 Svjatogor: Ale jo, to by šlo :-)

5.11.2021 | 15:19:47
Orea

Tvl pánové, tak to by mě nenapadlo, že se necháte tak levno koupit :-D
Ale tak klidně se bavte dál o kozách, diskuzí o tom, jak kurví příběh, tu máme dost ;-)

#10 FallenMaia #14 Darnwell #42 MártyKurosaki
5.11.2021 | 16:03:26
FallenMaia

#9 Orea: Žiande kozy ešte nikdy neskurvili príbeh, práve v tom je tá nádhera :D :D :D

#11 Orea
5.11.2021 | 16:23:28
Orea

#10 FallenMaia: Mně se teda nelíbilo to chytání džina, to mi přišlo jako strašná blbost a hodně na sílu, jen aby ukázala kozy… (o kurvení příběhu nemůže být řeč, ale té scény pro mě ano)
Ale jinak je mi to jako jedno… mi kdysi říkala spolužačka, že Spartacus na tohle táhne diváky, že se tam furt š*ká, a to jsem si ani nevšimla :-D Jsem se na to dívala kvůli příběhu :-P

#13 Marty.m293
5.11.2021 | 16:45:37
Snowleopard

Co se týká her, tak jsem je prošel několikrát. Vždy jsem vybíral podle toho co podle mě bylo pro Geralta nejlepší. Nikdy mě však nenapadla Triss. Kdybych se měl ve hrách řidit svým názorem na ženy, tak by to byl větší boj, ale i tak jsem spíš více nakloněný k Yennefer.

Co se týká seriálu, tak je to úplně jedno, ti co četli knihy ví jaký bude konec :D

#15 Camaris
5.11.2021 | 17:35:35
Marty.m293

#11 Orea: A víš ty co…já s tebou v tomhle souhlasím. Pochopil bych, kdyby ty scény mazali a cenzurovali nebo naopak přidávali. Proč jí ovšem ubírají nahé scény, které původně měla a dávaly smysl (sex, koupání a převlíkání), jen aby je nahradili nahými scénami jako je krocení džina, to fakt nechápu. Dost to změnilo dynamiku té scény a zase trochu i té postavy.

#27 Martan73
5.11.2021 | 18:25:30
Darnwell

#9 Orea: Bez obav, mě si zas tak snadno nekoupí. Předvolební polívku si taky rád dám a pak je stejně volit nebudu. Příběh bude dokurvený, o tom žádná, tak aspoň mrknu studentce z Bradavic na bradavky ;-)

5.11.2021 | 19:04:13
Camaris

#12 Snowleopard: V prvním díle máš na výběr Shani a Triss. Příběhově a i s ohledem na Geraltovu osobnost, je logické vybrat Triss. Je to čarodějka a někdo musí učit Alvina zvládat jeho moc. Autoři to připodobnili Yen a Ciri. Ve druhém díle, je pouze Triss a Geraltovi navíc dokáže, že je připravená se pro něj všeho vzdát. Yennefer se objeví až ve třetím díle, po nějakých 7 letech a hned začne Geralta jebat (dvojsmysl cha). Takže vážně nechápu hráče, co říkají, že tahle mocí posedlá a otravná (90letá) čarodějnice je pro něj lepší volba. Já se vždycky nemůžu dočkat toho úkolu s džinem, který jim dokáže, že jejich pouto je nepřirozené a můžeš se jí konečně zbavit.

#25 Filip Ondrej #31 Snowleopard #40 Nilly
5.11.2021 | 20:06:16
Levascue

Jen si trošku rýpnu do textu, respektive do tvrzení „V knihách se do Geralta zamiluje hned několik žen, mezi ty přední však patří Yennefer a Triss“. Geralt nebyl nikdy zamilovanej do nikoho jinýho, než Yen. Maximálně nejblíž tomu byl u Fringilly, ale tu pak poslal taky k vodě, jen jak se o Yen dozvěděl. To že píchal do každý čarodějný díry, kterou měl před očima neznamená lásku. Zrovna Triss snad „obštastnil“ pouze jednou,…to i ta Korál bylo mnohem vytíženější, co se týče vzájemného poznávání genetických okras :D :D

#19 FallenMaia
5.11.2021 | 20:08:40
FallenMaia

#17 Levascue: Ja nejak nechápem čo riešiš? Šak tam vyslovene píšu že tie ženy sa zamilujú DO GERALTA!!! Nie on do nich preboha :D :D

#20 Levascue
5.11.2021 | 20:35:15
Levascue

#19 FallenMaia: No jo,…já jsem blbej, špatně jsem to přečetl :D :D

5.11.2021 | 20:41:26
Levascue

Tak tedy zbývá jediné a sice se těšit na boobs :D

5.11.2021 | 20:42:28
FallenMaia

#18 Camaris: Ooo, pekná fotečka. Inak neviem či som jediný ale teda mne sa čisto výzorovo napríklad viac páči Anna Shaffer (Triss) ako Anya Chalotra (Yennefer). Nevravím teraz o postavách ktoré hrajú, teda Triss a Yennefer, ale o samotných herečkách, Ano aj Anya je veľmi pekná, nie že nie, ale teda Anička je iná liga. Vidí to niekto rovnako? Lebo čo sa týka Zaklínača tak väčšinou som počul chválu len na Anyu a na Annu každý nadával že sa tam nehodí. Je síce pravda že do postavy Triss asi celkom nie ale ako herečka mi príde príťažlivejšia.

#23 Levascue #24 Camaris #41 AzurovyAzure77
5.11.2021 | 20:43:04
Levascue

#22 FallenMaia: Souhlasím, Anna je rozhodně hezčí a taková roztomilejší, prostě sympaťanda :)

5.11.2021 | 20:45:35
Camaris

#22 FallenMaia: Vidím to stejně. Anča byla dobrá už jako Romilda v harry Potter. Anye vypadá jako průměrná romka. https://pbs.twimg.com/…XIAc1ZM9.jpg

#26 Filip Ondrej #30 Svjatogor #41 AzurovyAzure77
5.11.2021 | 20:57:33
Filip Ondrej

#15 Camaris: no, nepřirozené pouto Geralta s Yennefer zas až tak nevidím, právě tenhle quest co zmiňuješ navíc přece ukázal, že i po zlomení kouzla k sobě cítí to samé.

#29 Camaris
5.11.2021 | 21:41:42
Filip Ondrej

#24 Camaris: No za mě působí jako romky obě

#28 Darnwell
5.11.2021 | 21:45:10
Martan73

#13 Marty.m293: Přesně.

5.11.2021 | 21:46:34
Darnwell

#26 Filip Ondrej: Mě se nelíbí ani jedna. Na kom jsem ujížděl, byla Kara z Dračího srdce.

#32 FallenMaia
5.11.2021 | 21:58:40
Camaris

#25 Filip Ondrej: Však je to o volbě. Ale když sem prošel dvě hry s triss, tak mi přijde lepší se konečně odpoutat od minulosti a říct magic is gone.

5.11.2021 | 22:01:46
Svjatogor

#24 Camaris: Co by za takové tvářičky daly (a komu) skutečné R. z Ostravy – Mariánek. xD

5.11.2021 | 22:10:24
Snowleopard

#15 Camaris: Nesouhlasím. The Last Wish je snad jeden z nějlepších úkolů z celé hry, kde když odpovíš, že se tvoje city nezměnily, tak vidíš jak se oči Yennefer rozzáří a já šťastná, že to co mezi vámi celou dobu bylo, nebyla magie, ale skutečnost.

Argument, že Yennefer je bitchy moc nechápu, protože je docela dobře vidět, že je taková jen z venku a také proto, že má v absolutní většině případů leaderskou roli a chce ty co miluje ochránit za všechnu cenu. Další věc je, že pro Ciri je Yennefer téměř jako matka. Dcera, kterou Yennefer nikdy nemohla mít. S Geraltem pak tvoří spolu s Ciri rodinu.

Jak Yennefer tak i Triss mají spostu negativních vlastností. Triss doslova zneužila ztráty paměti Geralta, protože moc dobře věděla, že kdyby byl při smyslech tak s ní nikdy nebude. Už jenom z tohoto důvodu bych 100× radši zvolil, aby si nevybral ani jednu a zůstal sám nebo utekl za Shani.

#33 Camaris
5.11.2021 | 22:15:44
FallenMaia

#28 Darnwell: Ja som sa pýtal na to ktorá z týchto dvoch vám je sympatickejšia. Ja viem že sú na svete aj krajšie herečky.

#35 Darnwell
5.11.2021 | 22:21:06
Camaris

#31 Snowleopard: Jenže ty do toho počítáš knihy. Já znova opakuju, že z pohledu hráče, dává větší smysl být s tou, která je s tebou od prvního dílu. Taky už si myslím, že není třeba si hrát na rodinku, když Ciri je dospělá a ve hře ještě Filipa odhalí, že to yennefer dělá taky kvůli sobě, aby Ciri byla císařovnou a ona stála po jejím boku.

5.11.2021 | 22:33:27
Darnwell

#32 FallenMaia: V současné době se zříkám odpovědi na tuto zapeklitou otázku. Je to, jako by ses zeptal: „Co bys radši, lobotomii nebo kastraci?“ Bude potřeba zevrubnější průzkum v rámci druhé řady. Howgh.

#36 FallenMaia
5.11.2021 | 22:52:56
FallenMaia

#35 Darnwell: :D :D Na zhodnotenie výzoru herečky nepotrebuješ druhú sériu, stačí ti fotka z instagramu.

#39 Orea
5.11.2021 | 23:07:23
desaix

Bohvie aké krásavice sa v seriáli nezišli.

#38 Svjatogor
5.11.2021 | 23:50:32
Svjatogor

#37 desaix: Len ta trúba jim tam chýba, len ta trúba… :-D

6.11.2021 | 2:07:35
Orea

#36 FallenMaia: Já to tady tvrdím celou dobu, když tu někdo píše, že pro Triss vybrali škaredou herečku – že Anna je fakt pěkná, akorát styling Triss hroznej. A taky se furt mračí. Za mě je mnohem hezčí než Anya a ještě když se směje, tak to jí Anya nesahá ani po kolena.

A teď, jak jsem si ji googlila, tak jsem zase narazila na tuhle fotku, podle které by se mi úplně líbila jako Yennefer! I postavu má na Yen lepší, jak je prsatější…

6.11.2021 | 2:24:56
Nilly

#15 Camaris: Úplně a naprosto souhlasím. I když v prvním díle hry jsem si vybrala Shani, protože Triss mi trochu připomínala tu mrchu Yen z knížek. :D

#47 fabec
6.11.2021 | 11:14:06
AzurovyAzure77

#22 FallenMaia: Tady souhlas, Anna je prostě hezká herečka, kterou neskutečně zmršili v produkci (kostým, účes, makeup) a výběru role (pořád je to příšerná Triss). Kdyby hrála jinou čarodějku, třeba Shealu, tak bych ji snad měl i rád :D zato Anya Chalotra, ta se mi nelíbí vůbec. Jak psal #24 Camaris: vypadá jako úplně průměrná Romka, ničím nevyčnívá, vlastně mi přijde i spíš škaredá. Ani esenci Yen nedokázala vůbec zachytit. U Anny Schaffer je teď aspoň vidět, že v produkci ji pár triky (barva vlasů, jiný účes) dokáží proměnit v pohlednější osobu, ale Anyi jen tak „charisma“ nepřidáš :D ta bude pořád vypadat jako teenka co se nedopatřením zapletla ke štábu.

6.11.2021 | 16:21:39
MártyKurosaki

#9 Orea: Kurví příběh, jo aha :D :D :D A můžeš mi říct, cos natočila ty? Prosím pochlub se, jaké filmy či seriály jsi dělala :)

#43 Argenium #44 AzurovyAzure77 #45 4391 #48 Orea #49 Darnwell #50 Svjatogor
6.11.2021 | 23:08:44
Argenium

#42 MártyKurosaki: „Ale tak klidně se bavte dál o kozách, diskuzí o tom, jak kurví příběh, tu máme dost“ Kolegyně tady říká, že jen ať se tady dál klidně bavíme o kozách (bude nám potěšením), však diskuzí o tom, že scénáristi kurví příběh, je tady víc než dost. Každý normální člověk pochopil, že byla ráda, že se tady taky pro jednou všichni nehádáme o tom, jestli je seriál dobrý nebo ne.

To je problém s arogantními blbečky jako seš ty. Ani nevíš, o čem je řeč, a už musíš hned útočit, protože ti to dělá zatraceně dobře. S trollama, jako byl třeba Cahir, byla alespoň občas zábava. Ty se jenom každou chvíli do někoho arogantně navážíš, ať už pravdu máš nebo ne.

#45 4391
7.11.2021 | 10:21:13
AzurovyAzure77

#42 MártyKurosaki: Promiň, ale tohle je argument hlupáků a ignorantů. Ty v podstatě tvrdíš, že nemůže člověk kritizovat nic, co sám neumí lépe? Jen si představ, jak by svět fungoval. Půjdeš si koupit barák, zjistíš že je v rozkladu, tak ho odmítneš – a frajer na tebe: „Tak si postav vlastní, když se ti můj nelíbí.“ Půjdeš reklamovat vadný spotřebič a obsluha na tebe: „Tak si vyrobte vlastní pračku, pane.“ V obchodě upozorníš na shnilý chleba a prodavač: „Tak si upeč vlastní, blbečku.“ Kdyby všichni odpovídali, jako ty teď, tak by se brzo nemohl nikdo vyjadřovat k ničemu

7.11.2021 | 12:14:24
4391

#42 MártyKurosaki: Jestli seš takovej frajer jak se děláš, tak se jí aspoň omluv. Každej někdy nemá svůj den, ale tys absolutně nepochopil co napsala. Diskuzí o kurvení příběhu tu za ty necelý dva roky vážně nebylo málo. Zrovna ty seš jeden z těch, komu takové diskuze nevoní, tak bys měl bejt spíš na její straně… Ale dělej si co chceš.

#43 Argenium: Mě ten Cahir normálně začíná chybět. To byl takový hodný troll, bavil se asertivně a byla s ním sranda. Asi to už vzdal, protože mu to už moc lidí nevěřilo.

7.11.2021 | 14:51:17
fabec

No jéje, šup na to :) Teď ještě, aby Triss charakterově aspoň vzdálěně odpovídala tomu, jaká je v knihách a v hrách :) No a herní vzhled už by byl jen takovej velkej bonus no :D. Za mě prostě, 3× odehráno – 3× Triss, sorry Yen :D

7.11.2021 | 15:31:14
fabec

#40 Nilly: V jedničce dost suplovala charakterově Yennefer no :) Ale v trojce už je tak roztomilá a „naivní“, že tomu by prostě žádnej chlap ve skutečnosti neodolal :D… Přitom i v knihách je popisováno její chování jako takové pubertální, ale do seriálu se to zatím vůbec nepřeneslo. Což je teda za mě i výberem herečky, nebo jejím projevem. Tady je podle mě chyba už v tom, že ona je obecně špatná castingová volba, a podle mého bych si na 100% tipnul, že vůbec neznala předlohu, a špatně tu roli prostě pojala. A věci jako květák na hlavě, šaty, make-up… No, s tim snad podle traileru něco do 2. řady udělají.

7.11.2021 | 15:34:37
Orea

#42 MártyKurosaki: lol :-D
Jednou jsem natočila potkana na dvoře na mobil. Pravděpodobně jsi o tom nikdy neslyšel, nešlo to na veřejnost, bylo to čistě pro interní účely – ukázat, že tu jsou, a dávat bycha, jestli je zas nemáme ve sklepě. Nebylo to tedy komerčně úspěšné a nevznikly žádné další díly. Problém je, že lidi ve městech krmí kočky, ale žerou to potkani a jsou pak přemnožení.
Stačí ti to tak, nebo k tomu máš ještě nějaké otázky?

Pěknou neděli všem :-)

7.11.2021 | 15:49:48
Darnwell

#42 MártyKurosaki: Doporučuji absolvování kurzu „Pochopení čteného textu“. Pak třeba přestaneš každým svým příspěvkem do diskuse dokazovat, že Rhomann Day se ve své odpovědi Nově Prime šeredně spletl.

7.11.2021 | 16:08:51
Svjatogor

#42 MártyKurosaki: Nezklamals… ;-)

7.11.2021 | 18:44:37
FreyaShadowbird

No, nevím, jestli se dá říct, že byla Triss do Geralta někdy zamilovaná, spíš to byla jenom přihlouplá závist toho, co ona nikdy neměla. Na úrovni puberťačky, no. Doufám, že Netflix nevytvoří milostný trojúhelník Geralt/Yennefer/Tris­s, jenom aby se zavděčili fanouškům her, kteří mají Triss za rozkošné neviňátko nehledě na to, jak se v minulosti několikrát zachovalo k lidem, které prý „miluje“ (i když přiznejme si to, většina hráčů po ní pálí jenom proto, že je to zrzka s velkýma kozama, na ničem jiném nesejde). Ach jo. Těšila jsem se, že potom, co CDPR udělala se vztahem Geralta a Yennefer, to bude alespoň v seriálu odpovídat knížkám, ale ta loď asi dávno odplula… :D Dokážu překousnout románek s Triss, hlavně aby nebyly pravdivé ty zvěsti o tom, že seriálová Yennefer zradí Geralta a Ciri bude chtít zaprodat Nilfgaardu. Ale s Netflixem člověk nikdy neví…

#52 Menneriath
7.11.2021 | 19:48:47
Menneriath

#51 FreyaShadowbird: Aj tak je Geraltovi najlepšie samému, čarodejnice ho len využívali. Podpapučník Geralt :)

8.11.2021 | 16:05:58
Lolamoon

Anna ani Anya nie sú najlepšie voľby pre postavy. Sledujem Annu na Insta a je taká priemená a Anya detto…Pozerala som, že Anna je náhrada za pôvodnú herečku, ale aj tá mala ovcu na hlave. Nechápem prečo boli tie vlasy smerodajné…A neviem prečo im ušla pointa, žeby mali byť čarodejky krásne…

16.11.2021 | 22:14:57
Chceš taky něco napsat? Registruj se nebo se !

Reklama

Nejoblíbenější postavy

Plakáty

Plakáty

Narozeniny

Hlídejte si nás

Filtr seriálů








Reklama